Как да вкарам в програмата Пулоувър????

B_Ball_P

06.11.05
19:32

значи в ТАЗИпрограма изкам да вкарам пулоувър защото според мен е много добре развиващо упражнение ... но въпроса ми е ... дали да махна някое друго упражнение или да я прибавя само :oops:

06.11.05
19:37

няма да махаш нищо, правиш пуловера 2 пъти в месеца и няма да имаш проблеми  :wink:

B_Ball_P

06.11.05
19:38

искаш да кажеш редом с другите упражнения ама през седмица ли????

06.11.05
19:51

Сложи пуловъра при гърдите или гърба, където ти работи по-силно..
по-здрави

B_Ball_P

06.11.05
20:22

[quote author=“DjoNi”]Сложи пуловъра при гърдите или гърба, където ти работи по-силно..
по-здрави

е аз го слагам при гърдите де .... въпроса ми е трябва ли да махна друго упражнение за да няма претоварване :wink:

06.11.05
21:45

[quote author=“B_Ball_P”][quote author=“DjoNi”]Сложи пуловъра при гърдите или гърба, където ти работи по-силно..
по-здрави

е аз го слагам при гърдите де .... въпроса ми е трябва ли да махна друго упражнение за да няма претоварване :wink:

така е добре , прибави пуловъра като последно упражнение 3по10-12 и гледай да си с максимално изпънати ръце при изпълнението , не давай ръцете прекалено надолу , раменете на лежанката

успех и по-здрави

06.11.05
22:25

Абе хора да ви питам,значи пуловета как го правите вие?изцяло легнали или само до кръста,а другата част във въздуха?

06.11.05
22:30

[quote author=“Oblivion_”]Абе хора да ви питам,значи пуловета как го правите вие?изцяло легнали или само до кръста,а другата част във въздуха?

кръста е във въздуха , рамената и горната част на гърба са перпендикулярно разположени на лежанката

Br1ng3r

27.11.05
15:35

Пулоувърът наи добре работи вав супер серия с клека,защото една от индиректните функции на клека е разширяване на гръдния кош,а пулоувъра е упражнение за разширяване на  гръдния кош.Доста е изморително и доста пот хвърляш в началото на тренировката за крака,но ефекта го има говоря от собствен опит :]

A и да отбележа че за максимален ефект от пулоувъра трябва при спускане да даваш гъза си максимално на долу,по този начин ръцете се разтягат  по-добре.Също доста важно е през цялото време докато изпълняваш упражнението ръцете ти да са изправени.

Моля не пускайте две мнения едно след друго. Ползвайте бутона “Промени”.

B_Ball_P

27.11.05
18:30

Br1ng3r .... мерси ама аз не правя клек .... проблеми с колената :wink:  :cry:  :cry:  :cry:

Br1ng3r

28.11.05
12:39

B_Ball_P наистина много скофтария щом не правиш клек човече.Тва упражнение за мен е наи базовото от целия бодибилдинг :(.Лекуваи коленете и го почваи,ако е възможно да ги излекуваш,разбирасе.

28.11.05
21:35

[quote author=“B_Ball_P”]Br1ng3r .... мерси ама аз не правя клек .... проблеми с колената :wink:  :cry:  :cry:  :cry:

Не е нужно да правиш тежки клекове... аз примерно съм вкарал пул-оувъра при гърдите и трицепса - накрая на гърдите - правя клекове с много малка тежест(да не ги претренирам защото си правя и отделна тренировка за крака) и веднага след това оувъра... примерно 20-30 кила го прави клека... важното е да се кляка  :wink:

B_Ball_P

28.11.05
22:42

не ...... аз ти казвам че е толкова сериозна работата с колената че не клекам даже с лоста само :wink:  :cry:  :evil:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1