Same, same, but different, but still same

Прескочи до:

27.01.21
21:56

Абе както е масово вече, то и при нас зад блока по тревата си паркират. Не е градинка, ама си е трева от страните на улицата, но и на никого не се пречи. Наистина няма къде да се паркира. Не можеш да даваш разрешения за строеж, да правят нови сгради, а да не отчиташ липсата на парко места, като тия хора се нанесат в новата сграда. И после налагай глоби.

27.01.21
22:44

В Швеция не ти пукат гумите, а звънят в полицията, а те идват незабавно, независимо дали е нощ или ден, големи шпиони са, като в Германия, но това го отдавам на скуката вкъщи и чуденето какво да правят. Виж тук в Италия всеки спира, както му падне и където намери за добре, а като излиза е обичайно да ти удари бронята, както стана вчера с моята кола.

28.01.21
15:57

казано от Brown Bomber на 27.01.21, 22:44:

В Швеция не ти пукат гумите, а звънят в полицията, а те идват незабавно, независимо дали е нощ или ден, големи шпиони са, като в Германия, но това го отдавам на скуката вкъщи и чуденето какво да правят. Виж тук в Италия всеки спира, както му падне и където намери за добре, а като излиза е обичайно да ти удари бронята, както стана вчера с моята кола.

Да, това ми направи и на мен впечатление в Италия - огромен процент от колите си карат с дребни щети по брони и врати и хич не им пука. Даже в Рим съм ставал свидетел как една кака с Фиат Cinquecento си направи място с побутване на предната и задната кола. :)

А в Швеция има едни много страшни жълти бележки, които понякога си намираш под чистачката и от които всички се ужасяват - глобите за неправилно паркиране са огромни и няма изключения.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 28.01.21 15:59.

28.01.21
18:21

28.01.2020 - Карантинно 31

1. Клек - 5x35kg, 5x55kg, 5x75kg, 5x99kg, 1x119kg, 1x129kg, 2x1x135kg, 1x145kg
2. Разтваряне встрани с дъмбели - 3x10x14kg (на ръка)
3. Чуково сгъване - едновременно - 2x8x20kg (на ръка)
4. Коремни преси на пейка - 30

Обобщение:

Вчера на последното повторение на кофите пуснах малко по-надолу и усетих болка в лявата ключица откъм рамото и днес цял ден наболва. Ще видя как е като дойде лега. Преди месец-два пак я имаше тая болка на същото място, но тогава май не беше от тренировка.
Замествам тийм лидера ни днес и утре и имаше дърпане отвсякъде. Хем и моята работа трябваше да се свърши.

казано от Boby_ на 28.01.21, 15:57:

казано от Brown Bomber на 27.01.21, 22:44:

Виж тук в Италия всеки спира, както му падне и където намери за добре, а като излиза е обичайно да ти удари бронята, както стана вчера с моята кола.

Да, това ми направи и на мен впечатление в Италия...

Каквито са им грижите за автомобилите им, такова им е и шофирането. Румънците също не изостават. Ходих преди време в Букурещ за един концерт и също са като мухи без глави.

Мнението беше редактирано от Гордан на 28.01.21 19:10.

01.02.21
17:46

01.02.2020 - Карантинно 32

1. Клек - 5x35kg, 5x55kg, 5x75kg, 3x8x105kg
2. Борческо въртене - 3x8x16kg (на ръка)
3. Набиране - 3x5
4. Чуково сгъване - 2x10x20kg (на ръка)

Обобщение:

С риск за чупене на пръсти,  ама не се развиха дъмбелите.
Ранния следобяд имах 10-11 обиколки 100 м. ходене, 100 м. бягане, плюс още 2 ходене. До залата и обратно още 2-3 километра. Много съм се наял, паласките са извън контрол. Храната ще закрепвам, като се прибера в София.

02.02.21
17:54

02.02.2020 - Карантинно 33

1. Избутване на лост от лег - 2x5x55kg, 3x8x95kg
2. Пендлей гребане - 3x8x80kg
3. Един трисет за ротатори и задно рамо
4. Разгъване на скрипец - 2x12

Обобщение:

Движението е същото като вчера.
Ще ги водя “карантинни” тия тренировки, докато не се прибера май. :D Гребаньето е от дефицит, ако съществува такова нещо. С малки дискове, че прилепват плътно до лоста.

