Кулинарен блог & малко тренировки

Прескочи до:

26.09.19
12:42

Тренировка Д1
- преден клек 2х1х90; 5х1х80 през 10 секунди
- преден клек 1х0х90кг след до 2 минути
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х1х70кг след до 2 минути
* бедрено сгъване/разгъване една дроп серия от максимална единица.

Недостатъчно сън и храна, респективно клека ме смаза. Не изкарах интервала и се затиснах на “макс” бройката. Раменната я избутах някак си. Следващите два дни няма да имам достъп до зала, за това вмъкнах и малко допълнителен пълнеж, колкото поне минимално да натоваря краката.

27.09.19
14:39

От четири сутринта на път, цял ден по изложения и срещи,  дойде тегаво деня. Мисля след малко да изпия една бира и да поспя до утре сутринта. Тренировка по план чак в неделя, и ми се пада да клякам тройки, не знам какво ще се получи, но психически се подготвям да свалям работните килограми.

27.09.19
14:51

казано от Splash на 27.09.19, 14:39:

От четири сутринта на път, цял ден по изложения и срещи,  дойде тегаво деня. Мисля след малко да изпия една бира и да поспя до утре сутринта. Тренировка по план чак в неделя, и ми се пада да клякам тройки, не знам какво ще се получи, но психически се подготвям да свалям работните килограми.

Много отрано мислиш за следващата тренировка и се сдухваш предварително. И на мен ми е познато - опитвам се да не го праввя, защото спред мен вреди на настройката.

27.09.19
18:51

Просто прогресивно ми падат работните тежести и ми е тъпо. За това си позволявам да си помрънкам в дневника🙂. Иначе не си го слагам, приоритетите са други в момента и не мога да натискам по-сериозно.

Мнението беше редактирано от Splash на 28.09.19 07:43.

28.09.19
13:20

Сутринта успях да вмъкна стотина набирания, след това цял ден на снимки, “дегустиране” на всевъзможни неща и тотална лудница. Все пак си откраднах един час за биволско джелато в приятна компания. Много се надявам да потегля към Бургас в по-прилично време и да избегна магистралните тапи. Тренировка - утре.

29.09.19
11:11

Снощи се прибрах след един, предписах си 50-тина милилитра торфено лекарство и се наспах добре. Днес се засилих да клякам, но погледнах, че съм изтървал единиците тясна тяга и изкарах тях в комбинация с набиране на халки. Стандартните тежесети, всичко стриктно. Имах малко свободно време за разтягане и висене след тренировка. Като за неделя, бива.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.09.19 16:01.

01.10.19
11:44

Тренировка A
- зерчер 10x3x70кг през 10 секунди
- зерчер 1х3х90кг след до 2 минути
- раменна преса 8х3х50кг; 2х2х50кг през 10 секунди - 2:36
- раменна преса 1х3х60кг след до 2 минути

Изкляках си тройките на умиране, после нямам спомен как съм избутал и раменната, но имаше откази на последните подходи и на макс серията. Съня се подобрява, надявам се да даде отражение и да спра да регресирам. Ще пия някоя и друга добавка за плацебо ефект 🙂

02.10.19
10:41

Тренировка Б
- обръщане 10x3x60кг през 10 секунди
- обръщане 1х4х70кг след до 2 минути
- лег с щанга 8х3х70кг; 2х2х70кг през 10 секунди
- лег с щанга 1х3х90кг след до 2 минути

Малко откази при лега, но имам зверска мускулна на раменете и трицепсите, явно вчера доста съм натиснал на раменната. Иначе стриктно и интервалите спазени.

03.10.19
10:01

Тренировка В1
- набиране на халки 10х1х30кг през 10 секунди
- набиране на халки 1х2х40кг след до 2 минути
- тяга 10x1x110кг през 10 секунди
- тяга 1х3х130кг след до 2 минути
* висене, стойки на глава/ръце

Не знам на какво се дължи, но след тройките на клек, долната половина на тялото ми е аут с дни. От всичко друго възстановявам прилично, но зерчера ме смазва и не мога два дни след него да дърпам тяга. Вместо тройки, мисля всяка трета тренировка да е единици, за да мога да изкарвам. Съответно при единиците, всяка трета да е тройки.

Снимах снощи корема, принципно не съм толкова далече от преса, но на този етап мисля за повечко активно тегло. Bf е може би 14-16%, което ме устройва.

