Мнение относно програмата ми. . .

07.06.06
21:21

Тази програма ми я написа един стар кануист.Леко е световен шампион ама тва е друга тема.
Само че на програмата не пише : Понеделник - едикво си ами : 1 ден ; 2 ден и не знам как да си разпределя времето(кога кое да правя)
Ето я и програмата:
1 ден - Гърди , Гръб
Гърди лег - 5 серий по 12 повторения
Флайс с дъмбели - 5 серий по 12 повторения
Полу лег - 5 серий по 12 повторения

2 ден - Гръб
Мъртва тяга - 5 серий по 12 повторения
Набирания с ширко хват - 5 серий по 10 повторения
Мечка - 5 серий по 12 повторения

3 ден - Рамо и Коремна преса
Сед пред гърди - 4 серий по 12 повторения
Разтваряне на ръцете в страни с дъмбели(наведен напред) - 4 серий по 12 повторения
Прав с ръцете встрани с дъмбели - 4 серий по 12 повторения
Коремна преса (хоризонтално) - 3 серий по 30 повторения
Сгъваем нож - 3 серий по 20 повторения

4 ден - Бицепс , Трицепс
Бицепс-Сгъване на ръце с щанга(прав) - 4 серий по 15 повторения
        Сгъване на ръцете с дъмбели(последователно) - 4 серий по 15 повторения
        Концентрирано сгъване(наведен) - 4 серий по 15 повторения
Трицепс-Френско вдигане с дъмбели(последователно с една ръка) - 3 серий по 15 повторения
Тилен лег (с тесен хват) - 3 серий по 15 повторения

Това е програмата!

А сега не знам какви са тия управнения :
мъртва тяга ; мечка ; сгъваем нож ; концентрирано сгъване наведен ; сед пред гърди

Добра ли е тази тренировка?!

Какво може да добавя/премахна (евентуално).
Аз лично мисля че може тук-там да се добави по още някое управнение.
Крака няма нарочно , защото на тренировки си скъсвам краката така че. . .

Какво е НВД и ВВД?Каква е разликата?

07.06.06
21:48

Мисля че 3-те упражнения за гръб са малко може да вкараш и долен скрипец ако искаш

HA

07.06.06
22:22

При гърдите смени местата на полулега и флайса.

При гърба не започвай с мъртва тяга, а с набирания.

За трицепс вкарай още едно упражнение(най-добре на скрипец - по избор).

Мъртва тяга - http://www.bb-team.org/exercise/000161.php
мечка -  http://www.bb-team.org/exercise/000584.php
“сед пред гърди” - http://www.bb-team.org/exercise/000074.php
концентрично сгъване - http://www.bb-team.org/exercise/000048.php

Не си написал колко ти е стажа,ръст,килограми,цели(сваляне или качване).Напиши тези работи пък тогава по-подробно :wink:

08.06.06
09:46

[quote author=“kazz”]Мисля че 3-те упражнения за гръб са малко може да вкараш и долен скрипец ако искаш

Не са малко, още повече, че прави по 5 серии. Ако прави по 3, може да вкара още едно.


[quote author=“hari_89”]При гърдите смени местата на полулега и флайса.

При гърба не започвай с мъртва тяга, а с набирания.

За трицепс вкарай още едно упражнение(най-добре на скрипец - по избор).

 

Всъщност, така си е добре. Тъкмо ще му отпочине трицепса, преди полулега. При гърба може да си почва с тягата. Няма нужда от още упражнения за трицепс, по - скоро трябва да се махне едното за бицепс.
И като цяло, програмата не е за начинаещ, така като гледам, а човека не ми прилича на напреднал.

08.06.06
21:46

а да попитам какво е НВД и ВВД?
Мойта тренировка за какво е ?
Каква е разликата?


EDIT:аз съм горе-долу начинаещ.тази програма добра ли е за мене.ако не да намаля ли брокките или нещо такова?

08.06.06
22:42

добавка-намали сериите примерно

08.06.06
22:58

добре значи на всякъде да сваля по една серия ли?

09.06.06
10:14

[quote author=“DaMp370”]а да попитам какво е НВД и ВВД?
Мойта тренировка за какво е ?
Каква е разликата?


EDIT:аз съм горе-долу начинаещ.тази програма добра ли е за мене.ако не да намаля ли брокките или нещо такова?

НВД-Ниско въглехидратна диета.Използва се за чистене на мазнини и намаляване на тегло
ВВД-високо въглехидратна диета.Използва се за покачване на мускулна маса.Ако си начинаещ ми се струва че програмката ти е доста тежичка

09.06.06
18:13

[quote author=”Миле”]Ако си начинаещ ми се струва че програмката ти е доста тежичка

Ами не съм точно начинаещ но не съм и напреднал-средно положение.От близо година тренирам гребане.Там се натоварвам доста.Все пак какво да сменя?Серийте или бройките да намяля(или и двете)?На мене ми трябва ВВД

09.06.06
18:52

А къде са КРАКАТА ?!?!?!  :shock:  :shock:  :shock:

09.06.06
22:33

пич чети внимателно преди да пишеш :wink:


[quote author=“DaMp370”]Крака няма нарочно , защото на тренировки си скъсвам краката така че. . .

DJ

09.06.06
22:59

Ако имаш възможност за долен скрипец си го добави към програмата.
Иначе общо взето е добра.

10.06.06
13:40

сори за тъпия въпрос (начинаещ съм :oops: ) кво е тва долен скрипец?

10.06.06
19:10

[quote author=“DaMp370”]сори за тъпия въпрос (начинаещ съм :oops: ) кво е тва долен скрипец?

Значи че макарата е долу и въжето ти идва долу ниско а не горе

13.06.06
18:47

добре сега последно да сваля по една серия навсякъде така ли?
каже те ми за да знам кога програмате е готова и да започвам

15.06.06
15:04

[quote author=“DaMp370”]добре сега последно да сваля по една серия навсякъде така ли?
каже те ми за да знам кога програмате е готова и да започвам

ами по скоро намали повторенията да са 6-8. тия 12 са много според мен

15.06.06
20:29

e от 12 на 6-8 май е малко :? аз не разбирам де но така ми се струва.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1