Раменна преса

25.02.20
19:11

Привет, от дълго време тренирам и след леки контузии правя пресата прав но, обръщам една хоризонтална пейка и е подпирам на стената подпирам се и така, въпроса ми е, грешно ли е

RR

26.02.20
06:48

Няма грешно, когато правиш компромиси. Друг е въпроса, дали тези компромиси са оправдани, като го правиш така.

Здравей,

преса може да се прави не само със щанга . Опората от стойка на ръце също е ефикасно упражнение за рамо и не само.

Поздрави!

26.02.20
18:45

Грешно ли е при тягата на тежки кг, в горната част да задържиш и стягаш цялото тяло

RR

26.02.20
19:12

казано от Filip Valeriev на 26.02.20, 18:45:

Грешно ли е при тягата на тежки кг, в горната част да задържиш и стягаш цялото тяло

да

26.02.20
20:09

Защо , дърпаш задържаш дишаш спускаш контрол и вдигаш

Мнението беше редактирано от Filip Valeriev на 26.02.20 20:16.

RR

26.02.20
20:37

казано от Filip Valeriev на 26.02.20, 20:09:

Защо , дърпаш задържаш дишаш спускаш контрол и вдигаш

ок, каква е целта тогава, защото изпълнението може да бъде изпълнено с много различни условности...ти защо го правиш така, какво цилиш?

26.02.20
22:12

казано от Rldik Ridik на 26.02.20, 20:37:

казано от Filip Valeriev на 26.02.20, 20:09:

Защо , дърпаш задържаш дишаш спускаш контрол и вдигаш

ок, каква е целта тогава, защото изпълнението може да бъде изпълнено с много различни условности...ти защо го правиш така, какво цилиш?

Маса

Правя тяга по най долния начин
5х5 до отказ
60кг 5х
100кг 5х
140кг 5х
160кг 5х
165кг отказ , 7,8,9,10 повторения не ги броя до като изпусна лоста

Мнението беше редактирано от Filip Valeriev на 27.02.20 13:44.

01.03.20
13:03

казано от Filip Valeriev на 25.02.20, 19:11:

... обръщам една хоризонтална пейка и е подпирам на стената подпирам се и така, въпроса ми е, грешно ли е

Само стената да не е много студена, че ще настинеш, сериозен съм

казано от Filip Valeriev на 26.02.20, 22:12:

165кг отказ , 7,8,9,10 повторения не ги броя до като изпусна лоста

Отказ плюс такава висока бройка на тягата не води до хубаво.

11.03.20
23:16

казано от Иван Благов на 10.03.20, 12:27:

казано от Filip Valeriev на 26.02.20, 22:12:

165кг отказ , 7,8,9,10 повторения не ги броя до като изпусна лоста

Отказ плюс такава висока бройка на тягата не води до хубаво.

Не съм сигурен зависи, ако е правиш правилно при всяко повторение задържаш на земята концентрираш стягаш дърпаш , и става дума за последна серия, не е макс тегло напр 190 ми е макса на тяга но говоря с тегло което е умерено тежко, след тази дълга серия правиш серия с 10кг тежест набиране 20 повт. И пиши после

Още утре вече ще се чувстваш по-добре, ако започнеш днес!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1