All about

Прескочи до:

23.07.16
11:19

Да не си сбъркал линка? :)
Отваря се нещо крайно различно и не знам от моят браузър ли е :)
Иначе го намерих с търсачка.

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 23.07.16 11:23.

Не го е, но като се цъкне от тук излиза нещо различно :)

Това е упражнението : http://www.exrx.net/WeightExercises/Supraspinatus/DBFullCanLateralRaise.html

23.07.16
11:29

И на мен ми излезе джедая и си викам...Сашо иска нещо да намекне за себе си ли :D Намерих обаче въпросния гиф бързо. Благодаря за разяснението!

23.07.16
14:51

Оправих го и сега излиза точния гиф, но и това с Граф Дуку не беше зле :D

p.s.
Явно на определен брой кликвания Сила на Тъмната страна надделява и Граф Дуку отново се появява :D

Мнението беше редактирано от James Hinks на 23.07.16 17:25.

25.07.16
13:17

Тренировката днес :

клек 20х120кг, 10х160кг, 5х180кг, 1х200кг.
сед до паралела 2х210кг, 2х210кг, 2х210кг, 2х210кг.

26.07.16
08:59

Втората тренировка вчера :

набиране на въже 1х(+50кг), 16 пъти през 10 секунди.
раменна преса 1х90кг 12 пъти през 10 секунди, 1х100кг 4 пъти.

27.07.16
12:37

Тренировката днес :

тясна тяга от 5 см дефицит 1х170кг - 1х190кг - 1х200кг - 1х210кг.
тясна тяга от 5 см дефицит 1х230кг - кофички широко 2х(+70кг), 2 пъти.
тясна тяга от 5 см дефицит 2х210кг - кофички широко 5х(+70кг), 2 пъти и на последната кофичка разтегнах нещо на лявата гърда, точно където имам стара травма.
тягите с хват без палец.

27.07.16
23:38

Втората тренировка днес :

румънска тяга 2х170кг, 2х190кг, 2х210кг, 3х230кг.
гребане с трап бар, с фат грипове 3х130кг, 4 пъти през 10 секунди.
румънска тяга 1х220кг, 2х200кг.
гребане с трап бар с фат грипове 3х130кг, 4 пъти през 10 секунди.
въртене с диск 6х40кг(на страна) - външна ротация от хоризонтала 20х5кг(на страна) - повдигане на ръцете напред до над глава с подхват 8х40кг - разтваряне пълна чаша 10х5кг(на страна), 2 пъти.
един рунд стенна макевара, само прави.
тягите с хват без палец и само на фаланги.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 28.07.16 00:13.

29.07.16
11:37

Тренировката днес :

клек 20х130кг, 7х170кг, 2х190кг, 3х210кг.
сед до паралела 2х220кг, 2х200кг.
набиране на въже 3х(+32кг) - раменна преса с подхват 2х80кг, 6 пъти без почивка.
набиране на въже 4х(+32кг) - раменна преса 6х80кг, 2 пъти.
набиране на въже 3х(+32кг) - раменна преса с подхват 3х80кг, 2 пъти без почивка.

29.07.16
23:16

Втората тренировка днес :

два рунда стенна макевара.
сгъване/тласкане напред 10х15кг(на ръка), 10х15кг(на ръка).
два рунда чувал.
коремна преса с тежест в изпънати над главата ръце, от наклон 3х70кг, 2х70кг.
един рунд чувал.
ренегатско гребане с пудовки 6х50кг(на ръка) - коремна преса с тежест в изпънати над главата ръце, от наклон 8х50кг.
един рунд стенна макевара.

01.08.16
23:52

Първата тренировка днес :

тясна тяга от 5 см дефицит, с фат грипове 3х170кг, 3х180кг, 1х190кг, 3х170кг, 3х170кг, 1х170кг, 1х170кг, 1х170кг, 1х170кг.
трап бар с ниски дръжки, с фат грипове 3х160кг, 3х180кг, 1х190кг.
трап бар с ниски дръжки 5х210кг.

Втората тренировка днес :

гребане с трап бар, с фат грипове 10х120кг, 8х140кг, 2х160кг, 1х160кг, 1х160кг, 3х150кг.
въртене с диск 12х40кг(на страна), 4х50кг(на страна).
повдигане на ръцете напред до над глава с подхват 10х50кг.
външна ротация от хоризонтала 20х5кг(на ръка) - повдигане пълна чаша 10х5кг(на ръка) - френско с въже 7х40кг, 2 пъти без почивка.

