All about

Прескочи до:

04.10.16
20:26

Честит рожден ден,  Сашо! (d) :)

04.10.16
20:32

Честит рожден ден! Все така здрав и силен!

04.10.16
22:09

казано от James Hinks на 29.09.16, 00:05:

две гигантски серии за ротаторите от 7 упражнения с ластици и свободни тежести.

  повече на брой упражнения отколкото някои правят за крака :D
и другото което е, ротаторния маншон не съм  убеден дали могат да понесат толкова стрес :)
жив и здрав (y)

Мнението беше редактирано от Кънин на 04.10.16 23:01.

Честито и от мене!!!Аз ще ти пожелая да си жив и здрав,и винаги изпълнен с енергия,за да правиш в живота всичко с лекота.

05.10.16
00:06

Хаха, и аз да се изредя, по-мое време е все още 10. Честит празник и ти пожелавам всички тривиални, но така необходими неща, наред със всичко, което сам желаеш. Весело изкарване на празника!

05.10.16
01:18

Гледам имаш рожден ден. Да си жив и здрав и всичко хубаво за теб и семейството. Дано болежките ти попреминат също, макар че това е по трудното. Наздраве !

Честит рожден ден, много здраве, щастие и пари, пък другото само ще си дойде...

Честито и от мен!
Бъди жив и здрав още много дълго време.

Честит рожден ден и от мен :)
Бъди здрав най-вече и все така силен (muscle)
(beer) дзън

05.10.16
22:10

С малко закъснение, но пък от сърце: Честит рожден ден, Сашо! Бъди здрав! Всичко добро на теб и близките ти :)

05.10.16
22:16

Честитка и от мен! Везничка като мен!

06.10.16
16:02

Благодаря ви, приятели!
Нека всичко хубаво да се върне при вас умножено!!!

Закрит Акаунт

06.10.16
16:06

казано от James Hinks на 06.10.16, 16:02:

Благодаря ви, приятели!
Нека всичко хубаво да се върне при вас умножено!!!

И ние благодарим, ама кажи сега за здравите тренировки на 4-ти и 5-ти .............. опиши и храната :D

06.10.16
16:21

Първата тренировка вчера :

набиране на въже 1х(+50кг) - раменна преса 1х100кг, 8 пъти.
набиране на въже 1х(+50кг) - раменна преса 1х90кг, 4 пъти.

Втората тренировка вчера :

клек 10х160кг, 6х180кг, 4х200кг, 2х220кг, 1х220кг, 1х220кг.

Старостта дойде - тва дето иначе го прелитам, едвам го изкарах и то орязано :)

Dydo, нямаше храна на 4-ти, цял ден работа до много късно, отделно малко хамалуване, после 4-5( а може и пвоече да са били, сипвах на око) на крак някои бързи, някои по-бавно и чак в 1 през ноща се сетих да ям нещо. На 5-ти същата работа, само дето не пих, тренирах и вечерах доста по-рано :)

Мнението беше редактирано от James Hinks на 06.10.16 16:41.

07.10.16
10:47

казано от James Hinks на 06.10.16, 16:02:

Благодаря ви, приятели!
Нека всичко хубаво да се върне при вас умножено!!!

Ауч! Пропуск...

Честит Рожден Ден! На патерици... Жив и здрав да си!

07.10.16
13:30

Благодаря, Вик, жив и здрав и ти и всички около теб!

07.10.16
14:42

Тренировката днес :

тясна тяга 10х170кг - бутане от лег 40х70кг.
тясна тяга 5х210кг - бутане от лег 10х90кг.
тяга с дъмбели 4х184кг - бутане от лег 1х120кг.
тяга с дъмбели 6х184кг - бутане от лег 4х120кг.

Подхващаш стандартния лег ли ?

08.10.16
18:03

За проба, да.

08.10.16
18:07

Втората тренировка вчера :

трап бар с ниски дръжки 7х200кг, 1х230кг.
гребане с трап бар, с фат грипове 15х110кг - кофички широко 11х(+50кг).
гребане с трап бар, с фат грипове 8х130кг - кофички широко 5х(+70кг).
две гигантски серии от 4 упражнения за ротаторите с ластици.
външна ротация от хоризонтала 8х10кг(на ръка).

