Съкращаването на мускулите в коремната област

16.07.06
21:18

Преди като започнах правех коремните преси без съкращение, тоест изцяло до горе и изцяло до долу “придърпвах” тялото. Преди 1 месец ходих с един приятел на зала и той ми каза да пробвам тоя метод като съкращавам мускулите в коремната област за горна и долна част. В “Пълна Промяна” (предаването) некъв фитнес инструктор го бил казал и той го пробвал и каза, че имало доста голям ефект. Ако искам да имам релефен корем (макарче го имам) да продължавам ли така или да ги редувам ? :roll:

zweio

16.07.06
22:51

Редувай ги. От вис, римско столче и има едно особено добро, при което в легнало положение едновременно повдигаш и краката и тялото.

17.07.06
08:33

[quote author=“zwei0”]Редувай ги. От вис, римско столче и има едно особено добро, при което в легнало положение едновременно повдигаш и краката и тялото.

Той май имаше в предвид да редува пълни и частичните със съкращение. Според мен от пълни няма смисъл, карай със съкращенията и горепосочените упражнения :)

17.07.06
09:39

ако ти се пробва , може да правиш ренагатско гребане

ZO

17.07.06
17:37

[quote author=“PaTriK”]ако ти се пробва , може да правиш ренагатско гребане

Ъм какво е това?

18.07.06
03:19

Това—-> http://spider.noxis.net/pub/fit/pavel-renegade-row.jpg

Съкращенията :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1