Мнението беше редактирано от Splash на 03.10.19 10:03.

04.10.19
12:03

Тренировка Г
- високо изтегляне 10x3x60кг през 10 секунди
- високо изтегляне 1х5х70кг след до 2 минути
- кофи 10х3х30кг през 10 секунди
- кофи 1х6х40кг след до 2 минути
* трисет за ротаторите

Снощи не сме спали грам, главата ми още кънти от плачове. Озовах се сутринта близо до залата и не намерих оправдание да пропусна тренировка. Високото изтегляне протоколно, но кофите излетяха, най-бързия интервал от доста време насам, макс бройката също прилично.

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Не вярвах да има нещо по неприятно на вкус от МСМ, но дак е в пъти по-неприятна.

Мнението беше редактирано от Splash на 04.10.19 12:28.

04.10.19
12:09

казано от Splash на 04.10.19, 12:03:

Не вярвах да има нещо по неприятно на вкус от МСМ, но дак е в пъти по-неприятна.

Ако дак е Д-аспарагинова киселина, то определено е сред най-гадните неща, които съм опитвал. 🙂

04.10.19
12:15

казано от Boby_ на 04.10.19, 12:09:

казано от Splash на 04.10.19, 12:03:

Не вярвах да има нещо по неприятно на вкус от МСМ, но дак е в пъти по-неприятна.

Ако дак е Д-аспарагинова киселина, то определено е сред най-гадните неща, които съм опитвал. 🙂

Дам, кисело-горчиво и за разлика от МСМ, вкуса остава и след литър вода. Ще си го пия де, направо в една мерителна и трите с креатина и мсм-то. Като не искам овкусители... must suffer 😄

Мнението беше редактирано от Splash на 04.10.19 12:25.

05.10.19
09:59

Тренировка Д1
- преден клек 10х3х70 през 10 секунди
- преден клек 2х0х90кг; 1х2х90кг след до 2 минути
- раменна преса 10х3х50кг през 10 секунди
- раменна преса 1х5х60кг след до 2 минути

На клека планирах леко да намаля тежестите на интервала, да не ме мачка толкова. Обаче пак 70 сложих, от чист инат. Първите няколко подхода добре, после дойде зора, изкляках ги но много трудно и с раздишване между второто и трето повторение, мека история. На 90 се затиснах два пъти, ядосах се и клекнах една двойка. Раменната не я помня, само звездички и опити да дишам. Възстановяването с баница и сладко от смокини, няма да го коментирам 🙂

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 05.10.19 10:43.

07.10.19
10:41

Тренировка Д1
- тясна тяга 10x1x110кг през 10 секунди
- тясна тяга 1х4х130кг след до 2 минути
- набиране10х1х25кг през 10 секунди
- набиране 1х2х35кг след до 2 минути

Вчера решихме да прескочим до Турция, да напазаруваме някои неща за малката и да заредим “pantry-то” с варива. Не знам защо част от базовите продукти са толкова по-евтини, но при пазаруване по на едро, има смисъл да се бият стотина километра в посока. Пълнозърнести спагети на Барила например са 79 стотинки за 400гр, лещи, бобови, булгури и прочие, освен по-бюджетни, са и в пъти по-добри като качество и вкус. За ядките и млечните да не говорим.

Днес тренировката мина под наслов, мога ли да тренирам за 15-те свободни минути, които имах и се получи. Нямаше достатъчно време да слагам халките обаче, за това набирането на лост и намалих малко работните килограми, за да щадя лакти и китки.

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 07.10.19 10:46.

08.10.19
10:29

Тренировка A1
- зерчер 10x1x90кг през 10 секунди
- зерчер 2х0х100кг след до 2 минути
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х70кг след до 2 минути
* висене и малко планк

Зерчера ми тежеше много днес, още 40 и 60кг ги усещах тегави. Интервала муден, две нули на сто и ме заболя главата от напъване. Раменната после беше сравнително окей. Може би трябва да преосмисля работните килограми, ако продължавам да отървавам протокола или да стигам до откази. Другия вариант е да си натискам и квото. Почвам да си пиша и храната, малко по стрикно в тази посока.

Храната
- пет яйца в масло, бурата, кестени
- голяма зелена салата с маслини, лешници и кашу; свински вратни пържоли с пукани люти чушки
Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 08.10.19 13:19.

