Мнение за тренировъчната ми програма

14.03.15
16:38

Здравейте!

Днес си направих нова тренировъчна програма която започвам да следвам от Понеделник искам да ми кажете дали е добра и ще има ли ефект моля да коментират само хора разбиращи от фитнес.

1 Ден - Бицепс Трицепс

1- Упражнение - “Зотман” сгъване с дъмбели - 2 серии по 20 повторения.

2- Упражнение - Бицепсово сгъване с дъмбели - 3 серии по 20 повторения.

3- Упражнение - Бицепсово сгъване с дъмбели от наклонен седеж - 2 серии по 20 повторения.

4- Упражнение - Концентрирано сгъване - 2 серии по 15 повторения.

5- Упражнение - Чуково бицепсово сгъване - 2 серии по 20 повторения.

6- Упражнение - Кик-бек - 2 серии по 20 повторения.

7- Упражнение - Кофички ( На пейка или на успоредка) -3 серии по 20 повторения.

8- Упражнение - Трицепсови лицеви опори - 2 серии по 20 повторения.

9- Упражнение - Трицепсово разгъване с дъмбели от лег - 3 серии по 20 повторения.

10-Упражнение - Едностранно трицепсово разгъване с дъмбел зад глава - 1 серии по 20 повторения.
———————————————————————————————————————————————-

2 Ден - Рамо Гръб

1- Упражнение - “Арнолд” раменни преси с дъмбели - 2 серии по 20 повторения -  2 серии по 20 повторения.

2- Упражнение - Кубинска преса - 2 серии по 20 повторения -  2 серии по 20 повторения.

3- Упражнение - Повдигане на ръце встрани - 2 серии по 20 повторения -  2 серии по 20 повторения.

4- Упражнение - Повдигане на ръцете напред - 2 серии по 20 повторения -  2 серии по 20 повторения.

5- Упражнение - Раменни преси с дъмбели от седеж - 2 серии по 20 повторения -  2 серии по 20 повторения.

6- Упражнение - Гребане с дъмбели от лицев лег -  2 серии по 20 повторения.

7- Упражнение - Докосване на пръстите -  2 серии по 20 повторения.

8- Упражнение - Едностранно гребане с дъмбел -  2 серии по 20 повторения.

9- Упражнение - Пулоувър с щанга или с дъмбел -  2 серии по 20 повторения.

10- Упражнение - Трап-3 повдигане -  2 серии по 20 повторения.
———————————————————————————————————————————————-

3 Ден - Крака

1- Упражнение - (Планински) катерач - 2 серии по 20 повторения.

2- Упражнение - Клек със собствено тегло - 2 серии по 20 повторения.

3- Упражнение - Напади със собствено тегло - 2 серии по 20 повторения.

4- Упражнение - Разтягане на квадрицепсите от стоеж - 2 серии по 20 повторения.

5- Упражнение - Кънки клякане - 2 серии по 20 повторения.

6- Упражнение - Скачане на пръсти - 2 серии по 20 повторения. 

7- Упражнение - Глутеус Мост (Повдигане на таза и седалището от тилен лег) - 2 серии по 20 повторения.

8- Упражнение - Скок върху кутия - 2 серии по 20 повторения.

9- Упражнение - Пистолет - 2 серии по 20 повторения.

10-Упражнение - Подскок с разтваряне на ръцете и краката (Джъмпинг джак) - 2 серии по 20 повторения.
———————————————————————————————————————————————-

3 Ден - Гърди - Корем

1- Упражнение - Лицеви опори (класически вариант) - 2 серии по 20 повторения

2- Упражнение - Кофички -  2 серии по 20 повторения

3- Упражнение - Повдигане на дъмбели от лег с обратен наклон -  2 серии по 20 повторения

4- Упражнение - Повдигане на дъмбели от хоризонтален тилен лег -  2 серии по 20 повторения

5- Упражнение - Флайс с дъмбели -  2 серии по 20 повторения

6- Упражнение - “Махало” на земя за коремната мускулатура -  2 серии по 20 повторения

7- Упражнение - “Янда” коремни сгъвания и техните вариации -  2 серии по 20 повторения

8- Упражнение - Гархамър повдигане -  2 серии по 20 повторения

9- Упражнение - Коремни преси -  2 серии по 20 повторения

10-Упражнение - Предна (централна) опора -  2 серии по 20 повторения

14.03.15
20:57

БООЛ 10 упражнения на каква зоб си бе пич сподели да взема и аз, ти ако изпълниш и 10 те упражнения тежко и качествено ти ще си 3 години на дроб

14.03.15
21:10

“3 години на дроб”

Би ли ми споделил какво имаш в предвид?

14.03.15
21:16

Здравей, каква ти е целта? Защо имаш толкова упражнения и толкова повторения? :)

14.03.15
21:21

Целта ми е да си оформя тялото а за повторенията и упражненията и аз не знам ако може съставете ми програма само с дъмбели както тази която съм написал но да е както трябва от първия пост разбирам че не е хубаво 10 упражнения?

14.03.15
22:07

Защо упражнения само с дъмбели, тренираш във вас ли?

14.03.15
22:10

Да.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1