за или против машините?

правите ли упражнения със  свободни тежасти? за или против машините?

Петко К - оправени правописни грешки в анкетата.

11.07.06
17:56
#1

Твърдо съм  за щангите и дъмбелите!

11.07.06
18:03
#2

Зависи. Аз рядко ги ползвам, но не съм против тях.

11.07.06
18:06
#3

свободни тежEсти и “машини”

11.07.06
18:07
#4

И аз съм за свободните тежести, ама има машини без които не мога да си направя тренировката. Примерно прасец да правя без машина е ужасно. Или пък лег-пресата винаги си трябва. Затова гласувам за “свободни тежасти и “машини”“

11.07.06
18:45
#5

Свободните тежести са майката на масата, а машините на релефа. Така че едното+другото=отлични резултати :!:

11.07.06
19:03
#6

да живее желязото!!

ПС и машините са удачни, но напърво място свободните тежести!

И двете, но е хубаво да се набляга на неконтролираното желязо  :twisted:

11.07.06
19:42
#8

От известно време правя горни гърди не на лежанката с лоста, а на машина и чуствам
по добро натоварване, така че гласувах със “свободни тежести и машини”.

11.07.06
20:31
#9

зависи за какво тренираш ! ако ти трябва сила - само щанги и дъмбели ! ако си прасе и искасх да сваляш мое да пробваш на машинка въпреки ,че свалянето става с яденето не с дигането !

11.07.06
21:24
#10

свободни  тежести - почти и само щанги по малко дъмбели и най малко машини(има доста качествени)

11.07.06
22:08
#11

Комбинирано. Най - малкото има разнообразие.

11.07.06
22:20
#12

Не може нито без едното нито  нито без другото

zweio

11.07.06
23:13
#13

Машините предразполагат за правилно изпълнение на упражненията. А това със свободни тежести за маса и машини за релеф не може да го наречете сериозни твърдения. Стимулираш мускула, оставяш го да почива, той расте, това е. Дали ще вкарваш някаква сила за баланс на тежеста може и да те затрудни повече, но едва ли ще ти стимулира мускула по някакъв начин. И все пак машините не са универсални, а със свободните тежестите имаш пълен набор упражнения, така че трябва да се съчетават и двете.

SI

12.07.06
00:38
#14

Гласувах за “свободни тежасти и “машини”, въпреки че машини ползвам рядко.

мисля че машините трябва да са само в много редки случаи. свобобната тежест натоварва повече мускули ,които изпъняват само “балансирща” функция. държат тялото в избраното положение.

12.07.06
12:05
#16

Гласувах за “свободни тежест и машини”, защото някои изолиращи упражнения не стават без машини, но друго си е тренировката с щанги!

13.07.06
00:13
#17

И двете имат място в подготовката

lex cazinsky

17.07.06
21:28
#18

за начинаещи: свободни тежести , за напреднали (хора с натрупана мускулатура) : машини за дообработка.

19.07.06
00:24
#19

Не трябва да се подценяват машините, понякога са “незаменими”. Гласувах и за двете.

ZO

09.08.06
23:29
#20

Машините са добри за доизпипване на детайлите,дооформяне така да се каже.Освен това принципно напомпващата серия накрая на тренировката е най-добре да се изпълнява на машина(натоварването е постоянно и така в мускула навлиза повече кръв).За базата обаче,за яката маса щангите и дъмбелите са си №1!

B_Ball_P

09.08.06
23:31
#21

в наща зала машини има 2 - скрипеца и радиото .... така че !!!! :lol:  :lol:  :lol:

10.08.06
09:21
#22

Мноо ясно че без машини не може ... Прасец не може без машини ... Лег Пресата не може също без нея ... Така че гласвам и за 2 те ..  :wink:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1