03.08.16
13:28

Тренировката днес :

клек 10х120кг, 10х140кг, 10х160кг, 5х180кг, 2х190кг, 1х200кг.
сед до паралела 2х200кг, 2х200кг, 2х180кг, 2х180кг.

04.08.16
09:58

Втората тренировка вчера :

набиране на въже 2х(+50кг) - раменна преса 2х100кг, 2 пъти.
набиране на въже 1х(+50кг) - раменна преса 1х100кг, 12 пъти без почивка.

05.08.16
12:28

Тренировката днес :

румънска тяга 3х160кг, 3х180кг, 3х200кг, 2х220кг.
тясна тяга 3х160кг - трап бар с ниски дръжки 3х160кг.
тясна тяга 3х180кг - трап бар с ниски дръжки 3х180кг.
тясна тяга 3х200кг - трап бар с ниски дръжки 3х200кг.
тясна тяга 1х220кг - трап бар с ниски дръжки 2х220кг.
тягите с хват без палец, а румънската тяга и само на фаланги.

06.08.16
08:58

Втората тренировка вчера :

гребане с трап бар, с фат грипове 3х130кг, 6 пъти през 10 секунди.
гребане с трап бар, с фат грипове 2х110кг, 10 пъти през 5 секунди.
изхвърляне 12х60кг.
кофички тясно 14х(+32кг).
кофички широко 12х(+50кг).
кофички 1х(+82кг), 1х(+82кг).
изхвърляне 12х60кг.
външна ротация от хоризонтала 40х5кг(на ръка) - външна ротация с лакът до тялото 8х15кг(на страна) - външна ротация от коляно 10х15кг(на ръка).

08.08.16
13:30

Тренировката днес :

клек 10х140кг, 10х160кг, 6х180кг, 1х200кг, 3х200кг, 4х200кг.
раменна преса 2х80кг, 10 пъти през 10 секунди.

09.08.16
10:43

Втората тренировка вчера :

изхвърляне 1х70кг, 2х70кг, 3х70кг, 4х70кг, всички серии през 10 секунди.
изхвърляне 3х60кг, 4 пъти през 10 секунди.
набиране на въже 2х(+32кг), 6 пъти през 5 секунди.
набиране на въже 3х(+32кг), 4 пъти през 10 секунди.
една гигантска серия външни ротации и разтваряне пълна чаша с 5 кг, по 40 повторения на ръка на ротациите и по 20 на разтварянето.

10.08.16
13:32

Тренировката днес :

тясна тяга от 5 см дефицит, с фат грипове 1х170кг, 20 пъти през 10 секунди.
румънска тяга 3х170кг, 4 пъти през 10 секунди.
СЯВ 4х50кг - коремна преса от наклон, с тежест в изпънати над главата ръце 6х50кг, 2 пъти.
румънската тяга с хват без палец и само на фаланги.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 10.08.16 15:25.

11.08.16
00:21

Втората тренировка днес :

гребане с трап бар 1х150кг - кофички широко 2х(+70кг), 4 пъти, на последния подход на кофичките пуснах рязко и пак се обади разтежението.
гребане с трап бар 5х140кг - френско с въже 4х50кг.
гребане с трап бар 4х140кг - френско с въже 3х50кг.
две упражнения за ротаторите и задното рамо с ластик по 10 повторения всяко, в гигантска серия с външна ротация от хоризонтала и повдигане пълна чаша 10х5кг(на ръка) на всяко, 2 пъти.
гребането с фат грипове.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 11.08.16 16:36.

12.08.16
12:10

Тренировката днес :

клек 10х150кг, 10х170кг(тук Кръстьо твърдеше, че са 11, аз пък нещо ги омотах като броях - адска крампа на долните интеркостални мускули), 4х190кг, 2х210кг, 2х210кг, 1х210кг.
раменна преса 3х100кг, 2х100кг, 1х100кг - 1х100кг, 1х100кг - 1х100кг.

