Дневникът на една Ива

04.02.21
21:41

Здравейте,
Аз съм Ива, на 19 години от Пловдив. Тренирам силово и с кардиото засега не се обичаме.
Ако това беше лексикон, щях да кажа, че любимото ми упражнение е хиптръста, а най-малко любими са ми нападите и гребането с дъмбел на гладно.
Тук смятам да публикувам прогреса си в тренировките, в някое светло бъдеще може и този в храненето.

Целта на дневника ми е да си следя прогреса и да се държа сама себе си accountable.

05.02.21
19:08

Два месеца и половина по-късно отново във фитнеса. Няма да лъжа, малко плачнах на влизане. Тренировъчния ми сплит преди затварянето на фитнесите беше горна/долна/горна/долна и остана същия и с тренировките в домашни условия.

Плахо действах с вдигането на килограмите преди затварянето, това обяснява мижавите тежести :)

Работни серии на 26.11.2020г. (последните “крака”):
Barbell Hip Thrust - 4 серии*8/50кг
Barbell Squat - 4 серии*8/40кг
Romanian Deadlift - 4 серии*10/30кг

Тренировка 5.02.2021г.
към 10 минути загрявка
Barbell Squat: 10*30кг, 10*34кг, 10*34кг, 8*38кг
Мисля, че ми беше добра техниката и не съм паднала на сила много.
Barbell Hip Thrust: 8*50кг, 8*50кг, 6*50кг, 8*40кг
Горе-долу добре на сила, но все едно съм развалила техниката или съм забравила как да си наглася оборудването
Barbell Sumo Squat: 8*30кг, 8*30кг, 8*34кг, 8*34кг
Горе-долу толкова ми беше и преди затварянето, скоро мисля, че мога да вдигна.
Romanian Deadlift: 8*30кг, 8*30кг, 6*30кг, 6*30кг
Първите две серии добре, ама на третата хватът ми отказа, иначе не ми беше тежко. На четвъртата пробвах смесен хват, но само ръката с обратен хват ми беше стабилна съответно.
Smith Machine Lunge - 8*30кг, 8*30кг
Поддадох се на фитнес инфлуенсърките и реших да пробвам така с нападите, че иначе не съм им фенка. Техниката ми беше ок, но са странни и съм по-скоро пас на тях.
Standing Calf Raise Machine - 15*20кг, 10*25кг, 8*30кг
5 минути разтягане
Като цяло съм доволна от формата си предвид ситуацията, почти не съм паднала на сила на долната част.

Бих оценила днешната тренировка 7/10

Мнението беше редактирано от iva448 на 05.02.21 19:11.

08.02.21
22:49

Работни серии на горна част при отворени фитнеси/тренировки вкъщи:
Горен скрипец за гръб - 8*30кг / вкъщи 10*(15+25кг ластици)
Гребане с дъмбел - 8*10кг/ вкъщи 8*8кг (не ми беше удобно)
Раменна преса - 10*5кг/ вкъщи пак 10*5кг
Свиване за бицепс - 8*6кг/10*5кг
Кикбек за трицепс - 10*4кг/10*6кг (уау)
Лежанка с лост - 10*12кг във фитнес/ Лежанка с дъмбели вкъщи - 10*2*6кг

Тренировка 7.02

към 5 минути загрявка
Горен скрипец за гръб - 12*25кг, 10*30кг, 8*30кг, 5*35кг
почувствах се силна и реших да видя колко мога да вдигна (издърпам)
Раменна преса с дъмбели от седеж - 10*2*5кг, 8*2*6кг, 8*2*6кг, 8*2*6кг
Лежанка с лост - 8*20кг, 8*20кг, 6*20кг, 5*20кг

Няма майтап, от 12 отиде на 20кг. Имах щастието да ме навият да пробвам с големия лост лежанка и всъщност успях. На затворени фитнеси явно съм си подобрила силата с женски лицеви опори и лежанка с дъмбели от земя.
Гребане с кабели от стоеж - 10*25кг, 10*25кг, 8*25кг, 8*25кг
Лежанка с дъмбели - 10*2*6кг, 8*2*7кг, 8*2*7кг

Не ми се правеха лицеви опори в препълнения фитнес и реших да се отсрамя с лежанка с дъмбели.
Странично повдигане с дъмбели - 10*4кг, 10*4кг, 10*4кг
Фейс пул (на шано кабели със съмнителни кг) - 10*10кг, 10*15кг, 10*15кг, 10*20кг

Много ме кефи упражнението, ама въжетата в Атлетик са къси и ме стряскат :D
Разгъване на трицепс с въже - 10*15кг, 8*20кг, 8*20кг
Свиване за бицепс с кабел и къс лост - 8*15кг, 8*15кг, 8*15кг
Упражнения за корем

Доста по-доволна съм от силата и техниката си на упражненията за горна част, много хубава тренировка се получи и на всичко съвсем скоро ще прогресирам. Исках да се полигавя малко на машината за кофички и набирания, но беше развалена и ще почакам.

