Правилна програма за сваляне на доста килограми

15.02.15
00:20

Добър вечер.
Нов съм във форума , въпреки че го следи от доста време , но все нямах стимулът да почна да тренирам.
Проблемът ми е следният на 23г. съм , 175 см и тегло 102 кг , поради до скоро доста застоял начин на живот и храна тип “боклуци”. Целта ми е да стигна 80 кг .Започнах да тренирам в средата на декември 2014г. и до сега го карах по следният вариант на трениране :
Клякане 4х15
Раменна преса 4х10
Мъртва тяга 4х10
Едностранно гребане 4х10
Повдигане на дъмбели встрани 4х10
Лег 4х10
Лицеви опори 4х10
Бицепсово сгъване с дъмбели 3х10
Чуково бицепсово сгъване 3х10
Кофички на пейка 3х5
Трицепсово изтласкване на дъмбели от лег 4х10
15-20 мин. HIT на велоергометъра.

Тренирам вкъщи като оборудване имам дъмбели и права лежанка ( от днес и лост ) и тренирам Понеделник , Сряда , Петък. От 2 седмици вече следя и храненето и се храня по 4-5 пъти на ден по малки порции, ограничавам до колкото мога въглехидратите и съм спрял изцяло газираното , сладкото и хляб по 1 филия пълнозърнест на ден максимум.

Интересуваме дали да продължавам по този начин и за напред или да разделя тренировките на групи по мускули примерно :
Понеделник - Гърди , трицепс
Сряда - Гръб , бицепс
Петък - Крака , рамене
или дори вариант 3 дни последователно 1 ден почивка и пак 3 дни тренировка.

15.02.15
11:54

По-важно е храненето. За задоволителни резултати най-добре е НВД и да започнеш да тренираш във фитнес зала. За програмата според мен нямаш нужда от толкова повторения. Относно стажа ти мисля, че е най-добре да започнеш кръгова тренировка за начинаещи.  Възможно е да се храниш и х15 пъти на ден, но пак да нямаш видим резултат.

Мнението беше редактирано от Бау Мяу на 15.02.15 11:55.

Щом тренираш у вас според мен със сплит няма да можеш да доставиш стрес на тялото си поради малките тежести.. освен ако нямаш дъмбели от 10 до 50кг и дискове .... ако правиш по силово-скоростни тренировките ще се има по-голям ефект а и ще можеш да дозираш натоварването за съответните тренировки.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1