Промяна на програмата - Съвет

24.02.06
17:46

Здравейте,

моля дайте съвет за програмата ми,
тренирам от около година и няколко месеца.Започнах с 3-дневен сплит(първите 6-8 месеца), и от тогава до сега тренирах по 2 пъти седмично само с основни упражнения.Сега съм решил да попроменя малко програмата си за да наблегна на ръцете. Данните ми: 181см, 71кг.

1.Ден (Понеделник)

Гърди
Лежанка 3 Серии 8 6 4

Бицепс
Сгъвания с крива щанга в стоеж 3 Сеии 8 6 6
Сгъвания с дъмбели от седеж 3 Серии 8 6 6

Крака
Клекове 3 Серии 8 6 6
Бедрено разгъване 3 Серии 8 6 6

2.Ден (Сряда)

Гръб
Мъртва тяга 3 Серии 8 6 4
Набирания 3 Серии 8 6 4

Рамена
Раменни преси 3 Серии 8 6 6
Раменни преси с дъмбели 3 Серии 8 6 6

Благодаря предварително!

25.02.06
00:04

Вече трябва да преминеш на доста по сериозен сплит от този.
Много добре си започнал (евала, за разлика от други начинаещи).В сайта си избери програма за напреднал, с тая няма да растеш вече

25.02.06
14:08

[quote author=“Rince”]Здравейте,

моля дайте съвет за програмата ми,
тренирам от около година и няколко месеца.Започнах с 3-дневен сплит(първите 6-8 месеца), и от тогава до сега тренирах по 2 пъти седмично само с основни упражнения.Сега съм решил да попроменя малко програмата си за да наблегна на ръцете. Данните ми: 181см, 71кг.

1.Ден (Понеделник)

Гърди
Лежанка 3 Серии 8 6 4

Бицепс
Сгъвания с крива щанга в стоеж 3 Сеии 8 6 6
Сгъвания с дъмбели от седеж 3 Серии 8 6 6

Крака
Клекове 3 Серии 8 6 6
Бедрено разгъване 3 Серии 8 6 6

2.Ден (Сряда)

Гръб
Мъртва тяга 3 Серии 8 6 4
Набирания 3 Серии 8 6 4

Рамена
Раменни преси 3 Серии 8 6 6
Раменни преси с дъмбели 3 Серии 8 6 6

Благодаря предварително!

Пич смени програмата къде за гърди 1 упр,а за бицепс 2 и ти искаш да наблягаш на ръцете пък никъде не видях трицепс,а трицепса е 2/3 от ръката така,че послушай какво ти каза djgorgio-ASTOR.

25.02.06
20:49

[quote author=“djgorgio-ASTOR”]Вече трябва да преминеш на доста по сериозен сплит от този.
Много добре си започнал (евала, за разлика от други начинаещи).В сайта си избери програма за напреднал, с тая няма да растеш вече

Проблемът е, че си търся 2-дневен сплит(в момента нямам свободно време за 3-дневен).Сплитът, по който тренирах до сега беше следният:
1.Ден

*Лежанка
*Клекове
*Гребане с прав лост

2.Ден

*Тяга
*Раменна преса
*Набирания

само с по 1 основно упражнение. Доволен съм от него,с изключение на това, че ми натоварваше предимно гърба и затова махнах няколко упр. за гръб и добавих бицепс.
  Можеш ли да ми предложиш какво да добавя или какво да махна и да остане 2-дневен сплит или някой друг нов!!!
  Както вече казах мога да тренирам само 2 пъти на седмица, като в събота правя кардио(тренирам футбол).
Благодаря предварително!

Никой ли не може да ми предложи 2-ен сплит?!?!?

Не пускай поредни постове моля !!! Ако имаш да добавиш нещо използвай бутона “промени” !!! Обединих ти поста
DJGorgio-Astor

01.03.06
22:36

Ами къде са ръцете в програмата пич , трябва да ги вместиш и тях

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1