Спад на силата !!!

06.03.06
17:31

Значи днес забелязах нещо докато правех за гърди от хоризонтална лежанка с лост.
Направих две загряващи серийки и след това с 75 кг 8 пъти.На втората серия едвам направих със същата тежест 6,на третата 4,а на последната едвам 2.На какво се дължи това ? Да правя обратна пирамида освем.Почвам от 75 и свалям на 70,65,60 ? Или това е нормално и да не се рпитеснявам  :?  :shock:

06.03.06
17:38

Естествено, че е нормално, щом правиш до отказ

06.03.06
18:08

[quote author=”Петко К”]Естествено, че е нормално, щом правиш до отказ

ъмм как до отказ бе ?!? нали първия път си права 8 почти без проблеми и вече втората серия се опитвам да стигна до 8 но немога и на 5-тото 6-тото умирам.После па на 3-4 тото.Да намалям килата освем на 70 примерно ?

06.03.06
18:12

[quote author=“BB_SenTineL”][quote author=”Петко К”]Естествено, че е нормално, щом правиш до отказ

ъмм как до отказ бе ?!? нали първия път си права 8 почти без проблеми и вече втората серия се опитвам да стигна до 8 но немога и на 5-тото 6-тото умирам.После па на 3-4 тото.Да намалям килата освем на 70 примерно ?

Правиш ли достатъчно почивка между сериите?

06.03.06
18:14

[quote author=”Палпатин”][quote author=“BB_SenTineL”][quote author=”Петко К”]Естествено, че е нормално, щом правиш до отказ

ъмм как до отказ бе ?!? нали първия път си права 8 почти без проблеми и вече втората серия се опитвам да стигна до 8 но немога и на 5-тото 6-тото умирам.После па на 3-4 тото.Да намалям килата освем на 70 примерно ?

Правиш ли достатъчно почивка между сериите?

Ми около 1 минута някъде  :roll:  :roll:

06.03.06
18:17

увеличи малко почивките и намали повторенията

Nenor

06.03.06
19:05

ако си на НВД е нормално.

06.03.06
19:10

[quote author=“Nenor”]ако си на НВД е нормално.

Не съм на нвд,но мисля,че е заради почивките.Благодаря на всички ви за отзивите.

06.03.06
19:35

При мен така се получава от комбинацията недоспиване+ненаяждане

06.03.06
19:37

[quote author=“BB_SenTineL”][quote author=”Петко К”]Естествено, че е нормално, щом правиш до отказ

ъмм как до отказ бе ?!? нали първия път си права 8 почти без проблеми и вече втората серия се опитвам да стигна до 8 но немога и на 5-тото 6-тото умирам.После па на 3-4 тото.Да намалям килата освем на 70 примерно ?

Ами до отказ правиш, ако не в първата, то от втората нататък.
Какво значи правиш 8 почти без проблем? Ако никой не те пази, и не ползваш чийтинг, че успееш ли да направиш 8 чисти с тази тежест и да си закачиш сам щангата?
Дори и да не стигаш до отказ във първата, то определено се изморяваш доста, а малките почивки не позволяват достатъчно възстановяване на АТФ в мускулите и съответно силата ти за следващите серии прогресивно пада (натрупване на умората се получава).
Не намалявай тежестите, а пробвай с 2 минутна почивка как ще бъде.
Или просто не прави 4 серии с една тежест - прави само 2, в третата намали малко и това е, минаваш на друго упражнение.

06.03.06
20:31

[quote author=”Петко К”]

Ами до отказ правиш, ако не в първата, то от втората нататък.
Какво значи правиш 8 почти без проблем? Ако никой не те пази, и не ползваш чийтинг, че успееш ли да направиш 8 чисти с тази тежест и да си закачиш сам щангата?
Дори и да не стигаш до отказ във първата, то определено се изморяваш доста, а малките почивки не позволяват достатъчно възстановяване на АТФ в мускулите и съответно силата ти за следващите серии прогресивно пада (натрупване на умората се получава).
Не намалявай тежестите, а пробвай с 2 минутна почивка как ще бъде.
Или просто не прави 4 серии с една тежест - прави само 2, в третата намали малко и това е, минаваш на друго упражнение.

Много благодаря.Попринцип права 8 почти чисти,защото на 7-8-мото правя малко мост.Ще послушам съвета ти и ще си почивам повече. ;)

06.03.06
22:32

А може просто да не си бил в кондиция този ден. На мен ми се е случвало да ми пада силата някой дни, ако съм изморен нещо или не съм заредил с въглехидрати достатъчно...

BodyBuilding

08.03.06
16:53

според мен трябва да правиш пирамида .. почваш с по  малки и с всяка серия слагаш още килограми... не почиваи повече от 2 мин ... няма смисъл ... гледай да правиш упражненията колкото се може по бързо да за да се напомпва мускула повече и да има по голям ефект

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1