коремни преси - частични или пълни

13.07.06
20:09

кои преси предпочитате - частични или пълни? става въпрос на римско столче. обосновете се  :wink:

13.07.06
20:11
#1

Частични, щото така ги усещам по-добре и яко загряват корема :lol:

13.07.06
20:16
#2

предимство на частичните е , че кръстът се товари по-слабо
Но по отношение на натоварването на корема чакам отговори  :wink:
ама искам и аргументиранееее  :lol:

13.07.06
22:45
#3

И двете са добри но само частични е недупостимо

13.07.06
23:23
#4

[quote author=“ASTOR”]И двете са добри но само частични е недупостимо

ех като почнете така лаконично :D в какъв смисъл е недопустимо? не може ли
1 упр частични 
1 упр вдигане на крака от вис
+ за косите коремни мускули

14.07.06
00:25
#5

Ами може ли например да тренираш бицепс само частично ?? Винаги когато се правят частични повторения се препоръчва да се завършва със сери(и,я) пълни

14.07.06
00:41
#6

Под пълни какво се разбира?!?

14.07.06
10:05
#7

[quote author=“valaraukarky”]кои преси предпочитате - частични или пълни? става въпрос на римско столче. обосновете се  :wink:

Ако целта ти е да изолираш само коремните мускули - частични. В смисъл - амплитуда от порядъка на 90 градуса, не повече, като се подържа постоянното напрежение в мускулите.

[quote author=“x_3_mar”]Под пълни какво се разбира?!?

Ами отпускане, докато легнеш на пейката и пълно изправяне в горно положение. При това, освен че се товари много кърста, натоварването се прехвърля от корема към останалите мускули.

14.07.06
11:01
#8

По принцип при коремните преси не се пуска до долу.Частичните,както ги наричаш вероятно имаш в предвид крънчовете,са по-добрър вариант защото мускула е постоянно под напрежение

14.07.06
11:53
#9

[quote author=”Петко К”]
[quote author=“x_3_mar”]Под пълни какво се разбира?!?

Ами отпускане, докато легнеш на пейката и пълно изправяне в горно положение. При това, освен че се товари много кърста, натоварването се прехвърля от корема към останалите мускули.

Ако е това тогава съм за частични. И без това на корема съвсем малко му трябва да си почине, само въздух да си поемеш докато си легнал на пеиката и все едно нищо не правиш.

CR

14.07.06
12:06
#10

от пълните мен ме заболява адски мн вратлето

14.07.06
12:08
#11

[quote author=”Петко К”][quote author=“valaraukarky”]кои преси предпочитате - частични или пълни? става въпрос на римско столче. обосновете се  :wink:

Ако целта ти е да изолираш само коремните мускули - частични. В смисъл - амплитуда от порядъка на 90 градуса, не повече, като се подържа постоянното напрежение в мускулите.

[quote author=“x_3_mar”]Под пълни какво се разбира?!?

Ами отпускане, докато легнеш на пейката и пълно изправяне в горно положение. При това, освен че се товари много кърста, натоварването се прехвърля от корема към останалите мускули.

Когато правя коремни преси целта ми е ест да натоваря колкото може повече коремните мускули!!  :roll:
Частичните водят за сега :wink:

Според мен 1 път в седмицата е напълно достатъчно, защото иначе се претренира. Мои приятели, които го правят 1 път в седмицата направиха големи плочи докато тези, които тренират 2-3 пъти седмично резултатът е малки слаби плоченценца!! :lol:
верно, че при всеки е индивидуално, но аз съм за 1 път седмично

14.07.06
18:13
#12

При пълните, както ги наричаш, в крайно горно и долно положение активирането на мускула е съвсем слабо, при частичните мускула е под постоянно напрежение, пък и не затормозяваш кръста.

Препочитам частичните  8)

14.07.06
19:44
#14

3/4 :)
Ся сериозно , аз ги права пълни и се усеща голямо натоварване в кръста па не знам

15.07.06
18:54
#15

коремни преси пък римско столче малко е тъпо ама айде

15.07.06
21:48
#16

[quote author=“Ayo”]коремни преси пък римско столче малко е тъпо ама айде

кво му е тъпото :shock:

16.07.06
00:20
#17

[quote author=“valaraukarky”][quote author=“Ayo”]коремни преси пък римско столче малко е тъпо ама айде

кво му е тъпото :shock:

Като да драсне някой спам

17.07.06
16:53
#18

[quote author=“ASTOR”][quote author=“valaraukarky”][quote author=“Ayo”]коремни преси пък римско столче малко е тъпо ама айде

кво му е тъпото :shock:

Като да драсне някой спам

никога не съм чувал някой в наща зала да вика на римското столче “коремни преси” не че не са ама ми е странно  :shock:

ZO

09.08.06
23:25
#19

Ами аз си ги правя пълни-така най-добре усещам натоварването,а и добре ми се развива корема.Частичните някак не могат да ме натоварят толкова,нз защо.

10.08.06
00:01
#20

Аз до сега ги правех пълни ама като прочетох точно за какво става въпрос сега и аз мисля да започна с частичните. Иначе пълните ми вършеха работа усещах натоварването и мислих че те са правилните следващия път че пробвам частични :roll:

10.08.06
01:43
#21

ми предпичитам частични по - добре ми натоварват корема

[quote author=“valaraukarky”]кои преси предпочитате - частични или пълни? става въпрос на римско столче. обосновете се  :wink:

пълни!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1