съвети относно качването на маса

JI

02.12.05
18:23

та в момента се опитвам да трупам маса , но гледам да не се омазнявам много много и  поради тази причина съм решил да бягам , но незнам как да постъпя , дали да е на гладно или не , ако бягам на гладно  сутрин много катабоно ще стане , а ако се наям ( закуската ми е доста обилна ) ще мога да бягам чак към 10 и ефект няма да има почти никакъв , мислил съм си и за варианта вело в тренировъчните дни , ама пак катоболизма ме притеснява

02.12.05
19:09

Трупай сега към март месец ще чистиш яко.Гледам не ти е проблем , имаш и воля и желание...

02.12.05
23:53

Не може без омазняване разберете го това направи цикъл за маса след това изчисти и в следващия период за маса се стреми да се храниш по чисто за да не омазняваш бързо

JI

03.12.05
10:14

разбирам че не може без омазняване , но ако трупам достатъчно чист мускул и малко мазнини като си вдигна кг с 5 да речем и по малко от 1 е мазнини , % съдържание на мазнините като цяло ще падне , а ще изглеждам и по голям това е идеята и за сега я постигам в момента съм 78 и изглеждам по чист от преди два месеца когато бях 76 , лошото е че мазнините които качвам и ги качвам предимно на корема :) както при всички .

03.12.05
10:43

Това е целта Живко процетното съдържание да е повече ММ а не сланина
П.С. Всеки трупа на корема първо а и да ти кажа че и там последни се махат мазнините  :cry:

04.12.05
15:49

Много е важно кога тренираш,така ще ти отговоря на изуст.Ако ти кажа сутрин а ти тренираш сутрин,ще си малко изморен за тежестите .По-удачно е да покараш малко колело веднага след тренировката.Или няколко часа след нея,но не се натоварвай много.Важното е да изгориш малко калории,но не прави аеробика повече от 2-3 пъти в седмицата.Освен ако не искаш да чистиш.Всичко е в количеството калории,които приемаш.Там е истината  :!:

JI

05.12.05
18:33

[quote author=“swets”]Много е важно кога тренираш,така ще ти отговоря на изуст.Ако ти кажа сутрин а ти тренираш сутрин,ще си малко изморен за тежестите .По-удачно е да покараш малко колело веднага след тренировката.Или няколко часа след нея,но не се натоварвай много.Важното е да изгориш малко калории,но не прави аеробика повече от 2-3 пъти в седмицата.Освен ако не искаш да чистиш.Всичко е в количеството калории,които приемаш.Там е истината  :!:

абсолютно съм съгласен и го знам това , но ако приема 3500 калрии от белтъчкни и 3500 от въглехидрати от кое според теб ще се омазня повече ?  8)  естествено от въглехидратите :) ( просто пример давам)
затова мисля да овелича количеството на белтъка за сметка на въглехидрата сега приемам 160-70 грама белтък на 78 кила , смятам да го кача на 200- 220 , ако имам средства разбира се а въглихидратите от 300-400 да ги смъкна на 250-300 грама на ден :) мазнините ги ограничавам също колкото мога , но по малко от 50 -80 грама не се получава да поема ... всичко на всичко към 2800 кк трябва дами се сабират  щото нагоре вече почва много голямо омазняване , защото освен във фитнеса другате нямам физическо натоварване .

06.12.05
11:10

абсолютно съм съгласен и го знам това , но ако приема 3500 калрии от белтъчкни и 3500 от въглехидрати от кое според теб ще се омазня повече ?  8)  естествено от въглехидратите :)

Определено е по-добре да ядеш повече белтък.Той може да се използва и за енергия,но също така не е и много хубаво,че натоварва много бъбреците.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1