п&п

Прескочи до:

09.08.19
20:49

Днес тръгнахме доста рано сутринта, с идеята преди Словения да се отклоним до семейната винарната на едни приятели в Мезокорона. Заслужаваше си, планините и природата в района са разкошни. Нямахме време за хайк, за това с лифта, един от най-стръмните в Европа. Преди да го модернизират, са ползвали воден, с ведра. Разходихме се, хапнахме типично по италиански с доста вино. Много мили и гостоприемни хора, голямо семейство с традиции. Останалата част от деня мина в път, вместо да спим в Любляна, където по това време цените на нощувките са като в Ню Йорк, избрахме Ново Место, дано всичко не затваря в девет и да успеем да вечеряме някъде.

Мнението беше редактирано от Splash на 09.08.19 20:54.

10.08.19
22:08

Вчера, с идеята да избягаме магистрален трафик по пътя за Словения, се набихме малко като в приказката за Хензел и Гретел. Все пак, късно вечерта си намерихме мястото за настаняване, което се оказа доста готино и съвсем в нищото. Природа, домашна фермерска храна и 12-тина часа сън. Днес естествено на сръбската граница имаше почти четири часов престой... но стигнахме до Белград, навреме за залеза. Утре към София и от понеделник в залата.

Мнението беше редактирано от Splash на 11.08.19 00:02.

12.08.19
12:10

Тренировка A1
- зерчер 10x1x90през 10 секунди
- зерчер 1х2х100кг
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х70кг
* трисет за ротаторите
Като работни килограми не тежаха, но интервала ми спря тока. На усещане, не съм загубил сила през почивката, а и колана все още ми става. Плана е да изчистя храната и да си тренирам ежедневно.

Храната
- пет яйца в масло, салата домати и червен лук от градината
- пилешко, басмати, зеленчуци

13.08.19
11:02

Тренировка Б1
- обръщане 10x1x70 през 10 секунди
- обръщане 1х1х80кг след 2 минути
- лег 10х1х90кг през 10 секунди
- лег 1х3х100кг след 2 минути

18.08.19
10:21

Тренировка A
- зерчер 10x3x70през 10 секунди
- зерчер 1х3х90кг
- раменна преса 10х3х50кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х60кг

Болен няколко дни, плюс емнайсет хиляди неща за вършене. Днес тренировка, но се чувствах все едно съм от пластелин. Интервалите ме смачкаха и не напънах на макс бройката. Изкарах де, ама тегаво.

Мнението беше редактирано от Splash на 18.08.19 10:41.

18.08.19
10:38

казано от Splash на 18.08.19, 10:21:

- раменна преса 10х5х50кг през 10 секунди
.

Евала!-аз и 20 кила няма да изкарам петиците.

Мнението беше редактирано от nervak на 18.08.19 10:39.

18.08.19
10:41

казано от nervak на 18.08.19, 10:38:

казано от Splash на 18.08.19, 10:21:

- раменна преса 10х5х50кг през 10 секунди
.

Евала!-аз и 20 кила няма да изкарам петиците.

Не са петици, тройки са, не си представям петици в интервал... еле пък след месец нетрениране.

Мнението беше редактирано от Splash на 18.08.19 10:45.

18.08.19
11:34

Е...тройки с 20кила може и да изкарам...ма не е сигурно.

19.08.19
09:36

Тренировка Б
- обръщане 10x3x50през 10 секунди
- обръщане 1х7х60кг
- лег с щанга 10х3х70кг през 10 секунди
- лег с щанга 1х4х90кг
* трисет за ротаторите

Леки щанги, тежък интервал. Не знам дали само при мен е така, адаптацията към интервалните тренировки ми отнема месеци, а се разадаптирам за седмица-две.

19.08.19
09:49

казано от Splash на 19.08.19, 09:36:

Не знам дали само при мен е така, адаптацията към интервалните тренировки ми отнема месеци, а се разадаптирам за седмица-две.

Погледнато отстрани на системата, ми изглежда като минус.

19.08.19
09:57

казано от Splash на 19.08.19, 09:36:

Не знам дали само при мен е така, адаптацията към интервалните тренировки ми отнема месеци, а се разадаптирам за седмица-две.

Не само при теб е така.

казано от Brown Bomber на 19.08.19, 09:49:

Погледнато отстрани на системата, ми изглежда като минус.

