Маса на гърдите

09.04.06
23:48

Здравейте,
можете ли да ми кажете дали за маса на гърдите е удачно да използвам следната програма(те са ми най-изостаналата част, стаж 8м.)

1. Изтласкване на гири от лег (до сега съм правил това упражнение с щанга)
2. Изтласкване на щанга от полулег
3. Кофички

Пулоувър

Серийте са по 4 като първата загряваща с минимални тежести - третата с максимални тежести 6 повторения, останалите по 7 или 8 повторения.

happy666

10.04.06
15:57

и на мен ми е горе долу толкова стажа...извинявай че на въпроса ти отговарям с въпрос..той е към всички...абе хора защо правите всяка тренировка едни и същи упражнения?

10.04.06
17:41

[quote author=“happy666”]и на мен ми е горе долу толкова стажа...извинявай че на въпроса ти отговарям с въпрос..той е към всички...абе хора защо правите всяка тренировка едни и същи упражнения?

Ако ти действат добре упражненията няма смисъл да ги сменяш всяка тренировка. Но тук случая не е такъв.
schwarzenegger пробвай различни упражнения докато не видиш резултат от някое. Примерно правиш няколко седмици по тази програма и ако има ефект добре. Ако няма пробваш друга и така докато не видиш резултати.

10.04.06
18:51

12 + 3 - Мисля, че ако праиш 9 + 3 ще е по-добре. А и има друго нещо възтановяваш ли добре ? Целта е да възтановим както трябва, иначе мускула се самоизяжда (образно казано).

10.04.06
22:41

[quote author=“SuDjI”]12 + 3 - Мисля, че ако праиш 9 + 3 ще е по-добре. А и има друго нещо възтановяваш ли добре ? Целта е да възтановим както трябва, иначе мускула се самоизяжда (образно казано).

Ми храня се добре, в момента взимам гейнер защото ми трябва мускулна маса. След тренеровката чуствам много малка умора, на следващия ден почти нищо не усещам.

10.04.06
22:46

Че не усещаш нищо не значи че не си тренирал добре

11.04.06
12:43

като правиш едни и същи упражнения нормално е да има застой и да не усещаш че има ефект, по-добре смени малко, пробвай нещо друго

11.04.06
14:52

[quote author=“ASTOR”]Че не усещаш нищо не значи че не си тренирал добре

А това ме интересуваше, значи дори и на следващия ден да не чуствам гърдите като”разтегнати” тренировката може да е била добра.

И аз съм на същото мнение за упражненията, затова вместо със щанга някой упражнения ги правя в момента със гири примерно, но просто някой базови упражнения например като изтласкването на щанга/гири от лег няма с какво да ги заменя. още повече, че не съм изградил масата на гърдите.
Благодаря за съветите  :D

11.04.06
15:12

[quote author=“schwarzenegger”][quote author=“ASTOR”]Че не усещаш нищо не значи че не си тренирал добре

А това ме интересуваше, значи дори и на следващия ден да не чуствам гърдите като”разтегнати” тренировката може да е била добра.

И аз съм на същото мнение за упражненията, затова вместо със щанга някой упражнения ги правя в момента със гири примерно, но просто някой базови упражнения например като изтласкването на щанга/гири от лег няма с какво да ги заменя. още повече, че не съм изградил масата на гърдите.
Благодаря за съветите  :D

Ами вземи и проследи една тренировка от човека на който ти е ника.Аз лично ползвам от много време само негови програми и са изкъртващи.Е разбира се малко направени според мене,ама работят да знаеш

^Vlastelina^

11.04.06
23:16

[quote author=”Миле”][quote author=“schwarzenegger”][quote author=“ASTOR”]Че не усещаш нищо не значи че не си тренирал добре

А това ме интересуваше, значи дори и на следващия ден да не чуствам гърдите като”разтегнати” тренировката може да е била добра.

