02.02.13
23:46
Здравейте, приятели на BB-Team!
Току-що се присъединих към Вас. Аз съм начинаещ в този бранш, ходя на фитнес от около два месеца. Висок съм малко над 1.85 и тежа 75 кг. Държа да подчертая, че откакто започнах да тренирам, качих 5 кг. Мисля, че се нуждая от още поне толкова. По-принцип не вдигам по-малко от 40 кг. в упражненията за гърди и гръб, като правя минимум 4 серии по 20 повторения. Не знам дали подходът ми за качване на маса е правилен (разбира се, искам да имам и подчертано тяло с големи мускули)? Ако продължа да действам по тази програма, ще успея ли да постигна тази цел? Моля, дайте ми някакви съвети!
02.02.13
23:51
казано от B D на 02.02.13, 23:48:
Категорично НЕ.За маса се правят между 8-10 повторения.
А какъв ще е ефектът от това, което правя?
Доколкото знам, за качване на мускулна маса се изискват малко повторения с много килограми...Какво ще стане, ако направя много повторения с много килограми?
казано от Иван Георгиев на 02.02.13, 23:51:
Доколкото знам, за качване на мускулна маса се изискват малко повторения с много килограми...Какво ще стане, ако направя много повторения с много килограми?
Ставаш машина :D
Иначе бих пробвал 5х5.
Мнението беше редактирано от Петър на 03.02.13 00:14.
03.02.13
00:25
ПРави 5х5.Най добрата система за качване на мускулна маса и сила.
03.02.13
12:16
казано от Петър Стоянов на 03.02.13, 00:12:
Иначе бих пробвал 5х5.
Питам сериозно. Наистина ми трябва помощта Ви! Колко е правилно да спреш с повторенията преди да не усетиш никаква умора? Тоест правиш 4 серии по 10 повторения с лекота и нищо не усещаш. Не е ли е по-добре да правиш 4 серии по 20 повторения и да усетиш някаква умора? 50 кг тежести за гръб и горна част гърди според мен не са никак малко при положение, че аз се водя слаб.
Мнението беше редактирано от Иван Георгиев на 03.02.13 12:18.