Да, съвсем точно наблюдение. Това е един от основните минуси на интервалите - искат много време дори за първоначална адаптация и още повече - за дълготрайни резултати. Както казва Сашо, това е свръхдългосрочна схема. Ползите са много, но иска търпение и постоянство. Има много по-лесни и бързи начини да се постигнат поотделно всички резултати  на интервалните тренировки. Но не и наведнъж. 🙂

Мнението беше редактирано от Boby_ на 19.08.19 09:58.

19.08.19
12:00

Негатив е, в момента ми отнема половин час да се насиля да отида да тренирам ... а тренировката е под 15 минути. Но позитивите са повече, и все пак зависи от типа ежедневие, както каза Боби - изисква се постоянство.

19.08.19
12:16

казано от Splash на 19.08.19, 12:00:

Негатив е, в момента ми отнема половин час да се насиля да отида да тренирам ... а тренировката е под 15 минути. Но позитивите са повече, и все пак зависи от типа ежедневие, както каза Боби - изисква се постоянство.

Аз до залата лесно отивам. Там започва трудното - нареждам си уредите, зареждам тежестите, приготвям всичко и за максималните и започва едно въртене, последна проверка на пощата, поглеждане на ФБ и каквото още се сетиш, за да си спечеля още две-три минутки отлагане. Накрая започвам, като ме досрамее от самия мен. 🙂

20.08.19
10:55

Тренировка В
- тясна тяга 10x1x110през 10 секунди
- тясна тяга 1х2х130кг
- набиране на халки 10х1х30кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х4х40кг

Трябваше да са тройки на сто, но краката ми са пълен леш, започнах от чист инат, но на третия подход блокирах тотално. Довърших тренировката с единици, колкото да не е валат. Храната съм я стегнал максимално, не пия - като цяло, готвя се за плажа през декември 😄

Мнението беше редактирано от Splash на 20.08.19 12:27.

20.08.19
11:38

казано от Boby_ на 19.08.19, 09:57:

казано от Brown Bomber на 19.08.19, 09:49:

Погледнато отстрани на системата, ми изглежда като минус.

Да, съвсем точно наблюдение. Това е един от основните минуси на интервалите - искат много време дори за първоначална адаптация и още повече - за дълготрайни резултати.

Това е така само при хора, които не са имали предишен сериозен опит с тренировки с висока плътност.  В групата нещата вървяха по друг начин, резултатите също. Но техните предишни тренировки са били винаги с много висока плътност. Сходни резултати съм наблюдавал и при всички останли, които са правили интервалите и са имали достатъчно опит с такива тренировки преди тях.

казано от Boby_ на 19.08.19, 09:57:

Както казва Сашо, това е свръхдългосрочна схема. Ползите са много, но иска търпение и постоянство. Има много по-лесни и бързи начини да се постигнат поотделно всички резултати  на интервалните тренировки. Но не и наведнъж. 🙂

Ако държиш на всичките резултати от интервалите в едно, да, таква е схемата. Ако искаш просто да се позасилиш с тях хубаво - и година стига.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 20.08.19 11:57.

22.08.19
10:02

Тренировка Г
- високо изтегляне 7x3x60кг 3х2х60кг през 10 секунди
- високо изтегляне 1х3х70кг
- кофи 10х3х35кг през 10 секунди
- кофи 1х4х45кг
* трисет за ротаторите, мачкане и разтягане

Малко откази на високото изтегляне, всичко друго бива.

23.08.19
10:37

Днес не успях да стигна до залата сутринта, цял ден ще се сглобяват мебели. Мисля ранния следобед все пак да си изклякам интервалите, въпреки че имам мускулни трески и на ушите. Някой път, като се натоваря, каква е кочина навсякъде излизам да се поразходя, през обектива, нещата не изглеждат чак толкова зле.

Мнението беше редактирано от Splash на 23.08.19 10:38.

26.08.19
11:21

Тренировка A1
- зерчер 10x1x90кг през 10 секунди
- зерчер 1х2х100кг след до 2 минути
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х70кг след до 2 минути

Нормално всичко, интервалите спазени, прехода между клека и раменната под 30 секунди. Тренирам всеки ден, просто нямам време да пиша във форума, през деня на работа, вечер си играя с пдч-та, но и на това му се вижда края.

Мнението беше редактирано от Splash на 26.08.19 15:24.

27.08.19
11:46

Тренировка Б1
- обръщане 10x1x70кг през 10 секунди
- обръщане 1х2х80кг след до 2 минути
- лег с щанга 10х1х90кг през 10 секунди
- лег с щанга 1х3х100кг след до 2 минути

Без драми интервалите, всичко стриктно. При лега, пробвах експлозивно и бързо да пускам към гърдите, както ми показа Сашо, щангата веднага олекна. 100-те не се усещаха, но не посмях да натисна за истинска макс бройка, леко ми опъва лакътя при вадене. Храната бива, вместо бира - айрян. Вече петнайсетина дена без алкохол и рязко се усеща подобрението на съня и формата. Мисля да включа и малко добавки - магнезий, вит. Д, омега3 и толкова.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.08.19 20:34.