12.08.16
22:58

Втората тренировка днес :

набиране на въже 2х(+50кг) - изхвърляне с пудовка от земя 1х50кг(на ръка) - изхвърляне 5х60кг, 2 пъти.
набиране на въже 1х(+50кг) - изхвърляне 1х80кг - изхвърляне с пудовка прав 2х50кг(на ръка), 2 пъти.
набиране на въже 1х(+50кг) - изхвърляне 1х80кг, 2 пъти.
набиране на въже 3х(+40кг) - изхвърляне 3х70кг, 2 пъти.
може да бъркам някъде бройките и да са били повече, но всичко ми е смазано.

16.08.16
10:54

Първата тренировка вчера :

румънска тяга 2х170кг - 2х180кг - 2х190кг - 2х200кг, 1х210кг - 1х220кг.
тясна тяга от 5 см дефицит 1х170кг - 1х180кг - 1х190кг - 1х200кг, 1х220кг, 1х220кг, 1х220кг.
румънска тяга с повдигнати пръсти 2х200кг, 2х200кг.
тягите с хват без палец и само на фаланги.

Втората тренировка вчера :

гребане с трап бар, с фат грипове 2х120кг, 16 пъти през 10 секунди.
кофички широко 1х(+50кг), 4 пъти през 10 секунди и се отказах да рискувам сериозно задълбочаване на травмата...
бутане от лег 5х60кг, 6 пъти през 5 секунди - бутане от лег с тесен хват 5х60кг, 6 пъти през 5 секунди,
две упражнения за ротаторите и задното рамо с ластик, в суперсерии по 20 повторения всяко, 2 пъти.
външна ротация от хоризонтала 12х5кг(на ръка) - повдигане пълна чаша 12х5кг(на ръка), 2 пъти.
френско с въже 3х50кг, 3х50кг, 2х50кг.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 17.08.16 16:19.

17.08.16
16:21

Тренировката днес :

клек 10х130кг, 10х150кг, 10х170кг, 3х200кг, 3х200кг.
тройките на 200 кг с пауза, друга трябваше да е тренировката, но бях сам и не посмях за тежкото.

17.08.16
20:48

Втората тренировка днес :

изхвърляне 10х60кг.
раменна преса 3х80кг, 8 пъти през 10 секунди, не успях 10 пъти да я направя, но миналата година и на 4 се радвах.
изхвърляне 1х70кг, 12 пъти през 10 секунди.
изхвърляне 1х80кг, 1х80кг, 1х80кг.
раменна преса 6х80кг - изхвърляне 1х80кг, 2 пъти.
сгъване за бицепс прав 4х70кг, 3х70кг.
пак се смазах, а за утре планирам един преход поне 2 пъти по-дълъг от съботния.

20.08.16
01:02

Първата тренировка днес :

двете упражнения за ротаторите и задното рамо с ластик, по 20 повторения на всяко.
румънска тяга с повдигнати пръсти 3х160кг, 3х180кг, 3х200кг, 1х210кг, 1х220кг.
тяга 1х230кг.
изхвърляне от поставка от под коляно 3х60кг, 3х70кг.
скок дължина от място с 4 ластика - изхвърляне прав 3х70кг, 2 пъти.
изхвърляне прав 5х60кг - двете упражнения за ротаторите и задното рамо с ластик, по 10 повторения на всяко - външна ротация от хоризонтала 12х5кг(на ръка) - повдигане пълна чаша 12х5кг(на ръка) - френско с въже 12х32кг, 2 пъти.
румънската тяга с хват без палец.

Втората тренировка днес :

ударна техника, прави и крошета самостоятелно и в комбинации до 4 удара, по 2 рунда на стенната макевара и по 2 на чувала.

20.08.16
11:14

в 1 часа вечерта ли тренираш ?

20.08.16
12:00

Не, тогава имаше време да си попълня дневника. Не сядам на компютър веднага след тренировка.

22.08.16
16:56

Тренировката днес :

клек 10х160кг, 5х180кг, 3х200кг, 1х220кг, 1х220кг, 1х220кг, поспестих си няколко повторения, по-точно 7, на клековете заради вчерашния 16 км горски преход за време(8 км в посока, 800 м денивелация), под 4 часа цялото ходене с пиенето на кафе на Белинташ.
раменна преса 1х100кг, 14 пъти.
изхвърляне прав 3х60кг, 3х60кг, 3х60кг, 3х60кг, 3х70кг.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 22.08.16 17:08.

Мила

22.08.16
18:17

казано от James Hinks на 20.08.16, 12:00:

Не, тогава имаше време да си попълня дневника. Не сядам на компютър веднага след тренировка.

