Програма в домашен фитнес

IS

04.04.20
16:11

Здравейте тренирам в домашни условия от 1 година като разполагам с лост,успоредка,дъмбели и щанги.На 17 съм,188см,75кг.Целта ми е покачване на мускулна маса и силата.Тренирам 3 пъти седмично,като гледам да наблягам на базовите с по 1-2 изолиращи.Като редувам тези 2 тренировки:

тренировка А:наблягам на гърдите(бутащите упр)
Клек-3 серии
Избутване на дъмбели от полулег-3 серии
Лег-3 серии
Набиране с тежест(12кг)-3 серии(като повторенията са 8-5-6)
Кофи-3 серии
Дъмбел зад глава-3 серии
Концентрирано-3 серии

тренировка Б:наблягам на гърба(дърпащи упр)
Клек-3 серии
Раменна преса-3 серии
Лег-3 серии
Набиране с тежест(12кг)-8 серии като правя 4 широк и 4 с тесен подхват с цел да удари повече долните перки.
Гребане с дъмбел-3 серии
Дъмбел зад глава-3 серии

Искам да ви попитам дали програмата по която тренирам става за нещо или си губя времето и трябва ли да я сменя.И за начина по който са подредени самите упражнения,програмата си я измислих аз,не е гледана от интернет.

Ангел

26.04.20
15:40

Много малко за крака, никакув обем. Краката са половината от тялото. Какво бих те посъветвал:
Опитай да започнеш един сплит:
Ден 1 гърди, предно и средно рамо, трицепс
( за гърди: кофи, лицеви, упражвнения с ластици + дъмбели )
Ден 2 почивка
Ден 3 гръб, задно рамо, бицепс ( за гърба - набирания, тяга, гребания, вземи ласици )
ДЕН 4 ПОЧИВКА
Ден 5 Крака но мноого хубава тренровка. Клекове, напади, БГ клекове, римска тяга

26.04.20
18:32

казано от Ivan Spasov на 04.04.20, 16:11:

Искам да ви попитам дали програмата по която тренирам става за нещо или си губя времето и трябва ли да я сменя.И за начина по който са подредени самите упражнения,програмата си я измислих аз,не е гледана от интернет.

Нямаш нужда от 3 вида лежанки в първата, остави лег и полулег, или лег и кофи. Добави някакъв вид тяга или добро утро.
Широкия хват е безсмислен при набирането. Лежанката директно след раменните преси не е добра идея.

казано от Ангел на 26.04.20, 15:40:

Много малко за крака, никакув обем. Краката са половината от тялото.

Кляка 3 пъти седмично, по 3 серии, общо 9 серии седмично. Да, не е чак толкова голям обема, в сравнение с другото, което прави, но не е и много малък. Твоят вариант е още по-зле, защото ще кляка само веднъж седмично, а общия обем е същия.

Ангел

26.04.20
19:09

Мускула расте, когато почива, сега не е нужно и да кляка по 3 пъти седмично, но да кажем че до 2 е приемливо. Аз казвам най-обикновен пример. Методи и варианти колко искаш има. Все пак трябва да се внимава и с претренирането, почивка - растеж - възстановяване. А в моя пример му давам 3 дневен сплит. Аз лично тренирам на 4 дневен, като съм стигал до 5. Но зависи от етапа на спортуващия.

Мнението беше редактирано от Ангел на 26.04.20 19:11.

26.04.20
23:53

Е колко пък да почива? Мускула расте максимум 48 часа след тренировката, след което само си почива, ама не расте.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1