трапец !!!

SpawnGhost

15.12.05
15:05

кажете ми какво да правя за трапец колко серии , повторения и съответно упражнения... а и моля дане ми предлагате някои овехтели опражнения за врат като си закачам тежести на главата... щото нема да го правя  :roll:

15.12.05
15:17

» » Трапецовидно повдигане на рамене (Shrugs) разгледай сайта

15.12.05
15:31

http://www.bb-team.org/exercise/000072.php

Kulturistche

15.12.05
16:13

Аз трапецът го трениръм с мъртва тяга.Четох в едно списание,че без това упражнение не може да се направи добър трапец.
Ефекта е наистина голям.

15.12.05
17:48

Може освен с дъмбели и с щанга аз така го правя слагаш големи кила и започваш да повдигаш с рамене като точно в най високата точка задържаш за няколко секунди.Серите можеш да правиш 3х8 както прецениш.

УсПех!

15.12.05
19:37

При мен си расте само от 1 упражнение (с щанга, повдигане на раменете) правя го в деня с раменете

Вземаш по един дъмбел в ръка и си повдигаш раменете нагоре като горе задържаш няколко секунди, после бавно отпускаш - това е много важно! Правиш по средно 8 повторения за 3 серии и накрая удряш една дроп серия и ще расте  :wink:


[quote author=“djgorgio-ASTOR”]При мен си расте само от 1 упражнение (с щанга, повдигане на раменете) правя го в деня с раменете

Хаха един път привършвам с дроп серия за задно рамо и реших, че сега му е времето за трапеца хаха да видиш как нищо не се получава  :P

15.12.05
20:57

Моя съвет е трапеца да го тренираш с гърбът, едно упражнение в 4-5 тежки серий ( повдигане на рамене с щанга, дъмбели или с щанга зад тялото - наи добре е да ги редуваш в различните тренировки ). И тъи като трапеца не е малък мускул и има много залавни места, участва активно в упражненията за гръб и рамене, включи в тренировката си за гръб гребане с щанга и мъртва тяга, а в тренировката за рамене Вертолет. Това са все упражнения при които до голяма степен участва трапеца и е хубаво да ги използваш !

Успех  :)

Моля пишете с черен цвят на шрифта зеления и др. са запазени за Модераторите
DJGorgio-Astor

SpawnGhost

17.12.05
13:44

Трапецовидно повдигане на рамене (Shrugs) . ами аз това упражнение си го правя отдоста време но ми се стори малко само 1 упражнение за мускулна група... иначе го правя прав с дъмбели като последно управнение слет раменете...

17.12.05
14:03

Напълно достатъчно е ако го испълняваш правилно, качествено и с нужния брои сери които ще ти го натоварят.

VL

17.12.05
16:51

[quote author=“Player”]Може освен с дъмбели и с щанга аз така го правя слагаш големи кила и започваш да повдигаш с рамене като точно в най високата точка задържаш за няколко секунди.Серите можеш да правиш 3х8 както прецениш.

УсПех!

          Можеш да го правиш на машина за прасец прав ,ако има  в залата

18.12.05
18:29

неискам да отварям нова тема,затова ще питам направо тук - какво представляват дроп сериите?явно съм ги пропуснал като информация за себе си

eAGLeT_НадъХАНия

18.12.05
19:08

реших задното рамо да не го тренирам с гърба а с предно и средно , а трапеца при рамото ли да го сложа или при гърба / гърба го прая в отделен ден , а рамото го прая с крака/

18.12.05
21:38

По-добре го сложи при гърба

22.12.05
02:24

Повдигане на раменете със щанга.Ползвай фитили и слагай големи тежещи,защото трапецът расте от тежко..аз например правя последнатата серия една шестица на 240…със 100 трябва да загряваш някъде:)

23.12.05
14:22

[quote author=“SpawnGhost”][quote author=“Rocky^”]Повдигане на раменете със щанга.Ползвай фитили и слагай големи тежещи,защото трапецът расте от тежко..аз например правя последнатата серия една шестица на 240…със 100 трябва да загряваш някъде:)

w0w nesudi po avatara mi az tqgata mi e 150 kila toi iska trapec da pravq s 240 :lol: samo 65 kila sum se pak ....

сам прецени с колко кг можеш, добре е с около 80% от максимума ти, не е нужно да се изхвърляш на 240 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

23.12.05
14:27

Значи 120-140 ще са ти добре според мен:)Слагай фитили след 120 ,защото лостът се изплъзва.

23.12.05
16:19

Зависи от хвата аз нямам проблеми с изплъзването и при макс кила коита са много над 120

23.12.05
21:34

имам един приятел които не е правил трапец от много време в смисал със щанга и с дъмбели Той прави упражнение за врат като застава надолъ с главата и си вдига краката нагоре и след тва започва да движи врата си и казва че му напряга трапеца и наистина има оформен трапец

23.12.05
22:18

[quote author=“Kulturistche”]Аз трапецът го трениръм с мъртва тяга.Четох в едно списание,че без това упражнение не може да се направи добър трапец.
Ефекта е наистина голям.

И аз не правя друго за трапец и съм доволен от резултата.Преди правех и повдигания с дъмпели,ама полза не съм видял от това упражнение.

20.01.06
23:21

Според мене или правиш малко повторения с пълния ти макс(4-6),като изцеждаш на последното,или много, с по-малка тежест(15-20),докато го напомпаш.

21.01.06
19:57

трапеца гоправя първо щанга после донапомпвам с дънбелите
правя 4 супрсерии и трапеца се надува и ми стига до ушите

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1