.

29.06.20
22:51

.

Темата беше редактирана от Stefan Georgiev на 30.07.20 01:04.

30.06.20
00:10

Ако искаш да развиеш цялостно гръб, само с набирания не става, трябва и гребане, още повече ако не правиш и тяга.
Вместо бицепса, прави гребане. При 18 серии набиране седмично, бицепсите нямат нужда от допълнително упражнения, вместо това може да правиш гребане с щанга 2 пъти седмично, и веднъж седмично тяга.

30.06.20
00:16

казано от Петко К на 30.06.20, 00:10:

Ако искаш да развиеш цялостно гръб, само с набирания не става, трябва и гребане, още повече ако не правиш и тяга.
Вместо бицепса, прави гребане. При 18 серии набиране седмично, бицепсите нямат нужда от допълнително упражнения, вместо това може да правиш гребане с щанга 2 пъти седмично, и веднъж седмично тяга.

Мерси за съвета,ще махна упражнението за бицепс и ще добавя гребане.Чудя се дали да не е с дъмбел,защото техниката на изпълнение  ми е по-добра,но ще го правя с щанга,така или иначе,за да се науча.

30.06.20
13:19

казано от Станимир Станимиров на 30.06.20, 08:06:

няма как да развиеш красиви мускулни групи при тези упражнения...става само дисбаланс (не пропорционално), да не говорим, че някои мускули изобщо няма да видиш.... Гърба за да развиеш, трябва да работиш поне в две плоскости, идеално е 3. А раменете)))....изтърваш най важната част - задното рамо, както и средното.....

  Предпочитам първо да вдигна силата на лега на 110-20 и на клек поне 130 и тогава да започна да наблягам на задно рамо,трапец и.т.н.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1