Програма за Гърди,трицепс,гръб и бицепс

KA

20.07.06
21:12

Искам да помоля да ми направите програма която да влияе най-силно на горепосочените групи в последователен ред.
Стажът ми е около 10 месеца като имам напредък в ръцете,гърба и раменете.
181см / 80кг съм и не ме мързи да тренирам колкото и изморителна да е програмата.
Моля за всякакви предложения.

понеделник- гърди ,гръб
вторник -крака (клек 4 Х10-12) , бицепс - трицепс (супер серии)

четвъртък - гърди , гръб
петък -рамо, бицепс ,трицепс

21.07.06
13:26

Гърди и гръб ми звучи скапващо, ама рамо с бицепс и трицепс - уаУУ...
А и защо човека иска без рамо, крака и корем - много странно или пък иска програма, в която да са комбинирани гърди и трицепс и рамо и бицепс. :?:

KA

21.07.06
20:57

Май не сте ме разбрали много добре - не искам да тренирам само гърди,трицеп,гръб и бицепс а искам програмата да наблегне главно на тях.(както са в последователност - най-много на гърдите,после на трицепса и т.н.)

Не пускай поредни постове моля !!! Ако имаш да добавиш нещо използвай бутона “промени” !!! 
Astor

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1