10.10.16
13:55

Тренировката днес :

набиране на въже 1х(+32кг) - раменна преса 6х80кг,
набиране на въже 2х(+32кг) - раменна преса 5х80кг,
набиране на въже 3х(+32кг) - раменна преса 4х80кг,
набиране на въже 4х(+32кг) - раменна преса 3х80кг,
набиране на въже 5х(+32кг) - раменна преса 2х80кг,
набиране на въже 6х(+32кг) - раменна преса 1х80кг,
набиране на въже 2х(+32кг) - раменна преса 4х80кг, 2 пъти,
всичко без почивка.

Закрит Акаунт

10.10.16
14:06

Брей, и такъв вариант си измислил 8-) Двусет / супер серия с възходяща градация на бройките в първото и низходяща на другото, с накрая нещо за финал :)
Това инцидентно, ей така за проба или и тук има някакъв замисъл (wasntme)

10.10.16
16:43

Не, никакъв таен замисъл няма, просто ме мързеше да правя някакви интервали или да въртя еднакви суперсерии, за да събера необходимия обем.

11.10.16
16:19

Вдигнал си трап бара, евала изглежда сериозна тежест за трап бар.

12.10.16
13:21

Мерси, ама сериозните тежести на трап бара започват някъде над макса ми...Говорим за ниските дръжки, за високите  няма смисъл да се коментира ;) :D

12.10.16
13:24

Втората тренировка в понеделник :

клек 10х150кг, 10х170кг, 3х190кг, 2х210кг, 1х230кг, 1х210кг, 1х210кг, 2х210кг.

Тренировката днес :

тясна тяга от 5 см дефицит, с фат грипове 3х170кг - бутане от лег 3х110кг, 8 пъти без почивка.
тясна тяга 2х210кг - бутане от лег 2х130кг, 2 пъти без почивка, тук тягите с хват без палец.

Понеже съм изпуснал да ти честитя рождения ден, ще се напъна малко с пожеланието. А то е догодина да поканиш всички, които са те поздравили в твоя вила на морето (не нашето), да ги черпиш с твоите най-любими питиета и пури, да ги превозиш с новия си джип и на другия ден да водиш тренировка на всички в залата, в която тренираш.

13.10.16
12:34

Благодаря ти, това е може би най-хубавото пожелание :) И със сигурност е най-оргигиналното ;)
И да ти се връща в пъти и на теб!

13.10.16
12:36

Втората тренировка вчера :

румънска тяга 2х170кг, 6 пъти през 10 секунди.
румънска тяга 2х210кг, 1х230кг.
гребане с трап бар, с фат грипове 4х110кг, 6 пъти през 10 секунди - кофички широко 4х(+40кг), 6 пъти през 10 секунди.
две гигантски серии за ротаторите с ластик, по 12 повторения на всяко движение.

14.10.16
07:23

казано от Daniel Georgiev на 13.10.16, 12:08:

Понеже съм изпуснал да ти честитя рождения ден, ще се напъна малко с пожеланието. А то е догодина да поканиш всички, които са те поздравили в твоя вила на морето (не нашето), да ги черпиш с твоите най-любими питиета и пури, да ги превозиш с новия си джип и на другия ден да водиш тренировка на всички в залата, в която тренираш.

Пожелавам на следващия ден да няма тренировка.

14.10.16
16:07

Тренировката днес :

набиране с подхват 1х(+50кг) - раменна преса 1х100кг,
набиране с подхват 2х(+50кг) - раменна преса 2х100кг,
набиране с подхват 3х(+50кг) - раменна преса 3х100кг,
до тук без почивка.
набиране с подхват 3х(+50кг) - раменна преса 3х100кг - набиране с подхват 2х(+50кг), нищо не стана тръгнах да направя обратното(3-2-1), но след втората тройка на 100 кг на раменната явно батерията свърши тотално.
раменна преса 1х100кг.
набиране с подхват 2х(+50кг) - раменна преса 1х100кг.
набиране с подхват 1х(+50кг) - раменна преса 1х100кг, 2 пъти без почивка.
изометрия в горно положение на набиране 30 секунди.
изхвърляне прав 1х70кг, 2х70кг, 3х70кг, 4х70кг.

14.10.16
21:14

Втората тренировка днес :

клек 5х120кг - 5х140кг - 5х160кг - 2х180кг, 3х200кг, 1х220кг, 2х200кг, 1х220кг, 3х200кг, 1х220кг.

