Има ли недостатъци при разбиването на тренировката на две части?

25.08.20
21:34

Здравейте банда, може би е добре да започна дневник, но това ще се случи като вляза в ритъм и видя, че съм сериозен. Въпросът ми се свежда до заглавието на темата. Тренирам вкъщи и имам някакъв набор от тежести, щанги, дъмбели, лост за набиране и пейка.

Основният ми проблем е с набиранията и лицевите опори. Ако ги сложа в началото на тренировката изяждат голяма част от силите ми за останалите базови упражнения, ако ги сложа към края проблемът е обратен и нямам сили за тях.

Би ми се искало да ги включа в тренировката си, но не знам дали след интензивно трениране и няколко часа почивка е добре отново да натоварвам основни мускулни групи или трябва да ги оставя да починат до другия ден. Днес тренирах ранния следобед и сега ми се иска да направя малко набирания, коремни преси и лицеви опори.

В случай, че е важно какви упражнения правя - съсредоточил съм се върху базови упражнения във формат на кръгова тренировка. Тотал щета съм с упражненията и по спомен от преди години препоръките бяха да започна с кръгова докато укрепна. Това са основните упражнения, които присъстват в тренировката ми. Въртя ги три пъти около 6-8 повторения според силите ми.

- Мъртва тяга.
- Бицепсово сгъване с крив лост.
- Изтласкване на щанга от лег.
- Раменна преса с лост.
- Гребане с дъмбел.
- Клекове, напади, кофички.

Извиянвам се, ако съм сгрешил термини и наименования.

Темата беше редактирана от Бел Уайт на 25.08.20 21:37.

26.08.20
08:38

Сложи набирането в началото,сгъването и нападите ги  махни ,а лицевите ги сложи след гребането.

Мнението беше редактирано от nervak на 26.08.20 08:38.

26.08.20
15:14

казано от nervak на 26.08.20, 08:38:

Сложи набирането в началото,сгъването и нападите ги  махни ,а лицевите ги сложи след гребането.

Виждам логиката ти за сгъването и пренареждането, но би ли се обосновал за махането на нападите?

Краката са ми важни заради наближаващия зимен сезон, прекарвам поне 40 дни в практикуване на зимни спортове и тази година реших да започна от по рано с подготовката на долната част от тялото.

Бих могъл да заменя нападите с друго упражнение в случай, че имаш идеи. Опциите ми в гаражния фитнес са ограничени.

26.08.20
23:00

Няма нужда от него след като правил клек....все едно да питаш за кросоувър,след лежанка или кофи.
Имаш тяга и клек ... напълно достатъчно.

Мнението беше редактирано от nervak на 26.08.20 23:01.

Не мога лесно да се съглася, че при наличие на клек нападите трябва да отпаднат от схемата. Двете упражнения съвсем не са еквивалентни.

Бих добавил български клек към тренировъчната програма, заедно с клека и нападите (по-добре да са ходещи). При добро желание си струва да се включат и странични напади (с оглед на зимните спортове).

27.08.20
08:35

Младежа прави, кръгове...и се скапва за набиранията и лицевите.При условие,че има две движения за крака,за какво  му е да включи още движения?-ептен да се спихне.
Иначе да включи и видове подскоци...на кутия,без кутия,от клек...все различни и полезни движения,ама от целия обем...къде ще иде😀.

Тогава разпределя нещата на тренировка А и тренировка Б, след което единия ден прави едната, на другия - другата и те така...

Всичко в една тренировка става доста обемно, така е... но не се налага тренировките да са еднакви.

27.08.20
14:15

Приятели, нямам проблем с нападите, щях да упомена ако имам. Малко се изместихме от темата. Горната ми част на тялото е изключително слаба и закърняла, защото не я използвам за нищо освен за компютърна работа и май не трябва да ме изненадва, че не ми стигат силите обема тренировка, който ми се иска.

Ако има част от тялото ми, която е по - издръжлива, това са краката. Нападите не са проблем, беше ми любопитно защо nervak предложи да ги махна, реших че са лошо упражнение или нещо подобно. С увеличаване на тежестите може би няма да имам сили и за краката и ще трябва да махна нещо, но за сега се справям.

Ще комбинирам съветите ви, малко пренареждане на програмата и ще подменям някои от упражненията през тренировка.

Благодаря. ; )

Мнението беше редактирано от Бел Уайт на 27.08.20 14:18.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1