Примерна програма

SA

24.04.06
22:26

Значи моята програма е:
гърди-бицепс
гръб-рамо
трицепс-крака
и ми казаха да си я сменя.Вие какво ще предложите като нова програма аз мислих и направих тази:

гърди-трицепс
гръб-крака
рамо-бицепс

или

гярди-трицепс
гръб-бицепс
рьмо-крака

:?:  :?:  :!:  :?:  :?:

24.04.06
22:31

[quote author=“sandur”]Значи моята програма е:
гърди-бицепс
гръб-рамо
трицепс-крака
и ми казаха да си я сменя.Вие какво ще предложите като нова програма аз мислих и направих тази:

гърди-трицепс
гръб-крака
рамо-бицепс

или

гярди-трицепс
гръб-бицепс
рьмо-крака

:?:  :?:  :!:  :?:  :?:

трета е най-удачно

24.04.06
23:37

Според мен най-добре ще е така :

гърди - бицепс
гръб - трицепс
рамо - крака
като почини повечко между упражненията за рамо и крака щото са сражнително раздаличени мускулни групи. и загряваи хубаво :) това е според мен .

25.04.06
09:17

зависи от колко време тренираш.може програмата да ти се види тежичка, но най-удачна от тези, които си предложил ми се струва:
гърди-трицепс
гръб-бицепс
рамо-крака
Няма да е зле да сложиш и останалите мускулни групи в тренировката си.

25.04.06
09:24

Ако тренираш доста време вече - пред-последното мнение

Ако си “новак” - последното...

И двете не са леки програми, но все пак има значение и колко си тренирал...

SA

25.04.06
09:33

ми тренирам от началото на месец март.като пия и креатин и протеин същевременно  :!:

25.04.06
09:37

То хубаво - но -> за какво тренираш - маса, релеф?
Години/мерки?

Доста от скоро си почнал, така, че не се хващай в програми за “напреднали”.
То може... но най-много да си претовариш нервната система и да получиш обратен на желания ефект...

25.04.06
10:12

Цици-трицепс, гръб-бицепс, рамо-нозе...
Предмишницата я правя със циците, трапеца с гърба, а корема... как дое ;) Секи ден на масата го правя ;)

SA

25.04.06
10:40

аз правя за маса а после ще релефяркато ми свърши протеина.на 15 години съм ама за мерки немога да ти кажа.бицепс-29 само тва съм мерил

25.04.06
11:40

значи програмата за теб е:
гърди,бицепс,корем
гръб,трицепс
рамо,крака,корем

25.04.06
14:25

[quote author=“m0nst3r”]значи програмата за теб е:
гърди,бицепс,корем
гръб,трицепс
рамо,крака,корем

и аз тренирам по нея имам стаж около 7 месеца вече

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1