28.08.19
10:48

Тренировка В1
- тяга 10x1x110кг през 10 секунди
- тяга 2х0х130кг; 1х2х125кг след до 2 минути
- набиране на халки 10х1х30кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х2х40кг след до 2 минути

Тягата тежеше, набиранията също. Като цяло единиците ме мачкат много по-малко от тройките, но днес не ми беше ден.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.08.19 20:34.

30.08.19
10:26

Тренировка Г1
- високо изтегляне 10x1x70кг през 10 секунди
- високо изгегляне 1х3х80кг след до 2 минути
- кофи 10х1х45кг през 10 секунди
- кофи 1х3х55кг след до 2 минути

Лекичко всичко с изключение на макс бройката на кофите, рязко ме дръпнаха надолу на първото повторение и повечето зор отиде да стабилизирам, от там дълбочината на следващите не беше добра. Храната бива, но трябва да я вдигна малко като количества.

Мнението беше редактирано от Splash на 30.08.19 10:45.

31.08.19
15:44

Тренировка Д1
- преден клек 10x1x90кг през 10 секунди
- преден клек 1х0х100кг след до 2 минути
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х4х70кг след до 2 минути

На три часа сън толкова. Стоте можех да го стана, но не ми се рискува с криви повторения точно в момента. Другата седмица, ще се нормализират нещата и тогава ще се натиска на тренировките, за сега гледам само да съм редовен.

Мнението беше редактирано от Splash на 31.08.19 17:22.

01.09.19
10:20

Тренировка Е1
- тясна тяга 10x1x110кг през 10 секунди
- тясна тяга 1х1х130кг след до 2 минути
- набиране на халки 10х1х30кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х2х40кг след до 2 минути

Толкова за днес, тренировката я вмъкнах между мъкнене на багажи и сглобяване на каквото остава от мебелите, само и само да не пропускам.

02.09.19
14:43

Днес без тренировка, станах в 5:30 да се занимавам с пренасяне, опаковане и подреждане и така ще я откараме до 10-11 довечера. Как ми липсват времената, когато целия ми багаж се събираше в средно голям куфар. Храната е доста зле, надявам се до няколко дни да се нормализира.

Мнението беше редактирано от Splash на 02.09.19 14:46.

02.09.19
16:26

После следва и друг феномен.
Ние се преместихме от дву на 4стаен...и не можахме да съберем багажа в новия апартамент,който извадихме от малкото жилище))))Мистерия.

02.09.19
16:28

Никаква мистерия не е, ентропия е 😄

02.09.19
16:29

казано от James Hinks на 02.09.19, 16:28:

Никаква мистерия не е, ентропия е 😄

ААААААААААА още се смея ))))))))))))))))...

07.09.19
10:44

Драсвам един ред в дневника, че тези дни бяха някаква страшн лудница. Храната леш, тотален, тренировки никакви, сън по 2-3 часа. Приключихме с всичко най-накрая и вече мога да си вкарам ежедневието в релси.

09.09.19
10:12

Тренировка A
- зерчер 8x3x70кг; 2x2x70кг през 10 секунди - 2:59
- зерчер 1х3х90кг след до 2 минути
- раменна преса 8х3х50кг през 10 секунди - 2:36
- раменна преса 1х3х60кг след до 2 минути

Всичко тежеше, борбата в момента ще е да си завършвам интервалите с тези тежести, на чист инат не свалих работните килограми. След тренировка ми се повръщаше и се събирах десетина минути. Ще си тренирам редовно, пък барем дочакам пак адаптацията.

Храната
- шест яйца в масло, голяма зелена салата, царевица на ббкю, зелени маслини с чили
- телешко, печени зеленчуци на ббкю, домашно сладко от ягоди

Ще си пиша храната, че беше доста зле, последни седмици. Колана се закопчава на третата дупка и съм няколко килограма надолу, но като гледам как ми тежат щангите, няма да са бф.

Мнението беше редактирано от Splash на 09.09.19 10:22.