Адаш, можеш ли да споделиш какви ползи има от 3 двуразови тренировъчни дни, през ден, пред варианта с 5-6 тренировки седмично, но по веднъж на ден. Чисто организационно ли ти е по-удобно така? Почивният ден между 2 тренировъчни с твоето възстановяване ли си го съобразил, или генерално е по-добре така да се почива при двуразови силови?

Питам, защото скоро мисля да си взема стойки за клек и да опитам двуразово, като вкъщи ще правя клек и раменна преса, а другите неща ще ги правя в зала и обмислям какви варианти да подхвана.

Благодаря ти предварително!

15.10.16
18:04

Адаш, първо е въпрос на възстановяване, защото колкото и да не ми се иска да се съобразявам с възможностите на тялото, то го налага.
С почивен ден, тоест с приблизително 36 до 40 часа между двете най-раздалечени тренировки ми е ОК, особено когато правя обемни или много тежки неща. Пробвал съм и всеки ден, като в рамките на 24 часа правя 3 тренировки и до следващите три имам пак 24 часа почивка, което е бил най-гъстия ми график и много бързо дърпах напред, но и много ресурс ми дърпаше тази схема. С по една тренировка на 24 часа е другия вариант, който съм правил, тръгва леко, увлича те, дърпаш сравнително бързо(но по-плавно от предния), но много е вероятно да не съобразиш натоварване и възстановяване и да върнеш назад неусетно(освен ако не е много точно разписана схема).
Та двуразовите се оказаха най-удачния вариант за мен и силовите ми мераци, по-гъвкава схема са, може да залагаш на много постройки, може да си позволиш сравнително по-дълго време еднотипно силово трениране, може да си позволиш по-голям обем, дори и чисто организационно, ако нямаш достатъчно време за една по-продължителна тренировка, ще можеш да направиш две по-къси, но напълно пълноценни, вместо една орязана.
Вероятно, всичко написано е въпрос и на натренираност и е силно зависимо от индивидуалните особености - сън, работа, хранене, добавки, стрес в ежедневието, възраст...Като цяло дълга тема :) Не мога да те посъветвам нищо, освен да пробваш да тръгнеш леко и внимателно независимо от варианта, на който ще се спреш, пък как ще продължиш най-вероятно ще усетиш сам.

17.10.16
15:07

Тренировката днес :

румънска тяга 2х170кг, 6 пъти през 10 секунди.
бутане от лег 4х90кг, 6 пъти през 10 секунди.
румънска тяга 2х200кг - бутане от лег 6х110кг.
румънска тяга 2х200кг - бутане от лег 3х130кг - румънска тяга 1х220кг - 1х220кг.
две упражнения за ротаторите и задното рамо с ластици, в две суперсери по 12 повторения на всяко.

17.10.16
16:14

хеххе, какво намерих:
http://www.physiquementoring.com/free-course/unlock-level-1/
Някои може да си го спомняте, едно хайванче, което не можеше да клекне нормално...Сега Гуру :D

Закрит Акаунт

17.10.16
16:28

казано от James Hinks на 17.10.16, 16:14:

хеххе, какво намерих:
http://www.physiquementoring.com/free-course/unlock-level-1/
Някои може да си го спомняте, едно хайванче, което не можеше да клекне нормално...Сега Гуру :D

Аааа - наше момче-БГ палЪрче демек. А сайта един такъв, все едно американец ще ти разработва програми. То по името си личи де, ама в Щатите имена всякакви.
Много млад е иначе. Все пак редица звезди в даден спорт, в началото са били много зле. Даже някои направо са отписвани като неставащи. Дали е гуру или само го раздава, ти ще кажеш, слушайки го какви ги разтяга.

Мнението беше редактирано от Закрит Акаунт на 17.10.16 16:30.

17.10.16
16:32

Ти май не схвана иронията. Тоя образ беше потребил тук, след една дискусия със съвети към него си изтри профила. На 20 години какъв Гуру да си? Гурел може, Гуру не.

17.10.16
16:39

Хахах, че и 97 долара иска... заеби :Д
То нета се напълни с такива де :)

Закрит Акаунт

17.10.16
16:40

Схванах аз идеално, подобно и за една колежка, чиито случай лично ти упомена преди месец-два в едни коментари, как нищо не е знаела и е питала смешни работи тук във форума, а след известно време вече е “признат” фитнес инструктор, отбори води по разни тв шоута и т.н. и т.н. ;)

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1