Моля, кажете мнението си за тази програма

30.08.06
00:03

Вторник

            Гърди

Лежанка хоризонтална-3x8-10

Горна част лежанка-3x8-10

Долна част лежанка-3x8-10

Пуловър-3x-12-15

        Бицепс

Сгъване с прав лост-3x8-10

Сгъване с дъмбели от седеж-3x8-10

Скотова пейка-3x8-10

Коремни преси-3x20

Четвъртък

      Крака

Велориметър 10 min

Лег. преса-4x12-15

Задна част машинна-4x13-15

Хипер екстензии-3x20

Прасец от седеж-3 до отказ

      Рамо

Раменни преси с дъмбели от седеж-3x10

Разтваряне на дъмбели встрани-3x10

 

Събота

        Гръб

Скрипец пред гърди широко-4x10-12

Скрипец отгоре тясно-3x10-12

Дърпане на дъмбел с 1 ръка-3x10

Скрипец отдолу тясно-3x10

        Трицепс

Кабел тесен хват-3x10

Френски отлег-3x10

Разгъване на дъмбел зад глава-2x10

Коремни преси-3x20


ако имате някакви съвети или добавки моля да чуя  :)

ПС: 53-54 килограма съм
ПС2: момче съм на 15 години

EL

30.08.06
09:25
#1

Може да си вземеш малко гейнърче, каквото ти решиш, но относно програмата - защо не я направиш в понеделник, сряда и петък  8)

30.08.06
10:18
#2

[quote author=“elfisha_np”]...защо не я направиш в понеделник, сряда и петък  8)

Ако ми кажеш каква ще е разликата ще съм ти много задължен.

Не ми харесва.
За бицепс прави 2 упражнения, а за гърди, гръб, крака, рамо и трипепс - по 3 упражнения.
Защо за бедрата правиш толкова много повторения? Някой да не ти е казал теорията за червените/бели мускулни влакна  :D
При гърдите махни една лежанка и сложи дъмбели.
За добавки е рано.  :wink:

хихи, elfisha_np, защо му даваш гейнър на 15 и какво значение има дали ще започва сплитът в понеделник или вторник?  :D

EL

30.08.06
11:56
#4

[quote author=”Петко К”][quote author=“elfisha_np”]...защо не я направиш в понеделник, сряда и петък  8)

Ако ми кажеш каква ще е разликата ще съм ти много задължен.

Еми в някои градове залите не работят събота и неделя :!:  :wink:

[quote author=“manson”]
хихи, elfisha_np, защо му даваш гейнър на 15 и какво значение има дали ще започва сплитът в понеделник или вторник?  :D

manson аз от 15 годишен пия протеини и то първо без да тренирам и 2-3 след като почнах да пия протеини почнах и да тренирам :!:  А отностно сплита за какво му го давам в пон., ср. и петък - ем по - горе съм писал :!:

Моля, не пускай поредни постове!

Това, че си го правил не значи, че е правилно. Начинаещият трябва да се научи първо да тренира и яде. После за да излезе от застоя може да почне добавките. Аз добавките съм ги почнал и преди тебе, но никого не съм съветвал така, нали  :?

Прави 3 упражнения за рамо, намали повторенията за бедрата както каза  менсън и замени някое(може и 2) от упражнения за гърди с дъмбели. На мен ми помогна доста тая смяна. За добавки... знам ли и аз. Аз пих някъв протеин като бях на 4 месеца стаж, ама той беше неква куче марка български, така че недей да се занимаваш от сега с тия неща.

30.08.06
21:23
#7

Мерси на всички за съветите ви :)

30.08.06
21:57
#8

[quote author=“manson”]Моля, не пускай поредни постове!

Това, че си го правил не значи, че е правилно. Начинаещият трябва да се научи първо да тренира и яде. После за да излезе от застоя може да почне добавките. Аз добавките съм ги почнал и преди тебе, но никого не съм съветвал така, нали  :?

Хмм,аз почнах да тренирам в зала на 10 години  :? и точно на 15 започнах да взимам добавки.Това с абсолютно нищо не ми повлия...от негативен аспект

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1