04.02.21
14:22

04.02.2020 - Карантинно 34

1. Набиране с надхват - 4x5xСТ
2. Клек хай-бар - 5x35kg, 5x55kg, 5x75kg, 5x95kg, 3x3x111kg
3. Разгъване встрани с дъмбели - 3x10x14kg (на ръка)
4. Сгъване с дъмбели от полулег - 2x8x10kg (на ръка)

Обобщение:

Излязох на разходка, минах покрай детската градина и реших направо да влизам да раздвижа.

Мнението беше редактирано от Гордан на 05.02.21 14:30.

05.02.21
14:33

05.02.2020 - Карантинно 35

1. Избутване на лост от лег - 2x5x55kg, 1x95kg, 3x5x105kg
2. Румънска тяга с дъмбели - 3x10x24kg (на ръка)
3. Един трисет за ротатори и задно рамо
4. Едностранно разгъване на скрипец над глава - 15

Обобщение:

6x400 - 200:100 бягане-ходене.
Най-вероятно е последната тренировка в тая зала. Неделя пътувам към София.

08.02.21
21:13

08.02.2021 - Тренировка А

1. Набиране с надхват - 5xСТ, 3x5x5kg
2. Клек - 5x40kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 1x120kg, 1x125kg, 1x130kg, 1x135kg
3. Раменна преса - 5x40kg, 3x5x55kg

Обобщение:

Беше ф-р-а-ш-к-а-н-о с народ.

Планът е да намаля една идея работните тежести и да обърна повече внимание на свалянето на мазнини. Обмислям понеделник и вторник да са по-тежки, а четвъртък и петък повечко повторения (да се разбират 8-ци) и вариации на базовите (хай-бар например). Много се товарех, докато бях на стабилен дефицит в началото на миналата година и ще се опитам малко да контролирам нещата този път, за да понамаля болежките.
Храната е добре последните няколко дни, ще започна скоро пак да си броя калориите и да започна да вдигам движението, тъй като времето вече взе да се затопля.

08.02.21
21:15

казано от Гордан на 08.02.21, 21:13:

Планът е да намаля една идея работните тежести и да обърна повече внимание на свалянето на мазнини..

Намали обема, но не пипай работните тежести, даже си натискай. Ако искаш, де.

09.02.21
12:23

И това е вариант. Аз даже от известно време се чудя дали да не пробвам тренировки през ден. Самите тренировки едва ли има колко да ги орязвам повече. И без това са ми по 9-10 работни серии. Може и просто да клякам и тегля по веднъж седмично, не по два пъти.
Като цяло трябва да обърна доста внимание на флексията при клека и тегленето на кръст при тягата, така че ще се наложи и сваляне на килограмите неминуемо.

09.02.21
20:37

09.02.2021 - Тренировка Б

1. Избутване на лост от лег - 2x5x60kg, 1x100kg, 3x5x105kg
2. Мъртва тяга - 2x5x60kg, 3x100kg, 1x120kg, 1x130kg, 1x140kg, 1x150kg, 1x160kg
3. Един трисет за ротатори и задно рамо
4. Повдигане на крака от вис - 15

Обобщение:

Без напъване. Събрах и малко повече движение днес. Следващите дни няма да съм от офиса и ще излизам за разходки. Храната е културка.

10.02.21
22:12

10.02.2021 - Почивка

Обобщение:

Малко над 11 километра ходене днес. Нещата с постоянния адрес не се получиха, както и тайно очаквах. На хазяина половината рода се води на тоя адрес, а половината от тях дори не са в България. Общо-взето колата ще седи на паркинга в офиса през повечето време, така че положителното е, че ще имам движение. А май е време и да задвижа търсенето на собствено жилище, в такъв случай.

