тренировка за захват

04.09.06
15:54

кажете упражнения за захват ,китка и т,н.

04.09.06
19:17
#1

[quote author=“hakama”]кажете упражнения за захват ,китка и т,н.

:arrow:  :?:  :?:  :?:  :roll:  :?  Какво имаш в предвид под упражнения за захват ? А такава мускулна група като китка няма...

04.09.06
19:33
#2

http://www.bb-team.org/exercise/000263.php

Можеш и да стискаш разни гуми и други такива, които се продават в магазините за фитнес уреди.

Това е вариант да си вземеш от тия глупости за стискане, но не мисля че ще ти помогне. Хвата си идва с времето. А за китката... ами като правиш предмишница може би.

04.09.06
19:54
#4

аз понякога правя набирания като не сам стиснал лоста ами го държа само с края на пръстите това доста помага

04.09.06
21:43
#5

Това и аз го открих случайно и е доста добро  :wink:

FIREBLADE

04.09.06
23:36
#6

фермерска разходка-взимаш два тежки дъмбела и се стремиш да ги задържиш за определено време(започни с 30 секунди и увеличавай постепенно тежестта и времето) можеш да седиш на едно место или да обикаляш залата както ти е по-удобно.
или взимаш една тенис топка и започваш да я “изтискваш”.много варианти има но първия е един от най-добрите

05.09.06
17:30
#7

само нещо да питам !!!!! закво ти е тоя захват??? силов атлет ли ше ставаш или........ ако просто си тренираш номера е да ти е голяма предмишницата шото от нея зависи захвата .........

FIREBLADE

05.09.06
19:18
#8

от захвата зависи ВСИЧКО.можеш да вдигнеш толкова колкото можеш да задържиш

StronG™

05.09.06
23:16
#9

[quote author=“FIREBLADE”]от захвата зависи ВСИЧКО.можеш да вдигнеш толкова колкото можеш да задържиш

глупости приказваш  :roll:  аз сьс  вьжета мога да задьржа дьмпел 30 кила, ама малко тудно да си напражя серия с него  :roll:
П.П. пиша ” вьжета ” защото забравих името  :oops:  :)

06.09.06
11:26
#10

[quote author=“StronG™”][quote author=“FIREBLADE”]от захвата зависи ВСИЧКО.можеш да вдигнеш толкова колкото можеш да задържиш

глупости приказваш  :roll:  аз сьс  вьжета мога да задьржа дьмпел 30 кила, ама малко тудно да си напражя серия с него  :roll:
П.П. пиша ” вьжета ” защото забравих името  :oops:  :)

.


Е..ти можеш да си вдигаш и тежестите с крик, ама не в това е идеята. ;)


Това със задържането за тежеста съм чувал, че е добро, иначе сгъване и разгъване за предмишница, както и има едно упражнение - точилката на баба със завързано за нея въже и тежест отдолу - навиваш и развиваш и т’ва е - кърти яко, а принципно има и уред за таз работа, ама май е слабо разпространен..  :)

FIREBLADE

06.09.06
12:27
#11

“въжетата” се казват фитили

08.09.06
14:44
#12

ми за техниките от айкидо ,за тениса и тн ми трябва ,мерси за инфото

StronG™

08.09.06
15:04
#13

[quote author=“NRG52”][quote author=“StronG™”][quote author=“FIREBLADE”]от захвата зависи ВСИЧКО.можеш да вдигнеш толкова колкото можеш да задържиш

глупости приказваш  :roll:  аз сьс  вьжета мога да задьржа дьмпел 30 кила, ама малко тудно да си напражя серия с него  :roll:
П.П. пиша ” вьжета ” защото забравих името  :oops:  :)

.


Е..ти можеш да си вдигаш и тежестите с крик, ама не в това е идеята. ;)


Това със задържането за тежеста съм чувал, че е добро, иначе сгъване и разгъване за предмишница, както и има едно упражнение - точилката на баба със завързано за нея въже и тежест отдолу - навиваш и развиваш и т’ва е - кърти яко, а принципно има и уред за таз работа, ама май е слабо разпространен..  :)

момчето пише, че може да вдинеш толкова колкото можеш да задьжиш. Според теб това така ли е ?

08.09.06
15:28
#14

К’во значение има, как е при мен?
Може би, пусналия темата може да вдига повече, отколкото може да му издържи хвата.

И щом някой ползва фитили за да не си изпуска тежестите, предполагам че има нужда от по-здрав и сигурен хват.  :)

Да - смятам, че мога да вдигна повече, отколкото мога да задържа и то при положение, че обръщам внимание на хвата си и никога не съм ползвал фитили - не че имам нещо против тях. :)

StronG™

08.09.06
16:06
#15

[quote author=“NRG52”]К’во значение има, как е при мен?
Може би, пусналия темата може да вдига повече, отколкото може да му издържи хвата.