09.10.19
09:30

Тренировка Б1
- обръщане 10x1x70кг през 10 секунди
- обръщане 1х2х80кг след до 2 минути
- лег с щанга 8х1х90кг през 10 секунди
- лег с щанга 1х4х100кг след до 2 минути
* висене и стойки на ръце, глава

Обръщането излетя, леко, бързо и стриктно. На лега обаче се затиснах на деветото повторение. Може би защото го правих веднага след обръщането, обикновенно си оставям една-две минути между станциите. Но пък се получи четворка на сто (ако можех и да ги клякам), горе-долу добре на 70тина кила лт.

Храната
- паеля с морски дарове, голяма салата с булгур и нахут, бадеми и лешници (да нагодя все пак някакви калории)

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Днес докато се оправях за зала, си оставих горницата на дивана да глътна малко кафе. Обръщам се и виждам... welcome to the dark side 🙂

Мнението беше редактирано от Splash на 09.10.19 09:34.

10.10.19
10:56

Тренировка B
- тяга 10x3x100кг през 10 секунди
- тяга 1х5х120кг след до 2 минути
- набиране 5х4х10кг; 3х2х10кг; 2х1х10кг през 10 секунди
- набиране 1х1х30кг след до 2 минути
* тяга с прави краха 1х10х70кг

Дадох всичко от себе си да изтикам тройките на тягата, стриктно и със спазен интервал, след това набиранията кошмарни. Откази, навсякъде откази (както казва Боби🙂). С добавки и без добавки, все съм си слаб.

Храната
- сандвичи с ръжен квасен хляб, прошуто, домати и бурата
- шест яйца по-панагюрски с каймъклъ и люти пукани чушки; салата зеле със зехтин и черен пипер; лешници

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 10.10.19 11:07.

10.10.19
11:29

казано от Splash на 09.10.19, 09:30:

Днес докато се оправях за зала, си оставих горницата

В Бургас явно децата от малки се възпитават на любов към Адидас.

10.10.19
12:30

казано от Brown Bomber на 10.10.19, 11:29:

В Бургас явно децата от малки се възпитават на любов към Адидас.

Е хайде сега, “captain obvious” 😄

Мнението беше редактирано от Splash на 10.10.19 12:31.

11.10.19
11:39

Тренировка Г1
- високо изтегляне 10x1x70кг през 10 секунди
- високо изтегляне 1х2х80кг след до 2 минути
- кофи 10х1х40кг през 10 секунди
- кофи 1х6х50кг след до 2 минути
* трисет за ротаторите

Високото изтегляне прилично, на кофите поцепих. Най-бързия интервал и най-добрата макс серия до сега. Направо се изненадах, колко леко мина тренировката. Другата седмица, не е ясно какво ще е положението с достъпа до зала, за това планирам да си тренирам всеки ден.

Храната
... после

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 11.10.19 11:40.

12.10.19
10:38

Тренировка Д1
- преден клек 10x1x80кг през 10 секунди
- преден клек 1х2х90кг след до 2 минути
- раменна преса 10х1х60кг през 10 секунди
- раменна преса 1х3х70кг след до 2 минути
* висене, серия набиране чест ту бяр

Накрая се предадох и свалих килограмите на клека, интервала стриктен. Раменната добре.

Храната
- прясна паста с яйца и босилек
- телешко, салата, ядки

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 12.10.19 10:38.

14.10.19
10:55

Тренировкa
- кофи 10x1x40кг през 10 секунди
- кофи 1х7х50кг след до 2 минути
- набиране 10х1х30кг през 10 секунди
- набиране 1х3х40кг след до 2 минути

Вчера пропуснах тренировка, малко подраних и преди да отвори залата, реших да разцъкам Baldurs Gate на телефона, пуснах си играта в осем без десет и вдигнах глава къде десет... съответно тренировката отиде. За това, избягвам да играя игрички от няколко години.
По-късно си контузих коляното, така че долната част ще почине няколко дни, нищо сериозно но не ми се рискува. Днес направих едни интервали между две срещи, кофи и набирания, нямах време и желание за нищо друго.

Добавки: 1гр магнезий, 500UI витамин Д, 5гр креатин, 3гр дак, Цинк, МСМ

Мнението беше редактирано от Splash на 14.10.19 10:57.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1