Стегнати,оформени и релефни гърди само от лицеви опори?

Искам да попитам,мога ли само чрез лицеви опори и разновидностите им(тесен хват,широк хват,с крака на леглото и т.н) да постигна пропорционално оформени и добре изглеждащи гръдни мускули?

Оформени-да. Ако искаш маса...само фитнес.

27.06.12
09:03
#2

казано от Мирослав Георгиев на 27.06.12, 08:19:

Оформени-да. Ако искаш маса...само фитнес.

Сериозно ли

27.06.12
09:50
#3

може и маса.

Сега ако ми кажете и как да правя сериите,и кои лицеви опори да комбинирам за цялостно развитие на гърдите ще сте златни :)

Georgi Ivanov

27.06.12
12:50
#5

Доста интересно ми стана и на мен,кои са тези упражнения и в какъв сплит?Ще следя отговорите :P

Дай някоя снимка на човек който има добре оформени гърди според теб, че това е доста разтегливо понятие -:).

27.06.12
13:49
#7

Петър Сарандалиев, и аз съм пред тази дилена за оформяне на гърдите. На мен също ми казаха, че лицевите опори ще помогнат да се оралефят. Кажете какви точно да се те, серии и т.н? :) Ще сляда и аз за отговори!

27.06.12
15:32
#8

Имам един приятел с гърди като на профи билдър. От 14-15 годишен прави всеки ден поне 200 лицеви, като рекорда му е над 2000.
Става...но не става за едно лято или за една година.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 27.06.12 15:32.

27.06.12
17:24
#9

^^ за това говоря
примерно правиш лицеви целия ден,като през няколко седмици/месец увеличаваш прогесивно натоварването.След време ще правиш по толкова лицеви,че няма как да не направиш маса.Трябва и да се храниш де.Отделно ,че можеш да туриш раница и с нея да правиш лицевите за още по - тежко.

27.06.12
18:01
#10

аз ги правя така

4 серии лицеви опори до отказ
4 серии лицеви с краката на стол до отказ
4 серии лицеви с ръцете по високо от стъпалата до отказ
всички серии са с хват по широк от раменете /понякога доста по-широк/
завършвам с 2-3 серии с тесен хват /диамантени/ до отказ

и определено трупах маса без да правя други упражнения за гърди, вече за релеф.. ще трябва да погледнеш храненето според мен

Петър Димитров,мога да дам пример с гърдите на Брад Пит.Искам да постигна нещо такова.
Имам и един въпрос,който е извън темата,но ще си позволя да го задам тук.Погледнете коремните мускули на Брад,не са особено обемни и масивни,но за сметка на това вижте каква площ имат.Това генетично ли е,или чрез правилна тренировка могат да се постигнат такива коремни мускули(с по-голяма площ).

Мнението беше редактирано от Петър Сарандалиев на 27.06.12 20:15.

казано от Петър Сарандалиев на 27.06.12, 20:11:

Петър Димитров,мога да дам пример с гърдите на Брад Пит.Искам да постигна нещо такова.
Имам и един въпрос,който е извън темата,но ще си позволя да го задам тук.Погледнете коремните мускули на Брад,не са особено обемни и масивни,но за сметка на това вижте каква площ имат.Това генетично ли е,или чрез правилна тренировка могат да се постигнат такива коремни мускули(с по-голяма площ).

За такива гърди може да постигнеш само с лицеви опори, стига да си слаб. Колкото до коремните мускули всичко е ген.

Какво искаш да кажеш с това “стига да си слаб”?

28.06.12
11:58
#14

слаб - нисък процент мазнини

15.09.14
13:25
#15

Пишете в youtube Best Chest Workout тва са наи добрите упражнения ...... аз ги правя постоянно

15.09.14
13:26
#16

моето сичко по тялото ми е домашна тренировка

15.09.14
13:29
#17

То не личи да си тренирал някога.

15.09.14
14:13
#18

казано от Vintage на 27.06.12, 17:24:

Отделно ,че можеш да туриш раница и с нея да правиш лицевите за още по - тежко.

Аз така ги правя - с 20-на килограма на гърба, а краката на 50см от пода с цел акцент върху горни гърди. Много ли е голяма разликата в сравнение със Избутване на дъмбели от наклонен лег? Защото пейката на която тренирам е хоризонтална и не може да се сменя ъгъла. Чудя се дали да не си купя някаква нова регулируема лежанка само заради това упражнение.

15.09.14
14:18
#19

Или подложи нещо под единия край на пейката, за да се вдигне. 10-15 гр. наклон стигат, за да изместиш фокуса към горните гърди.

15.09.14
16:40
#20

Ще пробвам утре дали може да се измисли нещо. Иначе, викаш, не могат да се сравняват двете упражнения?

15.09.14
23:58
#21

С хоризонталната лежанка ако имаш щанга можеш да правиш гилотина на жиронда .

16.09.14
00:03
#22

То може, ама ако раменете са му ценни и иска да ги ползва още дълго, по-добре да не прави.

16.09.14
00:10
#23

нямам щанга, само 2х20кг дъмбели. иначе го видях упражнението, някой ден ще го пробвам

та като заключение - няма смисъл да ги правя тия лицеви опори за горни гърди? само си губя времето с тях?
щото връзването на тежестите си е занимавка

Здравейте! Искам да попитам, защото ходя Понеделник, Вторник на фитнес, Сряда и Четвъртък съм на плуване и Петък пак фитнес. Въпроса ми е,че искам да вмъина а и лицеви опори, но не искам да се претоварвам и да има обратен ефект, можете ли да ме посъветвате какво да правя?

Мнението беше редактирано от Димитър Димитър на 14.03.19 13:05.

14.03.19
13:10
#25

казано от Димитър Коцев на 14.03.19, 12:59:

Здравейте! Искам да попитам, защото ходя Понеделник, Вторник на фитнес, Сряда и Четвъртък съм на плуване и Петък пак фитнес. Въпроса ми е,че искам да вмъина а и лицеви опори, но не искам да се претоварвам и да има обратен ефект, можете ли да ме посъветвате какво да правя?

А ти първо отговорил ли си си на въпроса защо искаш да вмъкнеш и лицеви опори ?

Ами за по-добър резултат, но затова искам мнение дали да ги правя изобщо.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1