11.02.21
22:23

11.02.2021 - Тренировка А

1. Клек - 5x40kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 3x3x120kg
2. Пендлей гребане - 3x5x80kg
3. Борческо въртене - 3x8x17.5kg (на ръка)

Стречинг.

Обобщение:

Не събрах много движение. Излязох по обяд по къс ръкав за разходка, а след като се прибрах заваля сняг. Исках да се пусна после пеш до фитнеса, но с тоя вятър и сняг все едно ми биеха шамари и не можех да си отворя очите дори. Около 2 километра беше разходката през деня, защото излязох със старите ми тренировъчни обувки, които са на 3-4 години. Нямат скъсано, никога не са ми създавали проблеми, но днес решиха да ми направят рани и на двата ахилеса.

Клекът е една идея по-добре, но ми отне около 20 минути преди него за мачкане и разтягане на прасците. Чудя се дали не е добра идея да си купя един фоум ролер и да ги мачкам всеки ден или поне по-често от 2 пъти седмично и то преди тренировка. Задните бедра също трябва да ги тормозя, тазобедрените и тях. Абе, всичко, де що се върти и сгъва, има работа по него, ама е ясно, че няма да стане за един ден.

Мнението беше редактирано от Гордан на 12.02.21 20:55.

12.02.21
08:47

Като дълбочина си го орязал клека.

12.02.21
11:03

Флексията ми започва много преди паралел, та това е по-добрия вариант. Преди не съм усещал дискомфорт, но с времето се натрупа и все едно ме биеш с бухалка в лумбалния дял.

Струва ми се, че не стягаш правилно корема и от там ти идва флексията.
Ти май гълташ корема, като клякаш?
Отделно, че точно преди да тръгнеш надолу правиш екстензия в лумбалния дял, която няма как да задържиш през цялото време и долу тая екстензия минава в неутрална позиция/подвиване на таза.

12.02.21
11:51

Вдишвам в корема, стягам и задържам. Или поне в началото, но не усещам да изпускам. Боби също ми беше писал, че може би не държа компресия. Преди да тръгна надолу стягам гърба и екстензията идва малко несъзнателно. Ще опитам да държа неутрален през цялото движение. Преди пък не стягах нищо, бях като макарон и щангата ме захлупваше.

Мнението беше редактирано от Гордан на 12.02.21 11:55.

12.02.21
20:54

12.02.2021 - Тренировка Б

1. Мъртва тяга - 2x5x60kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x3x160kg
2. Бутане на машина - 3x8x70kg
3. Един трисет за ротатори и задно рамо
4. Избутване на лост от лег с раменен хват - 5x60kg, 3x1x100kg

Обобщение:

Нямаше свободни лежанки. Накрая се освободи една, тръгнах за свежи единички, но ми е супер трудно ваденето от тия поставки и раменете ми казаха да спра. Мисля да пробвам да бутам в клетката, ако се добера до пейка, за да не вадя тоя лост от толкова ниско.

Мнението беше редактирано от Гордан на 12.02.21 20:55.

13.02.21
12:21

Ако в залата има 1,25 дискове...нанизваш ги на куките на лежанката и слагаш лоста върху тях...

15.02.21
20:58

15.02.2021 - Тренировка А

1. Клек - 5x40kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 3x3x120kg
2. Раменна преса - 3x5x55kg
3. Набиране с надхват - 5xСТ, 3x5x5kg

Стречинг.

Обобщение:

Убийствено е в понеделник и вторник. После се изпразва. Не разбирам графика на трениращите в тая зала. Едвам се вредих до клетката.
Отново много стречинг, изпотявам се още преди да съм клекнал. Отнема ми от силата и експлозивността, ама кот’ такова.

15.02.21
21:05

И аз сега вадя лоста от една лежанка, която има две нива - горното ми е твърде високо. От по-ниското я вадя така - хващам лоста и започвам да го движа по самата колона над куката - стигна ли правилната позиция за пускане, я вадя като straight arm pulldown

16.02.21
20:54

16.02.2021 - Тренировка Б

1. Избутване на лост от лег - 2x5x60kg, 1x100kg, 3x5x105kg
2. Мъртва тяга - 2x5x60kg, 3x100kg, 3x120kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x170kg
3. Една гигантска серия за ротатори и задно рамо
4. Чуково сгъване - 2x8x20kg (на ръка)
5. Разгъване на скрипец над глава - 2 серии

Стречинг.

