Програма за маса в домашни условия - базови упражнения

13.07.21
20:24

Здравейте, понеже работата ми е такава, че нямам възможност през седмицата да ходя на фитнес, но мога да отделям по час за тренировка в нас (по-удобно ми е). На фитнес ходя всяка събота и правя крака. В нас нямам стойка за клек, а и обичам да разнообразявам, когато тренирам за крака, затова ги правя във фитнеса. Въпросът ми е как да си измисля програмата за вкъщи, понеделник, сряда и петък. Имам дъмбели, лежанка, щанга, успоредка и лост за набиране. Мога да правя лег, флайс с дъмбели, лицеви, кофички, гребане с дъмбел, гребане с лост, набирания, раменна преса с щанга или дъмбели, 2-3 упражнения за трицепс и 2-3 за бицепс. Предпочитам да правя повече базови упражнения, но не знам как да си структурирам програмата. Може ли някой да помогне :))

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1