дишане-пул овър

31.08.06
23:30

Един в залата м,и каза че Pull over е единственото упр. при което се диша на обратно т.е. издиша се НЕ при напъна, а в отр. положение
Верно ли е тва и каква е точнпо техниката на дишане :?:

31.08.06
23:59
#1

При всяко упражнение е така поемаш въздих като смъкваш или отпускаш и като напънеш издишваш.То се получава нещо от сорта при вдишване мускулите се напълват с кръв и кислород за да имаш енергия като ги напънеш ...То не само във бодибилдинга е така при боините изкуства ако си гледал научнни филми как като удрят не издишват а направо викат понеже при викането се освобождава по бурзо кислорода и вкарват повече сила.А като се замисля викането също стимулира и надъхва един вид “берсерк’  :D

01.09.06
09:57
#2

[quote author=“Dan Kolov”]При всяко упражнение е така поемаш въздих като смъкваш или отпускаш и като напънеш издишваш.То се получава нещо от сорта при вдишване мускулите се напълват с кръв и кислород за да имаш енергия като ги напънеш ...То не само във бодибилдинга е така при боините изкуства ако си гледал научнни филми как като удрят не издишват а направо викат понеже при викането се освобождава по бурзо кислорода и вкарват повече сила.А като се замисля викането също стимулира и надъхва един вид “берсерк’  :D

ДА знам че е така, ма на мен ми казаха че при пул овера е обратното та питам дали е верно и ако да, защо

10.09.06
10:16
#3

Аз, лично не виждам никакъв смисъл в така нареченото “обратно дишане” при изпълнението на пул-овър (аз му викам пуловер , щото си представям как събличам пуловера хех).
Както са обяснили по-горе издишването става винаги в края или повереме на активната част от упражението , което тук се явява при повдигането на тежеста обратно.  Експериментално съм изпълнявал и двата варианта на дишане , но само при “обичайното изпълнение и дишане” усетих характерното натоварване в междуребрените мускули. Освен това усещам  контрола на вдишването и издишването по-добре при този вид изпълнение.

И аз не виждам смисъл така да се диша. Само ще ти е по - трудно да го правиш.

12.09.06
00:24
#5

По-принцип най-важно е просто да дишаш без значение как ,защото доста “билдери”го забравят.Те са на принципа колкото по синьо ми е лицето толкова съм по як .
Според мен няма логика дишането при pull over да е на обратно, защото точно при негативната фаза отваряш гръдния кош и тогава трябва да поеме6 въздух ...все пак това е упражнение което дава преди всичко ширина в гръдния кош.

19.09.06
15:55
#6

доколкото аз знам и двата варианта за дишане не са грешни, но е задължително да се диша
по принцип , ако се тренира с повечко кила се издишва при усилието, а се издиша при отпускането
при тренировките с по-малко кила е по-разпространено обратното

19.09.06
15:56
#7

ГРЕШКА
доколкото аз знам и двата варианта за дишане не са грешни, но е задължително да се диша
по принцип , ако се тренира с повечко кила се издишва при усилието, а се вдиша при отпускането
при тренировките с по-малко кила е по-разпространено обратното

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1