Пътят

Прескочи до:

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

27.11.23
20:22

Да, имаше и други серии с други предизвикателства, не се сещам в коя точно беше, но ако се разровиш лесно ще го намериш.

27.11.23
20:52

Намерих го, на 26 год е момчето взел омнадрен, дека и болденон 😁 състезанието беше по сгъване за бицепс и всъщност се представи много добре, а на тягата бяха трагични, особено едно едро нарисувано момче.

27.11.23
21:43

казано от Brown Bomber на 27.11.23, 16:37:

Ако питаш мен, бая са затъпяли и изпонапедерастяли младежите, нищо не ги интересува.

Имам две дъщери,които твърдят същото....даже по груба се изказват.
За химията...зависи от целите.
Имам директно виждане по въпроса...и там тренирането е основата...от 17 години.
Много обичам :
Е да ...нормално е тя  да кляка 200 на 75 кг ..нали е взимала химия))))
Бай х..,ти си 100 кг и си чист...клекни  поне 150 бе макарон.

27.11.23
22:05

Повечето хора не им пука с колко клякат или колко дърпат, интересува ги само и единствено как изглеждат, не им се губи време с глупости, взимат това-онова и за 2-3 години изграждат яка физика, това е истината. Ако не бях толкова принципен и ме интересуваше колко ще съм голям и изчистен за плажа, чалготеката или в офиса и аз бих взел 😁

27.11.23
22:10

Е вие в офиса по потници (голи до кръста ли ходите), та и там да се фръцкаш. Или само за лятото, с тясната блузка сред колегите и колежките 😀

27.11.23
22:12

Някак странно се чувствам, когато се налага да обяснявам очевидни неща. Говоря по принцип, бате Дидо.

27.11.23
22:15

И сега си по-добре от достатъчно, та да те забележат, няма нужда да взимаш.

27.11.23
22:42

Знам, но хората имат нереалистични очаквания към постиженията на натурално трениращите, защото са облъчени с дезинформация от всички медии и от ненатурално трениращите, а по-страшното е, че и въпросните сами вярват, че разликата не идва от химията, а от задълбочените им познания и малките, но супер важни тънкости в изпълнението на упражненията или в продължителността на почивките, в броя на жълтъците в закуската и безброй подобни тъпотии.

05.12.23
12:18

#169
Велоергометър 30мин

Набиране топки 40СТ (5х8)
Клек с ластик над коленете 150СТ (5х30)

#170
Велоергометър 30мин

Набиране на халки х 5СТ
Едностранна раменна преса с червен ластик х 5 лява/дясна
Тяга с 79-104кг ластик х 10
Преден клек с 79-104кг ластик х 10
5 пъти с кратки почивки

Две домашни раздвижвания, едното болен, другото не 😄


#171 вчера
Велоергометър 30мин

Военна преса 5х5х60кг в почивките между сериите Преден клек с дълга пауза 1х100,105,110,115,120кг
Максимално експлозивно бутане шейна 10м + дърпане 10м с добавени 40кг, 3 серии
Бедрено разгъване на раздвижена пейка 5х20,30,40,50,60кг в почивките между сериите Набиране на халки 5х5СТ
Бедрено сгъване на раздвижена пейка от лицев лег 5х5х20кг + Изометрия повдигане на крака назад и нагоре с топка ~10 сек, a в почивките между сериите Разгъване на дъмбел с две ръце зад глава 5х25,30,35,40,45кг
Катерене на въже 5х3.5м + Чуково сгъване с дъмбели 5х5х17кг на ръка, 3 серии

Първа тренировка в залата след ковида. Кашлянето почти мина и се чувствам горе-долу добре. Няма умора или мускулна треска след тренировката, дори имам желание да тренирам и днес, ако успя да я вместя.
Опитах друг разкрач на клека и много бавна негативна част, но коляното ме върти. На гръб е по-зле и не смея, иначе усещам сила в краката. Ще ми се да пробвам кофички и лег, но и там е рано. Изобщо тази година започна много добре, но от средата тръгнах надолу заради контузиите.

06.12.23
23:01

#172
Преден клек с пауза 1х120,125,130,135,140кг
Трап бар високи дръжки 1х170,180,190,200,210кг
Набиране халки 1х +20, +25, +30, +35, +40кг
Придърпване горен скрипец широк неутрален хват 5х5
Чуково сгъване с дъмбели 3х5
Разгъване с дъмбел зад глава 3х5
Повдигане крака от вис 2х10
Ролер прав 5х1 до 90-95% от движението

На клека сложих наколенки и го усетих по-комфортно. На ролера преди правих пълно повторение, но сега освен рамото има и слабост в пояса и трябва да го правя по-често.