А трябва!;)))) Само веднага след тренировка би имал словата да ни опишеш невероятният пъмп в гърдите, вените по ръцете, големите квадрицепси и перките на гърба, разперени като хриле на Моби Дик (няма нищо, че няма такива):))))))

Мнението беше редактирано от Мила на 22.08.16 18:17.

22.08.16
18:32

казано от James Hinks на 20.08.16, 12:00:

Не, тогава имаше време да си попълня дневника. Не сядам на компютър веднага след тренировка.

Да, след тренировка се сяда на маса, не на компютър. :)

22.08.16
23:41

Моби Дик не беше ли кит :D има голяма опашка, всъщност на тоя кит всичко му е голямо. ;DDD

23.08.16
19:45

Здравей , тъй като темата е “All about” и виждам , че разбираш от кучета - как препоръчваш да се действа при нападение от бултериер или подобно куче и въобще има ли човек шанс да се отърве?

24.08.16
01:01

Ако е мъжки гепи го за топките и стискаи.

26.08.16
11:42

Да риташ. Писал съм подробно веднъж какво може да се направи, трябва да го изровя и да го копирам тук.
Принципно тези породи и особено бултериера са едни от най-НЕагресивните към хора и шансът да те нападне такова куче е нищожен...

p.s.
Тренирам, но през телефона не ми се пише подробно, а пък от плажа - съвсем не ми се пише. Като се върна дано не забравя какво точно съм правил :)

26.08.16
14:54

Тренировката в сряда :

румънска тяга 10х170кг.
тясна тяга 10х170кг.
румънска тяга 5х170кг, 5х170кг.
тясна тяга 5х170кг, 5х170кг.
борческо въртене с дъмбели 10х20кг(на ръка) - лег с дъмбели 20х40кг - външна ротация от хоризонтала 10х10кг(на ръка) - повдигане пълна чаша 10х10кг(на ръка) - външна ротация от коляно 3х20кг(на ръка).
борческо въртене 10х20кг(на ръка) - лег с дъмбели 12х40кг - външна ротация от коляно 3х20кг(на ръка) - външна ротация от хоризонтала 5х10кг(на ръка) - повдигане пълна чаша 2х10кг(на ръка).
външна ротация от хоризонтала 7х10кг(на ръка) - повдигане пълна чаша 4х10кг(на ръка), 2 пъти.
ляв прав - десен прав с влизане и с излизане, с по 2 кг гири, два пъти по 20 пъти комбинацията.

Тренировката вчера :

изхвърляне прав 5х60кг, 3х70кг.
изхвърляне прав 3х60кг - набиране с широк успореден хват 2, 6 пъти без почивка.
изхвърляне прав 2х70кг - набиране с широк успореден хват 3, 6 пъти без почивка.
гребане с щанга 5х110кг - високо изтегляне с широк хват 3х90кг.
гребане с щанга 5х120кг - високо изтегляне с широк хват 3х100кг.

Тренировката днес :

тръстър 15х40кг - 6х50кг - 4х60кг - 2х70кг - 1х80кг.
зерчер клек 10х70кг - 6х90кг - 4х110кг - 4х110кг.
раменна преса с дъмбели с подхват, седнал без опора на гърба 12х20кг(на ръка) - външна ротация от хоризонтала 6х10кг(на ръка) - повдигане на ръцете напред до над глава с подхват 6х20кг, 2 пъти.
ако имаше стойка за клек всичко щеше да е абсолютно перфектно!

Пълно щастие няма и най-често липсват именно стойките за клек... :( :D

Ще взема функциите на Саня. Сашо, ще ни покажеш ли къде е плажът? :D

26.08.16
15:43

Може и поза “плажът е full”. Koe e това местенце?
П.П. Захвърли ги тия дъмбели и лостове , докато си на почивка и след седмица-две рестарт - двойно по-силен!

26.08.16
15:54

И аз и аз ще предизвикам Сашо да покаже къде е плажа (sun) :D
Пп: И колко е голямо слънцето :D

Мнението беше редактирано от Sanya на 26.08.16 16:03.

казано от James Hinks на 26.08.16, 14:54:

Тренировката в сряда :

румънска тяга 10х170кг.
!

Аз пък правя с 300 ;)

Мнението беше редактирано от Арнолд да Силва Гонзалез на 26.08.16 18:51.

26.08.16
19:57

Местенцето не е в България, ако на това се надявате. :D

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1