Една програма!

19.08.06
15:46

Какво мислите за тази програма.
1.Гърди,предно, странично рамо, корем
2.гръб, задно рамо, трапец
3.почивка
4.бицепс, трицепс, корем
5.почивка
6.програмата се започва от ново

какво мислите знам че не е добре да изключвам краката ама малко смятам да спра да ги тренирам
иначе кажете си мнението относно програмата.

Поздрави  :!:  :wink:

19.08.06
17:11
#1

изглежда ми стандартна програма - става

Тренирах по подобен начин до скоро. Но в понеделник когато са ти гърди + рамена се получава измаряне на рамото и след това не 100%-ова тренировка(поне при мен). Имах проблем и със съчетанието на бицепс + трицепс защото ми излезнаха стрии на рацете(защото ръката се издува с доста по време на тренировка и после спада изведнъж). Както казах това беше при мен. При тоя спорт доста неща са индивидуални и трябва да пробваш и да видиш кое ти действа най - добре лично на теб. Успех!  :)

22.08.06
11:01
#3

х мерси и на двамата за отговорите колкото до стриите при мене още няма проблем понеже имам още мн да раста хах.

Отначало нищо няма наистина ама след време...  :wink:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1