Целогодишен дневник на Деничка, явно един сезон не стига..

Темата е заключена.
Прескочи до:
DE

06.09.09
14:36

Днес се разбих!
1 час body pump.. тоест lunges, squats и какво ли не..
Просто ми идеше да вия от блка, умора и т.н. Или да си изляза, ама срам... не може и изкарах 1 час. Много добро! Но засега не повече от 1 път седмично. Страховито е. Аз съм начинаеща.
После 52 минути крос, редувах бързо с бавно.. И ако ви кажа защо  висях на него.. Пуснаха по тв едни награди и чаках да видя мой любимец. Женска му работа. Или по-скоро откачена.

Мнението беше редактирано от Denichkata на 06.09.09 15:43.

DE

07.09.09
07:06

Манджа вчера:

08.30 —> кафе с малко мляко
09.30 —> 2 яйца, 1 авокадо, 2 парчета пушена с’омга, чушка

10.30 - 14.10 —> в клуба; 1 час body pump; 52 минути strider, като до 25тата минута редувах 1 мин бавно - 3 мин бързо, след което изравних на 3 минути бавно - 3 минути бързо;

а стоях толкова много в клуба, защото почивах между класа и strider-а около 30 мин, свърших си даже малко работа, четох финансови глупости, едно друго.. след тренировката душ.. е,х хубав е животът на работещия от вкъщи, жалко, че ще е за кратко

14.30 —> доза протеин със 150 гр кисело мляко
16.00 —> 150 гр филе от пъстърва, сос от 10 гр зехтин и 100 гр кисело мляко, салата
18.30 —> кафе с малко мляко
19.00 —> 1 яйце, 1 парче бекон, 1 чушка
21.00 —> 1 пилешко бутче, броколи

П.С. Болят ме много предмишниците и малко бедрата. Ще мине.

Мнението беше редактирано от Denichkata на 07.09.09 07:10.

07.09.09
07:23

Силно начало на дневника и в хранително и в спортно отношение. Браво Дении....Само така

DE

07.09.09
07:23

И една чуденка. Ок, около седмица ще ми отнеме да посетя класовете, да видя какво ми харесва, да се ориентирам, ама после.. ще се ориентирам ли въобще? Във фитнеса на кардио ли да наблягам, на тежести ли, на що ли.. Уф, отивам да чета бб тийм стати.