09.12.23
22:33

#173 Вчера
Обръщане и раменна преса с две двупудовки 1х64кг + Обръщане с пудовка 1х48кг дясна/лява - 10 мин ЕМОМ
Набиране халки 2х10СТ и Катерене въже 2х1х3.5м в почивките изометрия задържане пудовка 24кг с дъното нагоре

Нямаше място и време и направих каквото мога. В загрявката правих обръщане и раменна преса и изхвърляне с пудовка до 40кг.

Предния път ме домързя да кача клека. Като изключа опитите онзи ден не бях клякал на гърди от 20 тренировки назад, но не мисля, че съм изгубил сила. Опппааа

10.12.23
17:26

#174
Тяга надхват от малък дефицит 3х1х170кг
Пендлей гребане 3х5х100кг
Ренегадско гребане с двупудовки 3х5
Румънска тяга на един крак с двупудовка 3х5
Гребен тренажор 5х1х100м до 17.9 сек

17.12.23
17:54

#175
Преден клек 3х1х140кг
Раменна преса с футбол бар средни дръжки 3х1х80кг
Набиране халки 5х5СТ
Бедрено разгъване на чупеща се пейка без опора 5х5х50кг
Раменна преса с дъмбели от стоеж 3х5х60кг
Сгъване разгъване с дъмбел зад глава по 3х5х15кг на ръка

В петък след четири почивни дни успях да тренирам.

#176
Сутринта:
Велоергометър 30 мин (първите 15мин на 6/8, а вторите 7/8 степен на трудност)

Следобяд:
Гребен тренажор 100м три опита до 17.1сек
Трап бар 3 серии до 1х200кг
Пендлей гребане 3 серии до 5х100кг
Придърпване на горен скрипeц с раменен неутрален хват 3 серии до 5х90кг
Разгъване на горен скрипец зад глава с въже + Сгъване на долен скрипец с въже, 5х10 повторения
Повдигане крака назад и нагоре на стойка (reverse hyperextension) с ластик 3х10

Тествах новия трап бар лост, твърд като пръчка и неудобен за балансиране.
Гребния тренажор на свежо и с генерална промяна в техниката - разгъвах докрай краката, после таза и допридърпвах с ръце. При сходно усилие свалих ~1 сек от предишното време. На първите два опита при 46 и 48 s/m дадох еднакво време 17.1 сек, трябва още да работя върху техниката и времето още ще падне.

31.12.23
12:50

#177
Преден клек 5 серии през 5 кг до 1х145кг
Раменна преса с футбол бар широки дръжки 5х5х60кг
Бедрено разгъване на раздвижена пейка 5 серии през 10кг до 5х70кг
Викинг преса едностранно 5 серии през 2.5кг до 5х17.5кг добавени на стенда
Адуктор и Абдуктор по 4х10 до 100% стак
Набиране халки 3х8СТ

#178
Тяга надхват до 1х180кг
Ренегадско гребане с двупудовки 3х5
Пулдаун скрипец 3х10
Набиране подхват 5х5
Лег дъмбели 3х15х15кг на ръка
Разгъване зад глава долен скрипец 3х15
Келнерско обръщане и раменна преса с пудовка 3х5х16кг на страна
Обратна хиперекстензия с ластик 3х10
Повдигане крака към халки от вис 3х5
Повдигане колене към гърди от вис на каишки 3х10

#179
Велоергометър 30мин
Набиране 3х10 ; изометрия 3 серии
Горна част с ластици 10х10

#180
Преден клек 2х100,110,120,130,140кг
Военна преса 3х5х60кг
Набиране 3х10 ;  изометрия 3 серии
Бедрено разгъване 10х15,20,25кг на крак
Раменна преса на уред от седеж 5х35,40,45,50,55кг на ръка
Обръщане и раменна преса с двупудовка с кратки почивки 10х1 на страна
Прасец от седеж 3 серии

#181
Набиране 100 (20х5)

#182
Заден клек 10х1х140кг
Военна преса 10х1х70кг
Едностранно бедрено разгъване на уред 10х20,22.5,25кг
Едностранна раменна преса на уред от седеж 10х30,35,40кг
Сгъване с крив лост 10х30кг + Разгъване с крив лост зад глава 10х30кг, 3 серии
Корем на уред 3х10

#183
Преден клек 1х140кг + Обръщане и раменна преса с две пудовки 1х56кг, 5 серии
Румънска тяга с дъмбели 5х80кг + Раменна преса с дъмбели 5х60кг, 3 серии
Сгъване с крив лост 5х35кг + Разгъване с крив лост 5х35кг, 3 сериу
Едностранно бедрено разгъване 10х22.5кг + Едностранно бедрено сгъване от лег 10х12.5кг, 3 пъти
Корем на машина х 10 + Коремни преси от обратен наклон х 10 + Повдигане крака на успоредка х 10, 3 серии

Изпълних си поставената цел за брой тренировки за годината.

Весело посрещане на Нова Година довечера и по-здрава и успешна 2024!

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1