Вижте и дайте съвет :)

25.11.05
20:18

~190см 75кг тренирам от 3 месеца с една и съща програма като преди това съм тренирал известно време за подготовка. Програмата е следната:
Понеделник : -Гърди    3 х ~ 10 - щанга лег
                          3 х ~ 10 - щанга полулег
             
              -трицепс    3 х 10 -щанга лег
                          3 х 10 - разгъване от стоеж

Сряда :      - гръб      3 х 10 - скипец - дърпания пред глава
                          3 х 10 -  щанга - гребане
             
              -бицепс    3 х 10 - сгъване с щанга
                          3 х 10 - дъмбели от седнало положение


Петък        - рамо      3х10 предно
                          3х10 странично
                          3х10 задно
             
              - трапец    3х10 лост

Събота        - крака  клекове
                        прасец

Ако имате някви съвети пишете

^Vlastelina^

25.11.05
21:50

Програмата е добра, но сложи  по още 1 или 2 упражнение за гърди и за гръб. 2 упражнения са малко за такива МГ. Например за гърдите можиш да сложиш полулег с дъмбели и кофички, а за гърба набиране и гребане с дъмбел. Ако ще качваш маса по-добре намали повторенията от 10 на 8 и увеличи тежестите. :wink:

25.11.05
22:31

мерси много има 1 проб обаче. Аз тренирам в нас,а в нас няам лост и уред за кофички  :?  Иначе другото ще го направя. Също за повторенията аз ги слагам приблизително иначе правя с макС тежест

^Vlastelina^

25.11.05
23:11

Ами можеш да правиш лицеви опори или флайс. Също така и изтласкване от обратен полулег с дъмбели или щанга. За гърба мъртвата тяга е много добро упражнение, а щом имаш скрипец прави и придърпване зад врат, пред гърди с различен хват(широк, тесен).
Прави макс 4 упражнения за гръб и гърди от повече няма нужда. Разменяи упражненията от време на време.  :wink:
Дано съм помогнал  :)

26.11.05
10:43

ок мерси много  :)

26.11.05
16:58

Като за начинаещ може и така да я оставиш известно време но после увеличи с по някое упражнение

26.11.05
17:48

Да определено за сега няма да мога щот дори с тази програма към края на тренировката не знам къде съм от умора :) Четох за различните добавки доколкото разбрах креатина спомага за издържливостта бях си купил български JC Nut. и иам чувството че съм пил пудра захар никъв ефект няма. Иначе от мас гейнара и амино киселините съм доволен

26.11.05
21:38

Е при креатина ефекта не се забелязва веднага минимум седмица ти трябва не го вини че е български добър си е не увеличавай упражненията тогава храни се повече и си направи по голяма почивка между МГ ако не се въстановяваш

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1