И аз съм на същото мнение за упражненията, затова вместо със щанга някой упражнения ги правя в момента със гири примерно, но просто някой базови упражнения например като изтласкването на щанга/гири от лег няма с какво да ги заменя. още повече, че не съм изградил масата на гърдите.
Благодаря за съветите  :D

Ами вземи и проследи една тренировка от човека на който ти е ника.Аз лично ползвам от много време само негови програми и са изкъртващи.Е разбира се малко направени според мене,ама работят да знаеш

От къде мога да намеря инфо за неговите тренировки?  :)

11.04.06
23:32

[quote author=”^Vlastelina^”][quote author=”Миле”][quote author=“schwarzenegger”][quote author=“ASTOR”]Че не усещаш нищо не значи че не си тренирал добре

А това ме интересуваше, значи дори и на следващия ден да не чуствам гърдите като”разтегнати” тренировката може да е била добра.

И аз съм на същото мнение за упражненията, затова вместо със щанга някой упражнения ги правя в момента със гири примерно, но просто някой базови упражнения например като изтласкването на щанга/гири от лег няма с какво да ги заменя. още повече, че не съм изградил масата на гърдите.
Благодаря за съветите  :D

Ами вземи и проследи една тренировка от човека на който ти е ника.Аз лично ползвам от много време само негови програми и са изкъртващи.Е разбира се малко направени според мене,ама работят да знаеш

От къде мога да намеря инфо за неговите тренировки?  :)

Примерна тренировка на Шварценегер за гърди (ако за него става дума):

1. Вдигане на щанга от лег - 5 серии, в пирамида, от 12 до 4 п.
2. Вдигане на щанга от наклон - 5 с като горе
3. Флайс с дъмбели - 5 с.
4. Кофички на успоредка - 5 с.
5. Пуловер - 5 с.

Всяка трета тренировка вместо щанга се ползват дъмбели.

Това се прави 3 пъти седмично, в тренирова с гърба, може и в суперсерии (за Арнолд е било нормално да тренира гръб и гърди в суперсерии).
Програмите му за другите групи са подобни.

12.04.06
10:17

Това наистина е добра тренировка, но може би не става за трупане на маса?

shadow_

12.04.06
10:31

schwarzenegger тя тренировката е добра обаче си мисля че за твоя стаж ще ти е малко тежка не мислиш ли...По добре намали малко сериите и повторенията защото иначе ще ти дойдат множко.Нека и другите да кажат де това си е мое мнение    :)

ПО ЗДРАВИ

12.04.06
11:29

Не съм казал на който и да е да следва горната тренировка - просто това е тренировката на Шварценегер от най - добрите му години, понеже ^Vlastelina^ попита. Не мисля, че който и да е в този форум е способен да я повтори и да има ефект.

12.04.06
17:05

ми сигорно като отидиш в фитнеса и се заплесниш с разговори и говорисх по 5-10 мин и мускула ти истива и нещо не правиш,ПОЧИВАИ ПО 2 мин МЕЖДУ СЕРИТЕ А МЕЖДУ УПРАЖНЕНИЯТА ПО 3 мин.Ако досега не си го спазвал това,спазваи го вече че е мнго важно

^Vlastelina^

12.04.06
17:17

[quote author=”Петко К”]Не съм казал на който и да е да следва горната тренировка - просто това е тренировката на Шварценегер от най - добрите му години, понеже ^Vlastelina^ попита. Не мисля, че който и да е в този форум е способен да я повтори и да има ефект.

Да, на мен само ми беше интересно да видя негови тренировки. Ако може и линк да ми дадете с някои негови тренировки ще е супер  :) .
Не виждам причина да не действат подобни тренировки върху някой от форума, разбира се като са съобразени с него :wink:

13.04.06
18:01

добре аз пък гардите ги тренирам със всички възможни упражнения като трагнем от повдигане на леженка от лег и полу лек и стигнем до пек-дек  флаис и пуловър.Става вапрос че ги натоварвам с доста упражнения а тук вие давате по 5 аз ли неправя нещо както трябва

13.04.06
21:00

[quote author=“boxko”]добре аз пък гардите ги тренирам със всички възможни упражнения като трагнем от повдигане на леженка от лег и полу лек и стигнем до пек-дек  флаис и пуловър.Става вапрос че ги натоварвам с доста упражнения а тук вие давате по 5 аз ли неправя нещо както трябва

най-много сериозно да претренираш прави макс три-четири упражнения взависимост от стажа

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1