Нова програма.

22.11.19
19:06

Здравейте на 17 съм,187см висок,тежа 71кг.Тренирам около 1 година с прекъсвания.Мисля да сменя досегашната си програма със следната
Първи ден:Гърди,трицепс,рамо
Втори ден:Гръб,бицепс
Трети ден:почивка
Четвърти:Крака
Пети:Ръце
Преди тренирах по 3 пъти седмично(кръгови).Ръката ми е 34см,бедрото 54см и гръдния кош 97см.Най-много съм доволен от развитието ми на гърдите за последната година,както и гърба(най-вече от се разви от набиранията),но ми липсва маса,като цяло.Искам най-вече да развия ръцете си.Най-слабото звено са ми те,заедно с прасеца,който го тренирам 4 пъти седмично,но не расте особено.Може би на фона на кг в см ръката ми е нормална,искам да кача килограми,но не знам дали тази програма е подходяща.Тренирам в домашни условия(мазето),като разполагам с стойка за клек,лежанка,лост,дъмбели и 3 щанги,както и достатъчно тежести.Мисля в тренировките за гърди и гръб да правя базовите(тяга,гребане,набирания),като добавя по 1-2 упражнения за трицепс и бицепс.За крака главно клекове и напъни.Ръцете мисля да ги правя отделно с по 2-3 упражнения за бицепс и 3-4 за трицепс.Въпроса ми е дали тази програма е достатъчно продуктивна и дали ще свърши работа.Също така дали няма да товаря ръцете прекалено много,въпреки че пише че на всеки 48 часа се възстановяват,защото са малка мускулна група.Ще съм ви благодарен,ако ми дадете съвет/мнение дали тази програма става,и ако не да ми препоръчате нещо.Благодаря,предварително.🙂

23.11.19
23:59

казано от Krasimir Simeonov на 22.11.19, 19:06:

Преди тренирах по 3 пъти седмично(кръгови)..Ще съм ви благодарен,ако ми дадете съвет/мнение дали тази програма става,и ако не да ми препоръчате нещо.Благодаря,предварително.

Става, за губене на време. Продължавай да тренираш 3 пъти седмично, цялото тяло. Не е зле да кажеш какво точно си правил (упражнения, серии и повторения, и до какви тежести си стигнал) в тази “кръгова” програма, защото проблема е там. Плюс липсата на адекватно хранене.

24.11.19
18:48

Мерси за отговора.Ами мисля да продължа,тогава по следната триседмична програма  1ден:
гърди
вдигане от полулег 3 8-12
флайс от лег 3 8-12
вдигане от лег 3 8-12
гръб
набиране 3 макс
гребане от наклон 3 8-12
вдигане на рамене 3 8-12
трицепс
кофички 3 8-12
френска преса3 8-12
ден 2
Почивка
ден 3
крака
клек 3 8-12
Напъни 3 8-12
рамо
вдигане зад врат 3 8-12
вдигане на дъмбели пред тяло 3 8-12
рамени преси с дъмбели 8-12
бицепс
сгъване на дъмбели от седеж 3 8-12
сгъване на щтанга от стоеж 2 8-12
ден 4
Почивка
ден 5
гръб
мъртва тяга 3 8-12
гребане от наклон 8-12
теглене на скрипец от седеж 3 8-12
гърди
вдигане от лег 8-12
флайс от полулег 3 8-12
вдигане на щанга от полулег 3 8-12
трицепс
кофички 3 8
френска преса 3 8-12
ден 6
Почивка
ден 7
Почивка
Мисля,че не е лоша,защото се набляга на базовите упражнения,а от ръцете най-вече на трицепса.Програмата я взех от интернет.Досега съм тренирал 3 пъти седмично цяло тяло...най-вече клек,лег,намирания,гребане и по 1-2 упр за ръце.Що се отнася до храненето преди се хранех по-малко,сега ям повече,но не мога да кача.Имам бърз метаболизъм,предполагам трябва да наблегна на въглехидратите.Тази програма дали става или ще е по-добре да тренирам цяло тяло?Ще съм ти благодарен,ако ми дадеш някой съвет.Напоследък включвам и тягата в тренировката си,но внимавам с тежестта и загрявам добре.

Мнението беше редактирано от Krasimir Simeonov на 25.11.19 19:42.

24.11.19
19:00

казано от Петко К на 23.11.19, 23:59:

казано от Krasimir Simeonov на 22.11.19, 19:06:

Не е зле да кажеш какво точно си правил (упражнения, серии и повторения, и до какви тежести си стигнал) в тази “кръгова” програма, защото проблема е там. Плюс липсата на адекватно хранене.

  Лежанка правя 55кг,клек 60кг,Гребане на мечка 35кг.Тяга съм правил много малко и нямам представа с какви тежести трябва да се изпълняват.Последния път правих с 50кг.Правя по 3-4 серии на базово,повторенията са между 8-10.Прасеца ми е най-слабия мускул от всички.(34см),но имам слаба костна система и кракът ми изглежда още по-малък.

24.11.19
22:03

Лежанка правя 55кг,клек 60кг,Гребане на мечка 35кг.Тяга съм правил много малко и нямам представа с какви тежести трябва да се изпълняват.Последния път правих с 50кг.Правя по 3-4 серии на базово,повторенията са между 8-10.

Мнението беше редактирано от Krasimir Simeonov на 25.11.19 18:17.

24.11.19
23:18

Лежанка правя 55кг,клек 60кг,Гребане Т-щанга 35кг.Тяга съм правил много малко и нямам представа с какви тежести трябва да се изпълняват.Последния път правих с 50кг.Правя по 3-4 серии на базово,повторенията са между 8-10.

Мнението беше редактирано от Krasimir Simeonov на 25.11.19 18:15.

24.11.19
23:18

казано от Krasimir Simeonov на 24.11.19, 23:18:

Не е зле да кажеш какво точно си правил (упражнения, серии и повторения, и до какви тежести си стигнал) в тази “кръгова” програма, защото проблема е там. Плюс липсата на адекватно хранене.

  Лежанка правя 55кг,клек 60кг,Гребане Т-щанга 35кг.Тяга съм правил много малко и нямам представа с какви тежести трябва да се изпълняват.Последния път правих с 50кг.Правя по 3-4 серии на базово,повторенията са между 8-10.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1