Серии

30.10.06
21:16

По колко вида упражнения трябва да се правят за всяка мускулна група?Днеска ми казаха,че 3 е добра цифра,а аз за гръб правя по 5 някъде?Също някаква идея как да напредна повече на лежанката?

В какъв смисъл “вида” ? За гърба 3 упражнения са малко за средно напреднал. Около 4-5 ти трябват. Всяка МГ и всеки човек дори е различен. На някои им вървят ръцете с 2 упражнения, на други им трябват 4. Трябва да намериш твоя оптимален лимит.

31.10.06
15:24

То тва е номера :).Тепърва навлизам в тази необятна вселена и наистина нз как точно ще ги проверя тези всичките неща.Иначе тренирам от 7 месеца.

31.10.06
16:58

Eми тогава е нормално за гръб 4 упражнения. :)

31.10.06
18:01

Също някаква идея как да напредна повече на лежанката?

Ами виж...примерно можеш да вдигнеш 50 лег 6 пъти. Следващият път ще се опиташ да вдигнеш повече пъти и така че да можеш да направиш до отказ 8 чисти повторения с 50.
След това вместо да увеличаваш бройката слагаш 55 (или повече), така че да можеш да направиш макс. 6 повторения. Едва когато успееш да пребориш тази тежест 8 пъти, можеш да си позволиш да качиш отново килограмите.

01.11.06
09:51

На лежанката максимъма ми е 60 и правя 8 повторения,като сега ме боли единия палец.Иначе може и да ги изкарам до 10.Също как е по-добре за гърди - с повече или с по-малко тежести?Знам,че е индивидуално,но преди като правех на лежанката с повече тежести се натоварвах повече?

01.11.06
10:28

Тъй...със 60 можеш да направиш 8-10 повторения. Значи пробвай да направиш 5-6 със 65 кила.
Иначе гърдите според мен трябва да се натоварват с не много тежко, но с повече серии и повече упражнения. 6-8 повторения при 80% интензивност.
Ама то наистина си е индивидуално.

01.11.06
11:02

Значи зависи от големината на Мускулните Групи...

Като големи МГ смятай :
Гърди
Крака
Гръб

Като малки :
бицепс
рамо
(*)тук е малко по особено.
трицепс
корем

Като микро МГ смятай :
трапец
предмишница
врат


Значи за големите МГ,са препоръчителни от 4 до 6 упражнения
За малките от 2 до 4(максимум !)-просто няма смисъл от повече.
За микро групите 1,2 упражнения са напълно достатъчни.


(*)Значи за рамото е малко по-различно,тъй като рамото иска малко повече интензивност(не толкова килограми) са препоръчителни от 3 до 5 упражнения за него(но с малки килограми и повече повторения) над 5 упр. за рамо няма смисъл.

01.11.06
18:35

Врат :D?И какво/какви са упражненията за врат?

01.11.06
18:36

[quote author=“freezer”]Врат :D?И какво/какви са упражненията за врат?

http://www.bb-team.org/exercise/000565.php

и борцов(от борци :D ) мост, доколкото съм чувал.

01.11.06
18:38

За врат по-добре не прави, освен ако нямаш адски добра причина за това. Иначе за борцов мост съм чувал, че помага много :?

01.11.06
18:57

[quote author=“freezer”]Врат :D?И какво/какви са упражненията за врат?

http://www.exrx.net/WeightExercises/Splenius/WtNeckExt.html

02.11.06
08:39

Уоу,мерси.Та за какво да не правя?Да не стана с некъв дебел врат?

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1