Be active. Stay fit

Прескочи до:

04.08.22
09:56

Активизирам се да не закусвам обичайте 2 бр Форнети 🙈. Но нямам апетит преди 10-11 ч, затова храна за офиса. 6 часа сън, става. Под 5 се усеща. Обикновено лягам около 2 и ставам 8.30, днес по-рано.
Самонавивам се да тренирам горна част във фитнеса до парка през работно време.

05.08.22
00:07

Днес като цяло беше успешен ден откъм активност: ok 15 000 крачки. Треноровката е посредствена 30 мин преди да трябва да излезнем с малкия вечерта, но няма да се оправдавам. Домашна, 2ра за седмицата:
5 мин ластик горна част развижване
5 серии:
Екстензия трицепс дъмбел @12 кг 10 повт.
Кик бек 2 х@6 кг - 15 повт.
Странично рамо 2х@4 кг 12 повт
Арнолд 2 х@6 кг - 8-10 повт.
Храна около 1200 кал при все че си позволих 80 гр щрудел.

05.08.22
23:48

Петък без тренировка, ок 12 000 крачки. Малко се пазих кал за заведение, по груба сметка за добавени пил хапки, салата и лимонада за деня са ок 1800 кал. Мисля, че днес съм на баланс

Мнението беше редактирано от Ради на 05.08.22 23:49.

06.08.22
11:32

Много вкусна паста си спретнах за идните 4 или 5 дни. Кал и макроси за 1 порция стават прилично. Като цена се получава около 16 лв за 4 порции, пак бива. Пастата е скъпа 6-7 лв, от типа пряста с яйца, но със зеленчуците става за повече порции. Последно време разбрах, че сметаната за готвене допринася за вкуса и мека текстура, ползвам 10% маслена сметана, вместо 20-30%.

Днес дойдоха неща от Gymbeam. Добро попадение е протеин без вкус, по принцип са ми много изкуствени с вкусовете.
В момента съм на вълна мляко, банан, протеин без вкус и еритритол за сладост.

И чистене днес, 2 чувала пъзели, играчки и пр.

Мнението беше редактирано от Ради на 06.08.22 15:03.

06.08.22
22:16

На тренировката тотално ми паднаха батериите и се прибрах, по-късно довърших вкъщи. Може би е заради ниските калории, до вечерта 800.
В зала 2 серии:
Бг клек 2х7 кг х 8 повт
Калф седнала @50 х 10 повт
Задно бедро седнала @27 х8
Лег екстензия @30 х 6
Абдуктор @50 х 8

Вкъщи 3 серии:
Брич мост @20 х 20
Махове настрани и назад @4 на крак, 20-25

Активност 5000 крачки.
Макроси и кал са в таргета, 1350 кал

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1