Оценявам си вчерашната тренировка 9/10

Мнението беше редактирано от iva448 на 08.02.21 22:52.

11.02.21
10:48

Човек и добре да живее, отива да тренира в Атлетика в 20:00. Остави противоепидемичните мерки, пак мразя да тренирам в пълни зали. Свикнах да ходя в 6:30 - десет човека на два гигантски етажа и снощи направо умрях. Днес мисля да видя в Перлата как е откъм натовареност и да тренирам там, ако е по-спокойно.

Rant over.

Тренировка 10.02
Загрявка 5 мин
Румънска тяга с дъмбели - 12*25кг, 10*30кг, 8*30кг
Започнах с това, докато чаках някой squat rack да се освободи
Клек с щанга зад врат - 10*34кг, 10*36кг, 8*40кг, 8*40кг
Сумо клек с щанга - 10*30кг, 10*34кг, 8*36кг
Good Mornings - 8*20кг, 8*20кг, 8*20кг

Мисля да го добавя в програмата си за месец и да видя как ще ми се отрази на силата в клека и генерално.
Хип тръст - 8*40кг, 8*40кг, 8*40кг
Намалих хип тръста от 50 на 40, за да се фокусирам върху правилната техника и определено се получи доста по-добре.
Standing Calf Raise Machine - 10*30кг, 10*30кг, 8*30кг
Някой пак забрави да разтегне.

16.02.21
12:21

guess who’s back, back again
Изоставих фитнеса за малко, беше код червено при мен, валеше егати снега в Пловдив и бях доста заета. Тази седмица по-сериозно, обещавам.

Накратко днес тренировката беше слаба ракия. Не знам защо (липса на сън, качествена храна и много стрес), но днес силата ми беше все едно 20% по-малко. За сметка на това пък се фокусирах върху правилната техника и всъщност наистина всичко ми беше като хората.

Тренировка 16.02:
Загрявка 5 мин
Горен скрипец за гръб - 8*30кг, 8*30кг, 8*30кг, 8*30кг
Раменна преса с лост - 10*10кг, 10*10кг, 10*10кг, 8*10кг
Лежанка с лост - 5*20кг, 5*20кг, 5*20кг, 5*20кг
Гребане с дъмбел - 8*10кг, 8*10кг, 8*10кг
Странично повдигане с дъмбели+Фейспул - 8*4кг+10*10кг/8*4кг+10*15кг/8*4кг+10*15кг
Свиване за бицепс с дъмбели/Кикбек за трицепс - 10*5кг/8*5кг, 10*5кг/8*5кг, 10*5кг/8*5кг

Еми пак забравих да разтегна

Днешната тренировка я пиша 6/10

16.02.21
14:18

Добре дошла и успех с целите!

18.02.21
21:12

Да се похваля, че ядох културно и спах достатъчно преди тази тренировка и по-малко ми се гади от преди. Със сигурност съм по-фокусирана, не си мразя живота и не се усещам генерално слаба. Дано всеки път.

Тренировка 18.02
5 мин загрявка
Клек с щанга зад врат - 10*30кг, 9*34кг, 8*36кг, 8*36кг
Би трябвало другата тренировка да нямам проблем да вдигна до 40кг :)
Сумо клек с щанга - 8*36кг, 8*36кг, 8*36кг, 8*36кг
Сумо клекът тоя път нещо ми беше тежък, а уж бях закусвала.
Good Mornings - 8*20кг, 8*20кг, 8*20кг
Румънска тяга с щанга - 8*30кг, 8*30кг, 8*30кг, 8*30кг

Тоя път не изпусках толкова хвата, от което съм доволна.
Хип тръст - 8*40кг, 8*40кг, 8*40кг, 8*40кг
Преди хиптръста беше първо/второ упражнение, за последно със сигурност ми е тежко. Към третата серия искам да си остана седнала на земята. Завинаги.
Standing Calf Raise Machine - 10*30кг, 10*30кг, 10*30кг
Нямах време да разтегна...

