за раменете??

SC

30.07.06
15:19

Значи аз съм с 3-дневната програма за изгаряне на мазнини от сайта(и за определни мускулни групи добавям още някое упражнение)!!!така или иначе съм си едър,но от както почнах(2-3седмицо и повече  може нз),забелязвам че раменете ми станаха още по широки(отазд си личи как са по широко и отпред)!Та мисля че с тренировките се повече ще се разширяват,апък аз Не искам чак толкова!Повече от това дето съм ги разшерил няма смисъл!Бихте ли ми казали от кои упражнения се разширяват и да продължавам ли да ги правя и с колко повторения??

B_Ball_P

30.07.06
20:55

кво лошо има да си голям ... ти да не искаш да си като онея момченца с 45 бедро с прилепнали дънки и хавайка или пак прилепнала тениска да показва колко са хилави(красиви) :lol:  :lol:  :lol: ???!!!

31.07.06
02:16

мда и кво те бърка дали са ти големи рамата.. хората се мъчат да направят големи рама хубави релефни,
ти казваш че бързо си ги напраил , и се оплакваш ... :shock:

31.07.06
10:38

[quote author=“Schwarzeneger”]Значи аз съм с 3-дневната програма за изгаряне на мазнини от сайта(и за определни мускулни групи добавям още някое упражнение)!!!така или иначе съм си едър,но от както почнах(2-3седмицо и повече  може нз),забелязвам че раменете ми станаха още по широки(отазд си личи как са по широко и отпред)!Та мисля че с тренировките се повече ще се разширяват,апък аз Не искам чак толкова!Повече от това дето съм ги разшерил няма смисъл!Бихте ли ми казали от кои упражнения се разширяват и да продължавам ли да ги правя и с колко повторения??

Звучи любопитно...
Я кажи, как точно ги тренираш, може да ни е от полза.  :)

SC

31.07.06
12:07

Аз питах дали да продължавам!!)Мислех че вместо да разшерявам още(така е добре и не виждам смисъл от още) ще е по добре както каза ти да поработя по релефа :) !тренирам си по програмата от сайта и добавям някое друго дет ме натоварват!
благодаря ви :)

RE

31.07.06
16:28

Мускулиуте на рамото са много специфични и отвръщат на натоварванията с растеж когато се изпълняват повече повторения да речем 12 - 15.Така че ако искаш да направиш релеф, което мисля че ще е най - правилно в случая, увеличи още на около 20 повторения в серия .Успех !

JI

31.07.06
16:45

а стига бе отвръщали на растеж с 12-15 аз ги трнеирам с 4-6 и ми вървят доста добре .

31.07.06
16:54

[quote author=“JiVk0”]а стига бе отвръщали на растеж с 12-15 аз ги трнеирам с 4-6 и ми вървят доста добре .

абсолютно ДА. повече повторения, точно изпълнение, малки тежести

31.07.06
17:25

Няма да пускам отделна тема...


Кoлко са оптималните повторения при тренировка на  рамо, като това не води до претренирване?


И ..с по-малко тежести - т’ва сериозно ли???

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1