как е по-добре

12.03.06
12:51

Здравейте.Имам един въпрос по отношение на това как да разпределя тренировъчните дни.Досега тренирах така:
1. гърди,корем
2. гръб,трапец
4. крака,корем
5. ръце
но в понеделник всеки прави гърди и немога да се вредя на лежанките, затова искам да направя някакво разместване но незнам как е най-удачно.Идват ми на ум два варианта..
1. гръб,трапец
2. крака,корем
4. ръце
5. гърди,корем
и..
1. крака,корем
2. ръце
4. гърди,корем
5. гръб,трапец
Вие какво мислите?

12.03.06
13:24

принципно може.Не виждам рамене в тренировката ти.

12.03.06
14:03

Забравил съм да ги напиша...тренирам ги в един ден с краката и корема.

12.03.06
14:08

последният начин е най удачен според мен

12.03.06
14:47

Ако понеделника ти е първият тренировъчен ден след почивката е хубаво в него да дадеш приоритет на изоставаща мускулна група.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1