Правите ли набирания?

Прескочи до:

Я да видим как стоят нещата ...  :D

20.04.06
23:08
#1

Май че анкетата трябва да има и отговор “правя и 3-те вида”

InDaHEad

20.04.06
23:10
#2

Зад врат набирания не правя щото не отварят така добре гърба.Иначе правя с тесен и широк пред гърди :wink:

21.04.06
00:35
#3

широко до гърди :wink:

^Vlastelina^

21.04.06
00:47
#4

Широк хват пред гърди(не много широк де) :)

21.04.06
08:12
#5

широк пред гърди и много тесен пред гърди

DA

21.04.06
08:55
#6

Аз немога  :cry:  :oops:

21.04.06
09:33
#7

Широк до брадата и тесен също до брадата. Напоследък само широк, и го допълвам с теглене на скрипец с тесен хват през тренировка.

21.04.06
09:34
#8

[quote author=“dasdas”]Аз немога  :cry:  :oops:

И аз :)
Никога не съм правел (е... правех по малко - докато бях около 70-80 кг...), ма сега като съм 100… ;)

21.04.06
12:50
#9

Правя набиране с широк хват пред гърди като 1-во или 2-ро упражнение в тренировката за гръб

Добавих още един отговор - 2 типа набиране.

21.04.06
13:20
#11

[quote author=“manson”]Добавих още един отговор - 2 типа набиране.

Аз и двата типа права тея пред гърди с широк хват  дето са са за разширяване а зад врат са за ромбоидната формичка отзад

21.04.06
23:02
#12

Редувам широк пред гърди и широк зад врат

22.04.06
17:46
#13

широко пред гърди и аз :)

23.04.06
00:59
#14

Правя само скрипец, незнам дали може да се влючи като набиране

23.04.06
19:11
#15

2 серии много широко и 2 серии раменен хват ;)

FZ

24.04.06
10:02
#16

Задължително 3-4 серий до отказ широк хват пред гърди. 8)

24.04.06
12:58
#17

2 загряващи серий на скрипец (широк хват) и 3 серий до отказ набирания (широк хват).

murinus

24.04.06
13:53
#18

В началото като почнах и 1набиране с широк хват пред гърди неможех да направя,сега 4месеца по-късно мога 2серий по 6 повторения  8)

24.04.06
21:54
#19

ми от сряда почвам широк хват

24.04.06
23:15
#20

Не мога да направя три серий по 6 повторения и затова не правя въобще. За сега на скрипеца, пък има време за набирания  :)

25.04.06
10:02
#21

[quote author=“Static”]широк пред гърди и много тесен пред гърди

25.04.06
17:53
#22

Задължително широк хват пред гърди (3 серии+1 с добавена тежест) и 2-3 серии тесен хват за долната част на гърба. И само да допълня - упражненията със собствена тежест са най-доброто! Преди време спрях тренировките за почти година - каквото остана като мускули беше от набирания и кофички.

25.04.06
18:50
#23

Широко пред гърди 4 х 8

25.04.06
20:24
#24

Широко пред гърди 4 х 10

VL

26.04.06
14:47
#25

широко зад врат 4x10

04.05.06
14:03
#26

Да, отскоро почнах, ама понеже съм си тотален лаик и напук на всички теории ги правя в края на тренировката. :roll:
Редувам ги - подхват, надвхват и тесен и широк по една “серия” от 7-8 набирания.
Не знам, дали ще има някакъв ефект, но определено те кара да се чувстваш тонизиран и раззстегнат, като лассстик. :)

Винаги пред гърди.  :)

zulLl

04.05.06
18:53
#27

Да, широк хват зад врат.

3 серии до отказ.

BR

04.05.06
21:39
#28

Много от вас съм наблюдавал бягат от някой гадни но ефикасни движения, гадни до толкоз до колкото знаят за техниката.Интересува ме мен ей така, колко от вас вклячват ТЯГАТА в упражнението за гръб.

[quote author=“Brok_83”]Много от вас съм наблюдавал бягат от някой гадни но ефикасни движения, гадни до толкоз до колкото знаят за техниката.Интересува ме мен ей така, колко от вас вклячват ТЯГАТА в упражнението за гръб.

Пусни една анкета, ще е интересно. Дайте само да опазим ПОНЕ тая тема чиста!

07.05.06
08:35
#30

за мен набирането и тягата са най-добрите упражнения за гръб  :)

11.05.06
20:59
#31

Ествствено че правя, сменям всеки път широк хват пред гърди и зад врат.

11.05.06
21:35
#32

Миналата тренировак правих за първи път и определено ги включвам-щирок хват пед гърди.Няма друго упражнение,което така яко да натоварва гърба,скрипецът ряпа да яде.

23.05.06
08:50
#33

само скрипец с широк хват пред гърди 5 серии по 15 повторения
зад врат не прая щото ме болят бицепсите

TU

23.05.06
09:52
#34

Да се похваля - вчера направих 5 набирания с техен хват пред гърди - е не спусках до долу  :lol:

RE

23.05.06
13:07
#35

[quote author=“tuocs”]Да се похваля - вчера направих 5 набирания с техен хват пред гърди - е не спусках до долу  :lol:

Браво, голям рекорд си направил ! :lol:  :lol:

ПП: За набиранията - започвам смело да правя  :wink:

TU

23.05.06
13:55
#36

[quote author=“realityman”][quote author=“tuocs”]Да се похваля - вчера направих 5 набирания с техен хват пред гърди - е не спусках до долу  :lol:

Браво, голям рекорд си направил ! :lol:  :lol:

За разлика от преди наистина си е рекорд  :lol:

Имаше един лаф:

“И аз като започна с набиранията - 1 бира, 2 бири, 3 бири...” ;)

23.05.06
18:48
#38

Опитвам се да правя,но трудно става,заради НВД бавно качвам сила,но една серия и половината от другата правя вече.Максимално широк е хватът

28.05.06
18:16
#39

Винаги, пък било и то на скрипец

31.05.06
02:32
#40

аз не мога да разбера защо при набиране широк хват пред гърди ми се изморяват ръцете  а гърба едвам се натоварва.същото упражнение на скрипец го правя със 100-110 кг и не се изморяват толкова, а аз тежа 83 кг :?:  :?

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1