10.09.19
10:28

Тренировка Б
- обръщане 10x3x60кг през 10 секунди - 2:59
- обръщане 1х4х70кг след до 2 минути
- лег с щанга 10х3х70кг през 10 секунди - 2:46
- лег с щанга 1х3х90кг след до 2 минути

Изкарах интервалите, стриктно и сравнително бързо, въпреки че всичко ми тежеше. Целия съм в мускулни от зерчера вчера, сутринта ставането от леглото си беше цяло приключение.

Храната
- пуешко, зеленчуци, ядки
- яйца, прясна паста с гъби и доматен сос, зелена салата

11.09.19
10:16

Днес пропускам тренировка, целия съм в трески, а ми се иска да си изкарам тройките на тягата, което няма как да стане ако не мога да се наведа нормално. Като няма тренировки, пускам една снимка за кулинарната част на дневника. Мариновах краставички и ми се искаше да видя как са станали, като не пия водка трябваше да потърся друга комбинация.

Мнението беше редактирано от Splash на 11.09.19 10:18.

13.09.19
11:14

Тренировка В
- тяга 10x3x100кг през 10 секунди
- тяга 1х5х120кг след до 2 минути
- набиране на халки 6х3х10кг; 3х2х10кг; 1х1х10кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х3х30кг след до 2 минути

Тягата я изкарах криво-ляво, на макс бройката хвата изпусна. При набирането беше драма, не завърших интервала, след шестото повторение просто нямаше сила.

Храната
- пилешко с индийски подправки, басмати със зелени маслини
- омлет от пет яйца в масло с кашкавал; голяма зелена салата; квасен хляб със сладко от ягоди

17.09.19
10:32

Тренировка Д
- преден клек 5-6x3x70кг през 10 секунди
- преден клек 2х0х90кг след до 2 минути
- раменна преса 10х3х50кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х60кг след до 2 минути

Глупаво се получи, оставих телефона включен за първи път от месеци по време на тренировка и той съответно звънна пет пъти за две минути. Никакъв фокус, и въобще не успях да се събера, нито за интервала, нито за макс серията. Раменната по-добре, всичко стриктно. Да изкарам утре и тясната тяга и да минавам на единиците за следващата врътка, че тези тройки ми вадят душата.

Храната
- пет яйца, босилеково-чесново песто със зехтин и чили, зеленчуци
- телешко, печени картофи и моркови, зелена салата, ядки

Все още разопаковаме кашони, къде с книги, къде с ...

Мнението беше редактирано от Splash на 17.09.19 10:36.

18.09.19
11:06

Тренировка E
- тясна тяга 10x3x100кг през 10 секунди
- тясна тяга 1x3x120кг след до 2 минути
- набиране на халки 10х3х10кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х2х30кг след до 2 минути

Храната
- четири яйца в масло, босилеково-чесново песто със зехтин и чили, малко домашно кьопоолу и пушена сьомга
- домашен чийзкейк с маслено тесто, рикота и малини
- пъстърва на фурна, печени картофи, голяма салата с ядки

Продължавам да не пия, да видим до кога ще е 🙂

Мнението беше редактирано от Splash на 18.09.19 11:12.

21.09.19
12:22

Тренировка A1
- зерчер 10x1x90кг през 10 секунди
- зерчер 1х2х100кг след до 2 минути
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х70кг след до 2 минути
* разтягане, стойки на глава и ръце, висене

Единиците, не са като тройките!

22.09.19
12:10

Тренировка Б1
- обръщане 10x1x70кг през 10 секунди
- обръщане 1х2х80кг след до 2 минути
- лег с щанга 10х1х90кг през 10 секунди
- лег с щанга 1х3х100кг след до 2 минути
* разтягане, стойки на глава, висене, мачкане

23.09.19
09:46

Тренировка В1
- тяга 10x1x110кг през 10 секунди
- тяга 1х3х130кг след до 2 минути
- набиране на халки 10х1х30кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х2х40кг след до 2 минути

23.09.19
10:26

казано от Splash на 18.09.19, 11:06:

Продължавам да не пия, да видим до кога ще е 🙂

На път сме да станем постоянно вкиснати въздържатели. 🙂

23.09.19
11:01

казано от Boby_ на 23.09.19, 10:26:

На път сме да станем постоянно вкиснати въздържатели. 🙂

Баш 😄

25.09.19
10:58

Тренировка Г1
- високо изтегляне 10x1x70кг през 10 секунди
- високо изгегляне 1х3х80кг след до 2 минути
- кофи 10х1х40кг през 10 секунди
- кофи 1х2х50кг след до 2 минути

Последните два дни, съм на 4-5 часа сън общо, съответно тренировката на чист инат. Да излизат тези зъби, че трудно се издържа вече.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1