Седалището - въпрос

KA

06.08.06
01:37

Как мога да постегна седалището най-вече  в горната част като не увелича мускулната маса(имам такава и честно казано ако я увелича ще стане грозно според мен).Да уточня че мисля че имам и малко манини в горната част на седалището.
Приемам отговори - всякакви.

06.08.06
02:23

[quote author=“Kambata”]Как мога да постегна седалището най-вече  в горната част като не увелича мускулната маса(имам такава и честно казано ако я увелича ще стане грозно според мен).Да уточня че мисля че имам и малко манини в горната част на седалището.
Приемам отговори - всякакви.

Да ти кажа на мене “дзадника” ми си стегна от дигането на крака от  вис. Правиш 3 серии по 25 повторения - хем г*за ти се стяга хем и корема, а и упражнението е приятно за правене  :wink:  По-здрави

KA

06.08.06
03:27

Мисля че това което ми предлагаш е за долната част на седалището,а аз питам за горната.

06.08.06
09:00

пробвай с тяга

06.08.06
12:14

Мдам, пробвай с тяга. Също хиперекстензии, но задника ти трябва да стърчи малко от нивото на подложката, за да участва и той в изправянето, а не само долната част на гърба.

06.08.06
12:27

Седалишните мускули са мускули като останалите и при тяхното стрениране ще растът...
иначе клека е най-бързото решение , задникат ти ще се стегне но ще и по порасте .......

06.08.06
12:34

Клека е добро упражнение,но си има своите недостатъци-като например набиването и забавяне на растежа
Аз клякам от скоро и ти го препоръчвам наистина се усеща голямото напрежение и стягането на горните мускули!
Успех

KA

06.08.06
12:35

Благодаря на всички !

FRANKO1: Ще има ли ефект тягата(ако говорим за мъртва тяга) , ако я правя с по малко килограми щото ма е страх за кръста?(нече ме боли ама много хора се оплакват - то е и от неправилно изпълнение ама все пак...)

06.08.06
12:42

[quote author=“Kambata”]Благодаря на всички !

FRANKO1: Ще има ли ефект тягата(ако говорим за мъртва тяга) , ако я правя с по малко килограми щото ма е страх за кръста?(нече ме боли ама много хора се оплакват - то е и от неправилно изпълнение ама все пак...)

ако правиш тяга с малко килограми значи нищо не правиш.При тягата или правиш с много тежко или въобще не правиш тяга :wink:

06.08.06
13:12

Наскоро почнах да чета всички теми и мнения от форума от начало и в една тема един от постовете гласеше:
лягаш по корем и започваш бавно да вдигаш краката нагоре като краката се редуват а не и двата едновременно, също така след като дигнеш кракъ се стараеш да го задарйиш във въздуха за около 2-3 секудни. Правят се 3x20 повторения и като го пробвах при мен имаше резултат. Пробваи и ти. Успех 8)  8)

06.08.06
15:58

[quote author=“Kambata”]Благодаря на всички !

FRANKO1: Ще има ли ефект тягата(ако говорим за мъртва тяга) , ако я правя с по малко килограми щото ма е страх за кръста?(нече ме боли ама много хора се оплакват - то е и от неправилно изпълнение ама все пак...)

точно за мъртва тяга става въпрос и я прави с леко приклякане.
хиперекстензиите също могат да ти свършат работа както ти казаха по-горе, а може и някое дискче да прегърнеш като ги правиш.

06.08.06
17:52

чувал сам че и клековете помагат за развитието на седалището

06.08.06
20:25

помагат.на мен много добра работа ми върши полуклека за натоварване на глутеусите

KA

07.08.06
01:08

Мерси отново на всички !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1