P.S. Като го пиша, се изнервям, че не разтягам и трябва или да разтягам вкъщи в последствие, или ЗаДъЛжИтеЛнО да разтягам във фитнеса.

Тая тренировка може да ѝ сложим спокойно 6.5/10

Мнението беше редактирано от iva448 на 18.02.21 21:45.

20.02.21
14:34

Тренировка 20.02
Загрявка 5 мин
Горен скрипец за гръб - 4*8*30кг
Другия път викам да вдигна на 4*9.
Раменна преса с лост - 8*10кг, Раменна преса с дъмбели - 10*6кг, 7*7кг, 7*7кг
Порасна раменната преса, ще черпя.
Лежанка с лост - 4*5*20кг
Сгъване за бицепс + кабел за трицепс - 3*(8*5кг + 8*20кг)
Фейспул - 4*15кг

РАЗТЯГАНЕ!!! 5 минути


Днес беше кратко, но от сърце. Реших да се “накажа” за това, че нямам време и на всяка цена да разтягам, дори да се наложи да пропусна някое упражнение.
Мрън 1: Започвам аз да си правя раменната преса с ЕДИНСТВЕНИЯ ЛОСТ 10КГ в Атлетик и идва някакъв тигър, иска да се сменяме. Супер, няма проблем. Само че така и не се сменихме, той реши да се бави мега много да слага тежести и го оставих да си го лигави сам.
Мрън 2: Ей, още не са оправили машината за “набирания”.

Не може само мрънкане, хубаво нещо е, че забелязах едно много симпатично момиче (имам тениска като нейната) да кляка накриво, на една страна и на смит машината. Отидох при нея, поговорихме си и супер тактично ѝ предадох мъдростта относно клякането, която на мен са ми предавали. 10/10, много wholesome се получи.

Давам на тая тренировка 8/10 (-1 заради машината и -1, защото беше кратка)

Мнението беше редактирано от iva448 на 22.02.21 08:52.

22.02.21
16:22

Тренировка 22.02
Загрявка 5 мин
Клек с щанга зад врат - 5*30кг, 5*40кг, 5*40кг, 5*40кг, 5*40кг
Сумо клек с щанга - 5*38кг, 5*40кг, 5*40кг, 5*40кг
Goodmornings - 5*24кг, 5*24кг, 5*24кг, 5*28кг
Хип тръст - 4*5*40кг
Български клек - 8*5кг, 8*5кг, 8*7кг (тук е слабо, понеже ми беше кофти техниката и не го правех...до днес)
Румънска тяга с щанга - 5*5*34кг
Standing Calf Raise Machine - 3*10*30кг

Разтягане 5 мин

Днес направо ги убих - бях машина на всичките упражнения, правех големи почивки заради 5*5 метода, бях се наспала и бях закусвала И НАПРАВИХ ЦЯЛА 1 (ЕДНА) КОФА ей така от нищото.

Тая тренировка я слагаме 10/10 ❤︎

25.02.21
19:35

Тренировка 23.02
Загрявка 5 мин
Набирания на машина - 5*30кг, 4*30кг, 5*25кг, 5*25кг
Раменна преса с щанга - 5*12кг, 5*12кг
Раменна преса с дъмбели - 5*7кг, 5*7кг
Наклонена (?) лежанка - 4*20кг, 5*20кг, 5*20кг, 3*20кг

Ох, много се озорих тука, кой да знае, че наклонената е мега по-тежка??
Седнало гребане на машина - 4*5*30кг
Свиване за бицепс с дъмбел - 4*5*6кг
Фейспул - 3*6*15кг
Кофички на машина - 5*25кг, 5*20кг, 5*20кг

Разтягане 5 мин
7/10

Тренировка 25.02
Загрявка 5 мин
Клек с щанга зад врат - 4*5*40кг
Goodmornings - 5*30кг, 5*24кг, 5*24кг, 5*24кг
Напади с дъмбел - 8*7кг, 5*10кг, 5*14кг, 5*14кг
Хип тръст - 4*5*40кг
Румънска тяга - 4*5*40кг
Seated Calf Raise Machine - 3*10*30кг
Standing Hip Abduction - 3*8*10кг

Разтягане 10 мин
8/10

Мнението беше редактирано от iva448 на 25.02.21 19:35.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1