Скрипец или набирания ?

26.03.06
21:23

Кое е по-добре да правя? Имам сила да правя достатъчно повторения повторения и с набирания.

TR

26.03.06
21:50

Според мен набирания ако са ти лесни слагаи си тежест-за мен едно от най добрите упражнения за кофа

NETP

26.03.06
22:22

Да ви кажа аз че сам по нахален права и двете пак вие кажете дали е добре да права и двете или не :?:  :?:  :?: Знам че е чужда тема ма неисках да пускам друга и заради това питам в тая.Пак по твоя вапрос Zealot немога да ти кажа нищо че както виждаш аз самия незнам. :oops:

TH

26.03.06
23:26

Не съм наясно набиранята коя мускулна група развиват? Съответно и кофичките ??

27.03.06
00:41

[quote author=“thespyboy”]Не съм наясно набиранята коя мускулна група развиват? Съответно и кофичките ??

Набиранията - гръб, бицепс
Кофичките - гърди, трицепс, рамо

happy666

27.03.06
10:07

а другите набирания за какво са? тези които са пред врат?и те ли за гръб и бицепс?

MR

27.03.06
20:39

всички набирания натоварват главно гърба и на второ място бицепса

DO

27.03.06
20:43

за мен абсолютно набиранията са по-добри и моя съвет е ако си достатъчно силен прави с колкото се може по-широк хват а когато си достатъчно силен слагаи тежести

28.03.06
18:11

А с кое е по добре да започна тренировката - с широк хват пред гърди ли или с тесен ? И като се набирам с широк хват трябва ли в краино положение да изнасям гърдите към лоста или да изнасям гърба на зад ?

29.03.06
23:08

[quote author=“NETP”]Да ви кажа аз че сам по нахален права и двете пак вие кажете дали е добре да права и двете или не :?:  :?:  :?: Знам че е чужда тема ма неисках да пускам друга и заради това питам в тая.Пак по твоя вапрос Zealot немога да ти кажа нищо че както виждаш аз самия незнам. :oops:

Ми и аз правя така.Аз на набиранията загрявам и след набиранките правя на скрипеца 4 серии по 13 повторения.1 серия пред врат и 1 зад врат.

30.03.06
09:00

какъв е смисъла да правиш едно и също упражнение на 2 различни уреда :roll:
прави си набиранията,някой по-горе беше казал ако правиш повече,слагай тежести,а и при скрипеца много момчета го ударят на читинг

30.03.06
13:59

Аз на набиранията загрявам

30.03.06
15:08

http://www.bb-team.org/exercise/000051.php
В сайта са обеснени много добре нещата.

AL

30.03.06
16:10

[quote author=“Static”]какъв е смисъла да правиш едно и също упражнение на 2 различни уреда :roll:
прави си набиранията,някой по-горе беше казал ако правиш повече,слагай тежести,а и при скрипеца много момчета го ударят на читинг

Е като се измориш как става номера без чийтинг. Пак е по-добре малко да почийтиш отколкото да се откажеш.

30.03.06
19:20

абе каквото и да си говориме набирания е доста по-добре,но ако те мързи си правиш на скрипец и слагаш сериозни кг

30.03.06
22:03

[quote author=“DirtyandNasty”]абе каквото и да си говориме набирания е доста по-добре,но ако те мързи си правиш на скрипец и слагаш сериозни кг

слагаш сериозни килограми и чийтваш здраво-новата теза за фитнеса,наред с тази че “ако те мързи”

30.03.06
22:47

[quote author=“Static”][quote author=“DirtyandNasty”]абе каквото и да си говориме набирания е доста по-добре,но ако те мързи си правиш на скрипец и слагаш сериозни кг

слагаш сериозни килограми и чийтваш здраво-новата теза за фитнеса,наред с тази че “ако те мързи”

абе чийтваш друг път
чийтва тоя който не знае как се изпълнява самото упражнение
аз си ги правя и двете,но попринцип от набиранията има по-голям ефект
само дето можеш да разтегнеш леко раменете
даже по-някой път в повече което не е мн добре
получават се минусови коефициенти

31.03.06
08:47

досега несъм видял човек да не прави читинг на скрипец,независимо с колко стаж е,а се съмнявам че и теб като те домързи(непознат термин в бодибилдинга)сядаш на скрипеца и чийтваш,защото си мислиш че като можеш да правиш набирания с теглото си  ще можеш да правиш и скрипец със същите кила,но се оказва че не е точно така и се почва едно клатене напред назад и недовършване на движението,едни измъчени физиономии.скрипеца е за тези които немогат да правят набирания а не за разнообразие в тренировката

31.03.06
08:52

Според мен набиранията са добро упражнение, но трябва от време на време да се заместват със срипец. 2-те упражнения може да са единтични, но натоварват някак различни. Според мен точно хубавия релеф става на скрипеца и правилното помпане на тоя уред.

03.04.06
09:39

Януари ходих да тренирам само гърба в зала и  след като пак започнах да си тренирам в къщи още след първата тренировка имах страшна мускулна на гърба ( от набиранията ) .
В момента тренировката ми за гърба е следната:
4серии набирания широко пред врат 8-12
2серии скрипец  12-15 повт. ( искам да уточня , че скрипеца съм си го правил сам и съм седнал почти на земята  и при дърпане се навеждам силно назад и гърба се натоварва супер,  в залата натоварването при скрипеца не го усещам така добре)
3серии набирания тесен хват
2серии скрипец тесен хват с извит лост 12-15
3 серии гр. с дъмбели
3серии тяга

Като цяло смятам , че набиранията са по-добри ,но и скрипеца си има своето място в тренировката.

happy666

03.04.06
22:01

ей пич това всичкото в един ден ли го правиш ?  :shock:

04.04.06
09:51

[quote author=“happy666”]ей пич това всичкото в един ден ли го правиш ?  :shock:

Да, като държа да уточня , че сериите на скрипеца са по-скоро напомпващи , и правя гърба веднъж седмично, като понякога когато се чувствам изморен тягата я правя в деня за гърди.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1