помощ

20.07.06
15:28

кажете някое упражнение за вьтрешната част на гардите
моля пишете. :)

20.07.06
15:54

[quote author=“StanLey”]кажете някое упражнение за вьтрешната част на гардите
моля пишете. :)

Истласкване на щанга от обратен лег , кросоувър

20.07.06
17:09

ми по-принцип като правиш на лежанките с по-тесен хват е за вътрешната част на гърдите, ама натоварваш повече и трицепсите.

20.07.06
17:15

Флаис това е упражнението което търсиш  :wink:

20.07.06
18:09

10х за отговорите

20.07.06
22:21

[quote author=“Alonzo”]Флаис това е упражнението което търсиш  :wink:

флайсът е за външната част на гърдите не за вътрешната :!:

прави кросоувър с кръстоване на ръцете и изпълнявай лега с по-тесен хват

21.07.06
11:47

[quote author=“valaraukarky”][quote author=“Alonzo”]Флаис това е упражнението което търсиш  :wink:

флайсът е за външната част на гърдите не за вътрешната :!:

прави кросоувър с кръстоване на ръцете и изпълнявай лега с по-тесен хват

Флайсът наистина е за външна част, за вътрешна става и пек дек, зависи как го правиш :wink:

21.07.06
11:52

[quote author=“Go6kU”] за вътрешна става и пек дек, зависи как го правиш :wink:

Колко начина на изпълнение има пек-дека? Аз защо ли си мислех че е само 1 начин

21.07.06
14:14

[quote author=“Go6kU”][quote author=“valaraukarky”][quote author=“Alonzo”]Флаис това е упражнението което търсиш  :wink:

флайсът е за външната част на гърдите не за вътрешната :!:

прави кросоувър с кръстоване на ръцете и изпълнявай лега с по-тесен хват

Флайсът наистина е за външна част, за вътрешна става и пек дек, зависи как го правиш :wink:

Упражнението е изолиращо и натоварва гръдните мускули. Основна роля играят външната част на гърдите. В зависимост от наклона на облегалката (между 70 и 90 градуса) се натоварва и долната им част. Ако допирате ръцете в крайната фаза и задържате за 1-2 секунди, ще акцентирате върху вътрешната част.

Ъ?

А добре де, при положение,  че движението при флайс и пек-бек силно си приличат, да не казвам, че са едни и същи..защо едното да е за вътрешната част на гърдите, а другото за външната?
Доколкото разбрах, в крайна фаза се получава натоварване на вътр. част на гърдите - при флайс на скрипец със кръстосване на макарите, логично ..дъмбелите при изпълн с дъмбели - ама сигурно е бая неудобно, освен ако не е с доста малки тежести...

21.07.06
18:01

[quote author=“NRG52”]Ъ?

А добре де, при положение,  че движението при флайс и пек-бек силно си приличат, да не казвам, че са едни и същи..защо едното да е за вътрешната част на гърдите, а другото за външната?
Доколкото разбрах, в крайна фаза се получава натоварване на вътр. част на гърдите - при флайс на скрипец със кръстосване на макарите, логично ..дъмбелите при изпълн с дъмбели - ама сигурно е бая неудобно, освен ако не е с доста малки тежести...

Напротив, флаис с дъмбели и пек-дек не си приличат въобще. При пек-дека натоварването е едно и също във всяка фаза на упражнението. А при флаис наи-голямо е натоварването когато ръцете ти са разгънати максимално настрани,  а колкото повече приближаваш дъмбелите нагоре един към друг толкова по-лесно става.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1