мускулна маса

19.08.19
18:01

Здравейте аз съм нов казвам се Стилян, на 24г и съм ектоморф тренирам от три месеца но качвам трудно имам хранителен режим ,но бих се радвал на помощ за програма.Хранителния ми режим 8 часа сутрин 100гр овесени ядки с кисело мляко ,10 часа картофи 200 гр варени картофи банан,тренировка в 11 за обяд 12 пилешко филе 150гр и ориз 200гр ,3ч 200 грама извара 100 грама бял боб ,6 ч 200 грама пъстърва с зелена салата преди лягане 100 грама бадеми.Висок съм 160 и тежа 49 килограма искам да стана 60 килограма поне трудно качвам и сила .

19.08.19
19:31

Всичко е ок, но увеличи протеините, повече свинско месо, то е калорично и с добро съдържание на протеини. Само трябва постоянство. Успех!

Deviant

25.08.19
06:15

казано от Stelqn Georgiev на 19.08.19, 18:01:

Здравейте аз съм нов казвам се Стилян, на 24г и съм ектоморф тренирам от три месеца но качвам трудно имам хранителен режим ,но бих се радвал на помощ за програма.Хранителния ми режим 8 часа сутрин 100гр овесени ядки с кисело мляко ,10 часа картофи 200 гр варени картофи банан,тренировка в 11 за обяд 12 пилешко филе 150гр и ориз 200гр ,3ч 200 грама извара 100 грама бял боб ,6 ч 200 грама пъстърва с зелена салата преди лягане 100 грама бадеми.Висок съм 160 и тежа 49 килограма искам да стана 60 килограма поне трудно качвам и сила .

Предложение:
овесени ядки/банан/боб, ако не ти идва твърде еднообразно и ориза ги замени с яйца, извара, сирене, кюфте(от месо без примеси), пържола, риба или дори ядки примерно тиквено семе
А за програма, на фитнес ли ходиш или тренираш у вас?

Още утре вече ще се чувстваш по-добре, ако започнеш днес!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1