Пак Трицепса...

SP

28.12.05
19:20

Искам да ми предложите упражнение за средната глава на трицепса.Според мен точно тя прави трицепса да изглежда издут като ръката е отпусната.Та моята програма е:
1упр.Френско 3с 8-10п
2упр.Горен скрипец въже 3с 8-10п
3упр.Разгъване на дъмбел с две ръце 3с 8-10п
Който има идеи да казва..Благодаря

28.12.05
19:58

Ми изтласкване от лег с тесен хват обхваща всички части на трицепса. :wink:

28.12.05
20:43

Изтласкване от лег и френско разгъване,щом ти трябва маса-двете упр. удрят и трите глави на трицепса.Иначе лицевите опори на една ръка(стига да можеш),как стресират трицепса...  :twisted:

28.12.05
21:39

по добре прави 2 но базови упр примерно лег и с дъмбел над главата :)

DO

28.12.05
22:38

ми главно наблегни на упражненията с прави лостове те са за вътрешните глави  8)

29.12.05
11:24

То не може да правиш упражнения само за средната глава щото ще я скапеш
Може да започваш с упражнение за средната, като ще осигуриш нужния приоритет

20.01.06
23:08

Тази програма,която правиш е идеална и аз сега ше права по една нова и имам същите упражнения.Дъмбел,щанга и скрипец-перфектната комбинация.

BL

20.01.06
23:20

скрипец, френско, тесен хват (лег)

21.01.06
22:08

Абе хора човека пита конкретно за средна глава Вие като болкерс за всичките....

SP

22.01.06
18:53

Джиорджо,със какво упражнение да започна тренировката си според теб?

23.01.06
00:49

За акцентиране на средната глава вършат работа следните упражнения: преса зад глава и
кикбек

под средна глава имаш предвид medial head, нали?
Междудругото средната глава работи най-много в трицепса при упражненията - най-често е под напрежение .

30.01.06
20:05

Доколкото аз успявам да разбера трудно ще изолираш двете къси глави една от друга. Важно е да се има в предвид ,че дългата глава е двуставна и се “грижи” за движението на мишницата към тялото както и за извеждането на ръката назад. Двете къси глави са едноставни и разгъват лакътната става .
Упражнения за тях. Тласкане с трицепси на скрипец, тялото близо до машината, въжето да “виси” вертикално. Кофички между две пейки, пускане до 90 градуса ъгъл на лакътя (не до долу).

01.02.06
19:27

не сям прочл сички ко са написали ма аз ще ти кя няколко добри опрайнения за вятрешната  глава
-разгявана надоло пред скипец (аз биш ти предложи с прав лост на скипец):това опрайнение натоварва максимално вяшната,вятрешната и дялгата час
-френско:тя натоварва максимално вяншна и вятрешната час

shadow_

01.02.06
20:24

Пробвай да правиш френското с прав лост.Поне на мен ми действа много добре пак и натоварва целия трицепс.

ПО ЗДРАВИ :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1