По колко ипражнения за гръб ?

29.05.06
18:18

Въпросът ми е колко упражнения да правя за гръб , в 5 дневна програма съм и сега правя 4 упражнения по 4 серии и се чудя не са ли малки и също по колко за гърди рамо и бицепс-трицепс ?

02.06.06
12:14

[quote author=“Barcelona_FC”]Въпросът ми е колко упражнения да правя за гръб , в 5 дневна програма съм и сега правя 4 упражнения по 4 серии и се чудя не са ли малки и също по колко за гърди рамо и бицепс-трицепс ?

ако иска6 маса за гръб и гърди прави 3 упражнения по 5 серии

[quote author=“Barcelona_FC”]Въпросът ми е колко упражнения да правя за гръб , в 5 дневна програма съм и сега правя 4 упражнения по 4 серии и се чудя не са ли малки и също по колко за гърди рамо и бицепс-трицепс ?

дай цялата схема на програмата!

09.06.06
23:54

Това зависи от доста , доста неща .С оскъдната си информация дето се дал не може да ти се отговори с точност

10.06.06
12:24

Като видях топика ми се привидя нещо, писал си ипражнения,ако беше сложил едно “з’ м/у и-то и п-то,щеше да стане голем гаф  :lol: ,та по темата,ако си начинаещ и си в пероид на покачване на ММ ,това са доста упражнения.Има вероятност да претовариш мусколите,ако намалиш сериите от 4 на 3 за всяко упражнение,ще е по добре  :D

10.06.06
12:31

От 8 месеца тренирам , 17 години 74 килограма 184 висок !!!! :)

[quote author=“Barcelona_FC”]От 8 месеца тренирам , 17 години 74 килограма 184 висок !!!! :)

абе ти ме разби!
сега направо си ти представих тренировката и как изглеждаш!
:)

12.06.06
13:08

[quote author=“bgtrener”][quote author=“Barcelona_FC”]От 8 месеца тренирам , 17 години 74 килограма 184 висок !!!! :)

абе ти ме разби!
сега направо си ти представих тренировката и как изглеждаш!
:)

Тренировката ми е набирания 4х8 , чукчета 4х8 и тяга 4х8.

Кво още ти трябва ?

22.06.06
01:43

Аз права по 3 вече,като след това имам и пуловер.

22.06.06
22:30

Аз бих сложил 30-40 набирания, в Н-брой серии, където Н клони към колкото станат. Тяга - въпрос на избор, ама като последно ще си уморен, може би е по-добре като първо или второ да е. Та набирания за разширяване, тяга и чукчета за плътност...имсля, че е ок, бележка имах само по реда на упражненията, и броя набирания.

22.06.06
23:28

От 30-40 набирания няма смисъл , по добре да направи 10-12 с тежест ако му позволява

22.06.06
23:31

Аз не можех с тежест, затова правех по 30, и имаше ефект. Когато си още в началото горе долу всичко има ефект. Може би след време наистина биха били крайно неефикасни, но мисля че засега ще му вършат много дорба работа

22.06.06
23:32

Тежеста ти е била голяма тогава, избери по малка която ти позволява с трудност да достигнеш 12 повторения

22.06.06
23:57

Аз си правя набирания редовно 4 серии по 8 някъде , но немога да си опра гърдите в лоста незнам защо.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1