Обобщение:

Хич не трябваше да дърпам. Още на лега крампирах и не ме остави на мира. Все пак май ще тренирам така, но понеделник клек, петък тяга или вторник тяга, четвъртък клек. Спирам ги в последователни дни, че ми тежи прекалено.

18.02.21
20:03

18.02.2021 - Тренировка А

1. Набиране с надхват - 5xСТ, 2x5x5kg, 2x4x10kg
2. Раменна преса - 5x40kg, 3x5x55kg
3. Бедрено разгъване - 4 серии
4. Повдигане на крака от вис - 2x15

Стречинг.

Обобщение:

Културно, без болежки.

19.02.21
21:32

19.02.2021 - Тренировка Б

1. Кофички - 8xСТ, 5x10kg, 3x5x20kg
2. Мъртва тяга с трап бар - 5x60kg, 5x100kg, 3x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 1x170kg, 1x180kg, 1x190kg, 1x200kg
3. Държане на лост зад тяло - по 30 секунди с 60kg, 100kg, 100kg
4. Бедрено сгъване със собствено тегло - 2x8

Стречинг.

Обобщение:

На кофите за опипване на почвата, че още ме дърпа при лявата ключица.
Ако още някой се беше изпърдял в тая зала, сигурно щяха да поставят национален рекорд. При Боби в Студентски едно време им беше редовен номер с чесън да се набухат преди тренировка.

22.02.21
19:11

22.02.2021 - Тренировка А

1. Клек - 5x40kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 3x120kg, 1x125kg, 1x130kg, 1x140kg, 1x150kg
2. Раменна преса - 5x50kg, 1x55kg, 1x60kg, 1x65kg, 1x70kg, 1x75kg
3. Набиране с надхват - 10x1x10kg (през 20 секунди)
4. Чуково сгъване - 2x8x25kg (на ръка)

Стречинг.

Обобщение:

Днес и утре съм отпуска и днес се наложи да тренирам малко, след като ядох. Малко ми беше тежко, заради това и оставих на единички. Нямам болка в лумбалния последните тренировки.

23.02.21
19:21

23.02.2021 - Тренировка Б

1. Избутване на лост от лег - 2x5x60kg, 1x100kg, 3x5x110kg
2. Пендлей гребане - 5x60kg, 3x5x90kg
3. Бедрено сгъване със собствено тегло - 2x8
4. Една гигантска серия за ротатори и задно рамо
5. Разгъване на скрипец над глава - 2 серии

Стречинг.

Обобщение:

Посъбрах по около 11 километра ходене вчера и днес. В Южен парк по обяд се живее.

Мнението беше редактирано от Гордан на 23.02.21 19:24.

25.02.21
23:29

25.02.2021 - Тренировка А

1. Набиране с подхват - 5xСТ, 2x5x10kg, 4x10kg
2. Борческо въртене - 2x8x17.5kg, 5x20kg (на ръка)
3. Повдигане на крака от вис - 2x15
4. Въртене с диск - 2x8x10kg (на страна)

Обобщение:

Символично раздвижване. След тренировката във вторник получих крампа под дясната лопатка и ме пронизваше при вдишване и мърдане.
Движението вчера и днес е по около 7 километра.

26.02.21
20:38

26.02.2021 - Тренировка Б

1. Кофички - 5xСТ, 5x10kg, 5x20kg, 2x5x25kg
2. Мъртва тяга - 2x5x60kg, 1x100kg, 1x120kg, 1x140kg, 1x160kg, 2x1x180kg
3. Фермерска разходка с дъмбели - 60-70 метра, 2 пъти, с 40kg на ръка
4. Разтваряне с ластик пред гърди и ротация - 2x12
5. Разгъване на скрипец - 2x8

Стречинг.

Обобщение:

Като за край на седмицата. Отивам да пека наденици и да развъртя един белот.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1