Крака

23.01.06
13:00

Значи знам,че има 1000 подобни теми,но ми се иска един бърз и ясен отговор.Как ще растат краката повече,като правя (пример) клекове3х8 или 3х15 и след това 3х(8) или 15 бедрено згъване/разгъване  :?:  :?:  :|  :|  :|

Аз лично ти препоръчвам 10 повторения. Някой тук казват по повече заради някакви червени муск. влакна, но за мен 10 е оптималното  :wink:

23.01.06
16:23

Слагаш бедрата и прасеца в отделна тренировка. Почваш с клекове, поне 4 работни серий с по 10тина повторения. След това продължаваш на легпресата пак 4 серий с по 10тина повторения, напади пак 4 серий, но по лекично и за финал донапомпваш с бедрени разгъвания ... следва задна група на бедрото >>> и прасец :)
Аз така процедирам с краката :)

23.01.06
22:32

[quote author=“living_proof”]Слагаш бедрата и прасеца в отделна тренировка. Почваш с клекове, поне 4 работни серий с по 10тина повторения. След това продължаваш на легпресата пак 4 серий с по 10тина повторения, напади пак 4 серий, но по лекично и за финал донапомпваш с бедрени разгъвания ... следва задна група на бедрото >>> и прасец :)
Аз така процедирам с краката :)


Ама бате аз ще умра ако направа това бе
:shock:  :shock:  :shock:  :shock: неможе ли без лег пресата  :roll:  :roll:  :roll:

24.01.06
09:53

[quote author=“BB_SenTineL”][quote author=“living_proof”]Слагаш бедрата и прасеца в отделна тренировка. Почваш с клекове, поне 4 работни серий с по 10тина повторения. След това продължаваш на легпресата пак 4 серий с по 10тина повторения, напади пак 4 серий, но по лекично и за финал донапомпваш с бедрени разгъвания ... следва задна група на бедрото >>> и прасец :)
Аз така процедирам с краката :)


Ама бате аз ще умра ако направа това бе
:shock:  :shock:  :shock:  :shock: неможе ли без лег пресата  :roll:  :roll:  :roll:

Може естествено. Даже може и без бедрените разгъвания, ако клякаш сериозно. Щото съм виждал уж здрави момчета да клякат с 40 кила - явно лека за тях тежест, понеже за бицепс правят толкова  :shock: . Ама просто се лигавят на клека, и после правят още сума ти излишни  упражнения на машини.

energymax

24.01.06
12:21

Клек до припадък-10 серии в пирамида

24.01.06
17:33

[quote author=”Петко К”][quote author=“BB_SenTineL”][quote author=“living_proof”]Слагаш бедрата и прасеца в отделна тренировка. Почваш с клекове, поне 4 работни серий с по 10тина повторения. След това продължаваш на легпресата пак 4 серий с по 10тина повторения, напади пак 4 серий, но по лекично и за финал донапомпваш с бедрени разгъвания ... следва задна група на бедрото >>> и прасец :)
Аз така процедирам с краката :)


Ама бате аз ще умра ако направа това бе
:shock:  :shock:  :shock:  :shock: неможе ли без лег пресата  :roll:  :roll:  :roll:

Може естествено. Даже може и без бедрените разгъвания, ако клякаш сериозно. Щото съм виждал уж здрави момчета да клякат с 40 кила - явно лека за тях тежест, понеже за бицепс правят толкова  :shock: . Ама просто се лигавят на клека, и после правят още сума ти излишни  упражнения на машини.

Наистина на някои хора може да им доиде в повече тая програма. НО аз съм доволен. По тоя начин тренирам от около месец .... Спожилсъм повече упражнения за да  мога да въздеиствам върху всяка част на бедрата ...

24.01.06
19:18

[quote author=“energymax”]Клек до припадък-10 серии в пирамида

Е да а след време 20 серии и т.н.

И при мен 10 е най добрия брой но при други е различно

MR

22.02.06
11:53

хаха клека е супер ама после дупето става като бидон няма значение доли е пълен(до долу) или докато краката станат успоредни на пода

22.02.06
22:38

[quote author=“mr.olimpia`”]хаха клека е супер ама после дупето става като бидон няма значение доли е пълен(до долу) или докато краката станат успоредни на пода

Това мнение го задръж за себе си защото не е така

23.02.06
12:25

Сорри че ще се отклоня от темата но,моя въпрос е.
Лек-пресата е като клека нали??

RE

25.02.06
14:26

[quote author=“SteeL”]Сорри че ще се отклоня от темата но,моя въпрос е.
Лек-пресата е като клека нали??

Лег-преса (Leg presses) се изпълнява на машина като основното движение е избутване на тежеста с краката като тялото е неподвижно.клека вече си знаеш какво е.

VI

25.02.06
23:50

Клека си е супер упражнение. Аэ правя с по леки кила но по 12-15 повторения. Иначе не ги чувствам напомпани краката. Поне при мене е така. Эа червените мускулни влакна има нещо вярно эащото те се активиэират по бавно от белите а в краката преобладават червените эа раэлика от горната част на трупа където предимство имат белите эатова каэват че при краката е нужно да има повече повторения эа да се натоварят по пълноценно. Все пак това е само предположение. Эа мен в културиэма нормите и всичко останало няма константен характер. Пробваш, действа ли нещо при тебе правиш го. Винаги эа едни ще е по добре едната крайност а эа други другата такава. Така че преценявай сам эа себе си кое ще е по добре.

11.03.06
11:37

Аз правя 4х12 клек и после 3х8 тяга. Това ми е за крака, има ефект при мен, при други хора не знам как ше действа, щото все пак съм начинаещ и правя малко упражнения.

happy666

11.03.06
22:13

съжелявам за малоумния въпрос но наистина незнам  :wink: от карането на колело бедрата растат или се сваля.. :?:

MR

25.03.06
11:41

аз от малак си бях винаги с колелото и ...правят се крака ама много бавно ,но по принцип е кардио ... така че от колелото не чакай големи крака :wink:

11.04.06
10:02

и аз от едно време яко карам колело даже имаше лета дето почти не слизах от него и от тогава добре си стегнах краката. Искам обаче да питам едно въпросче да не спамя форума с нови теми. Значи имам си отделен ден за крака който си тренирам по програма за маса(10-8-6 бедрено разгъване и свиване, клекове и за прасци). Притесненията ми са  от тези тренировки за маса да не отпера баджаци като на немска кънкобегачка и затова възможно ли е само тренировката за крака да я правя с повторения като за релеф, като другите дни и другите мускулни групи да си ги правя по програмата за маса? Понеже мисля че си имам изградена маса в краката(не са ми пергели краката) и няма да е проблем, но все пак кажете и вие.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1