И щом някой ползва фитили за да не си изпуска тежестите, предполагам че има нужда от по-здрав и сигурен хват.  :)

Да - смятам, че мога да вдигна повече, отколкото мога да задържа и то при положение, че обръщам внимание на хвата си и никога не съм ползвал фитили - не че имам нещо против тях. :)

Това е пьлна глупост. :shock:  :shock:  аз в залата мога да задьржа най-тежкия дьмпел поне 1 минута. Ти ще можеш ли да направиш серия за бицепс прав с тези килограми :?:  :roll: Ако вдигнеш и 1 пьт дьмбела те признавам и се отказвам от фитнеса. :wink:
П.П. нищо лично, но помисли над това което каза :)

08.09.06
16:58
#16

[quote author=“StronG™”][quote author=“NRG52”]К’во значение има, как е при мен?
Може би, пусналия темата може да вдига повече, отколкото може да му издържи хвата.

И щом някой ползва фитили за да не си изпуска тежестите, предполагам че има нужда от по-здрав и сигурен хват.  :)

Да - смятам, че мога да вдигна повече, отколкото мога да задържа и то при положение, че обръщам внимание на хвата си и никога не съм ползвал фитили - не че имам нещо против тях. :)

Това е пьлна глупост. :shock:  :shock:  аз в залата мога да задьржа най-тежкия дьмпел поне 1 минута. Ти ще можеш ли да направиш серия за бицепс прав с тези килограми :?:  :roll: Ако вдигнеш и 1 пьт дьмбела те признавам и се отказвам от фитнеса. :wink:
П.П. нищо лично, но помисли над това което каза :)

Кое точно е глупост? Аз също мога да вдигам повече, отколкото мога да задържа без фитили.
И колко е най - тежкият дъмбел в залата ви? 30 кг? И кой говори за дъмбели и сгъване за бицепс? За бицепс се вдигат най - малките тежести, в сравнение с другите мускулни групи. Там всеки ще мине без фитили. Виж, в тренировката за гръб например не мога да мина без фитили, изключено е. Хватът ми ще изпусне много преди гърба да откаже.

08.09.06
17:01
#17

А не е ли индивидуално, а?

Нямаш грижи  - отиваме на зала и те отказвам от фитнеса..  :lol:  :P

А, ако ти е слаб хвата и на френско разгъване, не можеш да си удържиш щангата, к’во става?
А, ако можеш да се набереш, ама на N-тото набиране ти се изпускат ръцете?

И въобще, ти говориш от позицията на човек, който е с нормален хват и нормална сила на бицепсите - т.е. съизмерими са.
Представи си, че ако можеш да направиш бицепсово с най-тежкия дъмбел, но никога не си си барвал хвата, може и да не стане номера, друг е въпроса, че ако Не си работил над хвата си, надали някога ще направиш упр. за бицепс с този най-тежък дъмбел.  :wink:

И все пак, аз не съм маниак на тема хват, просто не разбирам, защо с такова лекомислие отхвърляте идеята, че това е нещо много съществено за тренировките ви.  :)
И в крайна сметка, когато започнете да вдигате повече, отколкото можете да задържите -> ще ползвате фитили..от къв зор?

08.09.06
17:08
#18

[quote author=“NRG52”]И в крайна сметка, когато започнете да вдигате повече, отколкото можете да задържите -> ще ползвате фитили..от къв зор?

Зора е, че хватът се развива трудно, и все не остава време за него ;)

08.09.06
19:48
#19

дори хвата да не изпусне ...... фитилите ти осигуряват спокойствие ... спомагат за правилното изпълнение няма какво да коментираме ........ на мен предмишницата ми е кат бицепса почти на големина ама 140кила за тяга не мога да ги издържа без фитили а да не говорим че и 120 без фитили ме кара да мисля повече за захвата отколкот за гърба и не го правя правилно

StronG™

08.09.06
20:07
#20

Добре дееее убедихте ме, че бьркам  :)

FIREBLADE

09.09.06
16:03
#21

[quote author=”Петко К”][quote author=“NRG52”]И в крайна сметка, когато започнете да вдигате повече, отколкото можете да задържите -> ще ползвате фитили..от къв зор?

Зора е, че хватът се развива трудно, и все не остава време за него ;)

за това хендгриповете са решение:) навсякаде можеш да си тренираш:)

09.09.06
22:03
#22

[quote author=“StronG™”]Добре дееее убедихте ме, че бьркам  :)

Аз пък ще те разубедя пак.Никога не използвам фитили и не съм ползвал през живота си, но мого до държа тежести много по-голями от тези дето мога да вдигна, ако съм ви разбрал правилно

newbie

09.09.06
22:52
#23

значи имаш силен захват , аз немога да държа тежки тежести без фитили :(

09.09.06
22:54
#24

Аз пък един път се опитах да използвам фитили обаче нещо не се получи мисля че без тях е по-добре(освен ако не е прекалено наложително)

10.09.06
03:25
#25

Специално за тягата е важен захвата аз преди ползвах фитили, но ловех щангата с дланите обърнати към мен.После почнах да ловя с 1-та длан към мен и другата обратно и спрях да ползвам фитилите и до 190кл спокоино дърпам 3-ка без да получа разрив на захвата.Дърпам повече бес фитили.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1