Коментирайте тази идея !

FR

25.07.06
17:13

Дойде ми следната идея за тренировка в фитнеса.
Би трябвало от програмата да се качи маса, но предполагам  че ще подейства добре и на силата.
1. Ден  - тренировка с тежести близки до максимума, само базови упражнения. Най-много 1 час.
  Целата е да се вдигне нивото на тестостерона, тук не се гони напомпване и др подобни.
2. Тренировка до отказ (ХИТ). Упражнения там пак са базови. Изполва се че нивото на тестостерона е високо в следствие на тренировката в първия ден. Поради отказа ще трябва доста време за да се възстанови тялото, така че спираме с базовите упражнения.
3. Почивка.
4, 5, 6 - изолирани упражнения за малките мускулни групи. Тук  се тренира близо до отказ , като повторениата са повече - 10-12.
И така се въртят дните - за около 4-6 седмици.


Съответно за храненето и възстановяването вие си знаете.
Очаквам коментарите ви.

lex cazinsky

25.07.06
17:25

аз по принцип съм против тренировките до отказ като цяло. Има нещо вярно , че след подобна тренировка не си почива организма ами изпържената централна нервна система. Излишен стрес. Да не говорим , че ако първият ден използваш тежести над 85% (блики до максимума) “високото” ниво на тестостерона няма да компенсира липсата на протеинов синтез и наличието на протеинов разпад. Абе общо взето - след подобна тренировка почивката на следващият ден е задължителна.

FR

25.07.06
17:51

За отказа е вярно е че изпържва нервната система, но и той  си е метод и дава резултати. Просто прериода за възстановяване е по голям. А за първия ден имах  предвид да се вдига тежко на 1-2- повторения преди отказа. Мисля че тялото ще се справи с такова натоварване и на следващия ден ще може да се тренира. Все пак  това ще една кратка но интензивна (тежка) тренировка.

25.07.06
18:16

[quote author=“freelancer_bg”]За отказа е вярно е че изпържва нервната система, но и той  си е метод и дава резултати. Просто прериода за възстановяване е по голям. А за първия ден имах  предвид да се вдига тежко на 1-2- повторения преди отказа. Мисля че тялото ще се справи с такова натоварване и на следващия ден ще може да се тренира. Все пак  това ще една кратка но интензивна (тежка) тренировка.

Ми тежко 1-2 повторения до отказ си е една нормална тренировка, или правиш отказ или не правиш?! :shock:  :?  Не виждам смисъла?!

FR

25.07.06
21:23

[quote author=“YODA”][quote author=“freelancer_bg”]За отказа е вярно е че изпържва нервната система, но и той  си е метод и дава резултати. Просто прериода за възстановяване е по голям. А за първия ден имах  предвид да се вдига тежко на 1-2- повторения преди отказа. Мисля че тялото ще се справи с такова натоварване и на следващия ден ще може да се тренира. Все пак  това ще една кратка но интензивна (тежка) тренировка.

Ми тежко 1-2 повторения до отказ си е една нормална тренировка, или правиш отказ или не правиш?! :shock:  :?  Не виждам смисъла?!

В кое точно не виждаш смисъла ?

25.07.06
21:28

[quote author=“YODA”]Ми тежко 1-2 повторения до отказ си е една нормална тренировка, или правиш отказ или не правиш?! :shock:  :?

Ти какво разбра от това?

FR

25.07.06
22:45

:) Вярно съм  се изразил  малко объркващо . като казвам  2-3 повторения до отказ имам  в предвид , да останат 2-3 повторения до отказа. т.е. ако можеш на напражиш да речем 5 , да пражиш по 2-3.

ZO

25.07.06
22:53

Общо взето звучи добре,но според мен само дни 5 и 6 трябва да се оставят за базови упражнения.След двете тежки тренировки е добре да се почива 2 дни,а след изолираните упражнения(по-лесни,по-бързо де възстановява тялото) е достатъчен и 1 ден.4 дни тренировка по която и да било система освен за много напреднал са си напълно достатъчно(макар,че според мен и 4 тренировки дори на напреднал ще му стигнат ако са достатъчно тежки).

26.07.06
00:06

[quote author=“freelancer_bg”]:) Вярно съм  се изразил  малко объркващо . като казвам  2-3 повторения до отказ имам  в предвид , да останат 2-3 повторения до отказа. т.е. ако можеш на напражиш да речем 5 , да пражиш по 2-3.

Ами аз точно това разбрах!!! Мисля че повечето момчета от форума така тренират. Дори болшинството от хората така тренират, рядко някой тренира до отказ! Не виждам новото в това!

БТВ: 2-3 повторения са малко, има смисъл ако гониш сила. Точно в момента се уверявам в това!

FR

26.07.06
22:34

[quote author=“zoben_pitbul”]Общо взето звучи добре,но според мен само дни 5 и 6 трябва да се оставят за базови упражнения.След двете тежки тренировки е добре да се почива 2 дни,а след изолираните упражнения(по-лесни,по-бързо де възстановява тялото) е достатъчен и 1 ден.4 дни тренировка по която и да било система освен за много напреднал са си напълно достатъчно(макар,че според мен и 4 тренировки дори на напреднал ще му стигнат ако са достатъчно тежки).

Добре звучи.

JI

27.07.06
00:13

аз тренирам всяка серия до отказ . позитивен тоест правя последното повторение което мога да направя сам!  и спирам .

02.08.06
22:53

[quote author=“YODA”][quote author=“freelancer_bg”]:) Вярно съм  се изразил  малко объркващо . като казвам  2-3 повторения до отказ имам  в предвид , да останат 2-3 повторения до отказа. т.е. ако можеш на напражиш да речем 5 , да пражиш по 2-3.

Ами аз точно това разбрах!!! Мисля че повечето момчета от форума така тренират. Дори болшинството от хората така тренират, рядко някой тренира до отказ! Не виждам новото в това!

БТВ: 2-3 повторения са малко, има смисъл ако гониш сила. Точно в момента се уверявам в това!

:lol: 80% от тренировките си ги правя до отказ!!!! и то по няколко серии от всяко упражнение  :evil: на тренировка правя средно по 5 серии д отказ и общо около 5 форсирани повторения :twisted:
незнам защо но изпитвам удоволствие да тормозя организма си
...
викат ми Мр. Отказ  8)

мислиш ли ,че нивото на тестостерона ще си е останало високо след 24 часа?

FR

06.08.06
03:37

Така си мисля , да!
Но винаги съм  готов да изслушвам и да научавам интересни неща.
Ще споелиш ли какео знаеш по темата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1