готин задник!!!!

24.01.06
20:37

Някои ще ми каже ли наи-добрите упражнения за стягане и оформяне на дупето! Ако магат да бадат по-хатоварващи т.е. да изискват повече енергия! Чакам отговор :D :D :D

Nenor

24.01.06
21:02

абдуктор, степер, кардио.

24.01.06
21:25

Мисля,че такива теми има доста.Много хора препоръчват клека,но за мен най-доброто упр. за тази цел е мъртва тяга с изпънати крака,а иначе кардиото си е задължително.

24.01.06
23:29

В най-общи линии - всичко казано по-горе! Пълният клек обаче задължителен, нали? :wink:

24.01.06
23:35

ок, както кажеш.. :wink:

24.01.06
23:43

[quote author=“autumn”]ок, както кажеш.. :wink:

Дай някоя снимка да ти кажеме горе долу колко имаш да работиш по него :lol:

25.01.06
01:13

не не сега а след  :shock: като го оправиш :D

25.01.06
13:00

Само да добавя, че няма да е лошо и да включиш една НВД. Хем ще намали обема на дупето ти, хем ще го направи твърдо => ще имаш готин задник!  :D

Иначе в деня за крака можеш да правиш:

Клек 3-4х8-10 (разкрач малко по-голям от ширината на раменете)
Легпреса 3х8-10 (отново същият разкрач)
Римска тяга 3х8-10

Това е основното, можеш да добавяш или режеш от сериите и повторенията, но повече упражнения според мен не ти трябват.
Последната серия до отказ е добър варият да изцедиш краката и да ускориш разтежа.

Успех и
По-здрави(дупета)
:)

25.01.06
13:45

ок, мерси на всички :lol:  :lol:  :lol:

25.01.06
13:47

[quote author=“autumn”]ок, мерси на всички :lol:  :lol:  :lol:

Като свършиш с оформянето чакаме и снимка  :wink: Ае по-здрави и от мен

25.01.06
15:18

[quote author=“nikolaBULL”]В най-общи линии - всичко казано по-горе! Пълният клек обаче задължителен, нали? :wink:

Това е истината, другото  е.... има митове че ти става голям хахахх кой ги пуска..

27.01.06
20:44

Заставаш на колене и лакти, коленете напред, като за задна прашка.Единия крак го изпъваш назад. Сега го вдигни нагоре, колкото можеш , бавно и все едно вдигаш голяма тежест. Ако се облегнеш на твърда подложка , например на диван ще е по-добре, да се фиксира тялото и да не мърдаш много -много.
За да няма недоразумение , нямам почти никакъв стаж.

guBak

27.01.06
22:11

Нападите също товарят както бедрата така и задника и са подходящи за домашни условия

28.01.06
05:26

[quote author=“djgorgio-ASTOR”][quote author=“nikolaBULL”]В най-общи линии - всичко казано по-горе! Пълният клек обаче задължителен, нали? :wink:

Това е истината, другото  е.... има митове че ти става голям хахахх кой ги пуска..

Чак пък митове...не мисля,мускулите на седалището са като всички останали мускули и те нарастват и могат да променят обема си.

28.01.06
10:15

[quote author=“Ryu”][quote author=“djgorgio-ASTOR”][quote author=“nikolaBULL”]В най-общи линии - всичко казано по-горе! Пълният клек обаче задължителен, нали? :wink:

Това е истината, другото  е.... има митове че ти става голям хахахх кой ги пуска..

Чак пък митове...не мисля,мускулите на седалището са като всички останали мускули и те нарастват и могат да променят обема си.

И това е лошо защото...?
Как си представяш да почнеш от 60 кг. и 50 см. бедро, да станеш 100 кг. със 70 см. и задника да не ти порасне хич?

28.01.06
20:34

Някъде да съм написал,че е лошо?Просто е възможно при изпълнение на упр. да се акцентира повече в/у седалището отколкото в/у бедрата и тогава нарастването и съотношението бедра-седалище да не е много пропорцинално.

29.01.06
20:46

http://www.bb-team.org/exercise/000039.php

До колкото знам и това упр. помага.И даже изолирва кръста което е най-важно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1