Тренировка на гладно

04.08.19
11:52

Здравейте! От няколко години се опитвам да се преборя с гена си и да имам така нареченото ,,lean body”. Тренирах с инструктор,който ми направи режим ,но този режим не ми се отрази добре ,не се чувствах добре,качих кг и т.н. В крайна сметка останових ,че хранейки се по кръвна група се чувствам по-добре и имам повече енергия. Лек проблем ми се яваява ,че съм А група и се храня като веган (но понякога си позволявам месо или млечни продукти ). Та въпросът ми е дали е добре да тренирам сутрин на гладно (силово) и дали няма по този начин да си ,,изцедя” мускулите ,поради причината ,че не мога да си набавя толкова голямо количество протеин ,колкото с млечните и месеото?

казано от Боряна на 04.08.19, 11:52:

Лек проблем ми се яваява ,че съм А група и се храня като веган (но понякога си позволявам месо или млечни продукти ).

Хм, сега да не се окаже, се всички вегани са кръвна група А...

Шегувам се. 🙂

Няма никакъв проблем да тренираш силово сутрин на гладно. Това като фактор няма да влоши резултатите ти. Цялостно недостатъчният протеин в храната, обаче, ще ти повлияе негативно.

Carbohydrate

04.08.19
14:18

казано от Боряна на 04.08.19, 11:52:

Здравейте! От няколко години се опитвам да се преборя с гена си и да имам така нареченото ,,lean body”. Тренирах с инструктор,който ми направи режим ,но този режим не ми се отрази добре ,не се чувствах добре,качих кг и т.н. В крайна сметка останових ,че хранейки се по кръвна група се чувствам по-добре и имам повече енергия. Лек проблем ми се яваява ,че съм А група и се храня като веган (но понякога си позволявам месо или млечни продукти ). Та въпросът ми е дали е добре да тренирам сутрин на гладно (силово) и дали няма по този начин да си ,,изцедя” мускулите ,поради причината ,че не мога да си набавя толкова голямо количество протеин ,колкото с млечните и месеото?

ще ги изцедиш само при условие, че не им даваш достатъчно енергия и тренираш по 1-2 часа силно интензивно! Систематичен недостиг на протеин, също може да го направи, но не толкова за красиво изглеждащите мускули, а за тези вътре в корема които са!!!
Вечер по 1-2 белтъка от сварено яйце(като допълнение към храненето ти) ще компенсират всичкият недостиг!

Здравей, Боряна!

  Важното е да си набавиш по-скоро дневния протеин. Ако се чувстваш добре, когато тренираш на гладно, няма проблем 🙂. Но за да имаш по-добро “представяне”, не е зле да хапнеш малко въглехидрати около 30-60 минути преди тренировка- плодове, оризовки, мед, хляб и т.н. Добре е да хапнеш протеин след тренировка, тъй като възстановява мускулите- яйца, сирене, кисело мляко около 2%, пълнозърнест хляб (но ако е купен, провери нутриентите му).
  Това е според моето мнение. Успех!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1